Ja volgens mij is dat het enige verschil. En er zijn weer andere smaakjes bij. Hier krijgt Deniz nog de 6 maanden potjes. Na de vakantie ga ik de 8 maanden potjes proberen. Hij eet nu wel sinds 2 dagen fruithapje met en liga er doorheen en lekker dat hij dat vindt. Ik doe dat dus smiddags, een half potje fruit en een ligakoekje er doorheen. Dat vult meer zodat ik de avondmaaltijd wat later kan gaan geven zodat hij straks samen met ons kan gaan eten. Blondie: Goed van Remco dat hij mee doet met die actie. Peetje: Fruit vind ik wel vrij dun maar de groenten niet.
idd 8 maanden potjes zijn wat grover. Ik doe het zelf met de blender. dan doe ik het wat korter. Is wel wennen voor ze in het begin! Nu krijgt hij het meeste nog gewoon gepureerd. Fruit zoals banaan e.d. prak ik in plaats van blenden en dat gaat prima.
Dames, even snel tussendoor... Kan ik iemand blij maken met een gratis fotoboek t.w.v. 9,50? Dus een 'echt' album, met je eigen digitale foto's erin afgedrukt. Ik heb hem gewonnen, maar ik kan het album zelf niet maken omdat ik geen windows heb. Helaas werkt het programma niet met alle besturingssystemen. Je moet wel snel zijn, want ik moet de prijs voor 15 juni innen (anders vervalt hij). Het album is geheel gratis, je betaalt zelfs geen verzendkosten. Wie oh wie?
Hihi, via NS-HiSpeed zeker? Had ik ook gewonnen en heb m laten maken ook, uiteraard. Ik vond m wel erg tegenvallen toen ik m kreeg trouwens. Hij was erg slordig afgewerkt, sommige teksten vielen er half af, terwijl het op het origineel wel correct was opgesteld. maarja, een gegeven paard moet je natuurlijk niet in de bek kijken, hihihi. Gratis is natuurlijk altijd leuk!
Oh goed dat je t zegt Serafijntje, ik moet ook nog steeds een album gaan maken en foto's bestellen, vergeet t elke keer Overigens, vandaag post gehad van de gemeente met een foldertje er bij 'hoe kies ik de juiste basisschool voor mijn kind'. Met een brief dat onze dochter nu een half jaar is en we ons dus moeten gaan oriënteren op schoolkeuze enzo. Jeminee, das wel erg vroeg. Hebben jullie dergelijke post ook gehad?
Hmzz zat me ineens te bedenken als Quinn nog even blijft slapen dat we dan op de 3 flessen uitkomen. Maar, hij heeft vanmorgen maar een half potje fruit op, en vanavond maar een half potje groente en een soepstengel. Ga ik ineens weer twijvelen waar we goed aan doen. Hem wakker maken en dan fles geven en dan vanavond weer een. Of we wachten af dillema dillema
Dees, zo zaten wij vorige week ook 2 keer en vandaag overigens ook weer. Ik heb voor mezelf nu maar besloten dat het gewoon wel een keertje mag gebeuren, ze geeft het heus wel aan als ze echt honger heeft. En meestal haalt ze de volgende dag de schade in Ze heeft nu dus ook pas 2 keer gedronken, vanmorgen 2.5 uur geslapen en vanmiddag weer 2.5 uur en nu ligt ze weer te pitten..haha wat een slaapkoppie heb ik toch he. Ze heeft overigens wel 200gr fruit op en straks krijgt ze nog dr groente, dus dat scheelt al. Lastig he, elke keer beslissen wat nou de juste keuze zou zijn..
martijn heeft sinds 13.10 niet meer geslapen, maar was duidelijk wel moe. erg vermeoiend is dat, nu ligt hij er in
@Peet; Dat is inderdaad erg vermoeiend, je kan ze op een gegeven moment ook niet meer vermaken, omdat ze eigenlijk te moe zijn... Maar doordat ze dan over hun slaap heen zijn ofzo, krijg je ze niet op bed...Ik ken het, dinsdag had ik het met Esmay. Van 16.00 tot 21.30 uur wakker en niet op bed te krijgen, terwilj ze duidelijk liet merken moe te zijn... @Maria; Hoe gaat het met de studie?