over albums gesproken, moet nodig eens Fenna's album gaan afmaken... maar daar heb ik de bestandjes van haar dagboek bij nodig, en die staan nog niet terug op de comp, dus nog ff geduld dan maar weer...
hieruit blijkt dus weer dat ze niet op 1 lijn zitten.. zucht.. niets ter verwijten aan het CB bij jullie hoor, misschien ligt het wel hier aan het CB, maar dan vinden ze het gek dat ouders onzeker worden of boos... Ik doe btw toch wat ik zelf denk dat goed is voor Fenna. En ik denk dat iedere moeder dat doet, toch?
Jeej, ik mag afsluiten en openen! Lekker geslapen, eindelijk het gevoel dat ik uitgeslapen ben, terwijl ik om 7:00 uur al wakker was en niet meer kon slapen. Maar heerlijk nu even opstaan voordat Fenna wakker wordt en ontbijten voordat zij dat doet. En even taarten uitzoeken voor zaterdag! Voor degenen die het nog niet wisten: Jeroen en ik zijn zaterdag jarig! You're all invited!
Goedemorgen, nouja goed. werderom weer een f*ck nacht. Ik geloof dat ik er maar aan moet gaan wennen dat het zo is. Wat het nou is met Quinn, geen idee, hij word ook echt gillend wakker, dan zit je echt stijf in bed Maar goed zal er niet te lang over door zeuren. Vandaag word het kozijn in elkaar gezet voor onze nieuwe achterpui, morgen word het eroin gezet. Ik ga vandaag met vrienden lekker de hort op, we gaan naar Avifauna. Ben er nog nooit geweest dus ik ben benieuwd. Nou ga even de tas inpakken voor Quinn. Meiden denk dat het pas weer vanavond word of anders, geen idee
dank je wel! Ben blij te lezen dat je je weer wat beter voelt. Maar je heb volkomen gelijk, kinderen verzorgen is echt lastig en zwaar! Ik heb me er ook best op verkeken, tenminste, het is gewoon zwaar en zoo anders dan je je had voorgesteld. Het is zwaar, maar aan de andere kant doe je het allemaal zo makkelijk en gaat het zo goed eigenlijk! Ik heb vanacht nog aan je gedacht, ik wou je vandaag een berichtje sturen op hyves, maar hier kan het natuurlijk ook. Ik heb zo veel bewondering voor je, dat je het maar allemaal even doet 3 zwangerschappen en nu 3 kindjes en een baan en een huishouden, petje af hoor. En nu vooral met je eigen gezondheid. Ik weet niet of ik het allemaal zo zou kunnen
Hier wel een oke nacht, Vangelis ging gelukkig al om 21:00uur slapen zodat ik ook om 21:30 lekker naar bed kon, ik was gebroken! Hij was vanmorgen wel al om 5:30uur wakker, dus kon er extra vroeg uit, maar goed dan slaapt hij meestal wel van 7:00 tot 9:00. Kan Chris ook ff bijkomen. Begin klaagmodus: Vanavond gaat Vangelis naar me schoonouders, tja aan de ene kant wel fijn en aan de andere kant heb ik er zoveel moeite mee. Ik heb gewoon echt moeite met zijn moeder de laatste tijd, krijg het gevoel alsof zij het overzicht wil houden van ons gezin ofzo, beetje moeilijk uit te leggen maar ik hou ons gezin draaiende (bijv. eettijden/schema's van Vangelis maken, de papierdingen, afspraken bij houden etc) en ik heb het gevoel alsof zij dat wel ff wil bepalen, vooral als het om Vangelis gaat.... Tis natuurlijk typisch grieks, maar ik weet niet of ik er wel goed tegen kan. Dillema nu is dus dat Vangelis volgende zomer gedoopt gaat worden, maar hun (chris zijn ouders en nu chris dus ook) willen het in Griekenland doen in hun dorp, maar ik ken daar bijna niemand. Me vader zal niet kunnen komen, me moeder niet, me zus misschien en verder niemand. Naja prima, ik vind het een leuk dorp, mooie kerken dus we doen het. Maar omdat wij (waarschijnlijk) dit jaar niet gaan, gaat zij wel even de kerk uitzoeken, de feestzaal, de band etc Dat wil ik gewoon doen, ik wil alles zien voordat we wat bestellen natuuurlijk.......... Pfff einde klaagmodus, want het zijn op zich prima mensen hoor! Heel lief, staan echt ALTIJD voor ons klaar, maar ik krijg het gevoel dat ze daardoor juist extra terug verwachten. Zich bemoeien met MIJN opvoeding....................... Vandaag de laatste dag werken en dan weekend. Wij zitten er aan te denken zondag naar madurodam te gaan, is dat leuk? Ben er dus nog nooit geweest
Goeiemorgen, Melina: Ik kan me voorstellen dat jij het gewoon zelf wilt regelen voor de doop. Lijkt me moeilijk hoor om een schoonmama te hebben die alles wilt bepalen. Hallo, het is toch jouw kind Zo ontbijtje zit er weer in. Even sigaretje roken en aankleden. Dan naar de nagelstyliste om mijnhandjes en dit keer ook mijn voetjes weer te voorzien van mooie nageltjes.
Lastig Melina, dat ze zich er zo mee bemoeien Maarja, als jullie besluiten om het daar te gaan doen en jullie er in de tussentijd niet heen gaan, zal je het toch aan anderen over moeten laten. ZOdra je beslist dat de doop daar gaat plaatsvinden, krijg je dat er bij helaas. Want vanuit hier alles regelen, gaat niet lukken, vrees ik. Dan zul je het echt een beetje los moeten laten. Kunnen ze geen digitale foto's maken van alle plekjes/kerken, zodat jullie kunnen kiezen enzo? Misschien moet je het van de positieve kant zien in dat geval: dat jij er minder tijd aan kwijt zult zijn in je toch al drukke tijden? Alleen wanneer je beslist om de doop toch hier te laten gebeuren, kun je zelf alle touwtjes in handen houden. Dus als je dat toch het liefste hebt, zou je daar nog eens goed over na moeten denken. Echt lastige situatie, joh!
Dees, maak er een leuk dagje van vandaag! @Melina: ja, Madurodam vond ik altijd erg leuk (alleen in het weekend zal het er wel druk zijn...)!
Tjonge Melanie, wat zijn jouw nachten nog steeds gebroken zeg, ongelooflijk! Is het dan alleen Estrella die dan wakker wordt en wil drinken? Dat zou toch eens wat minder mogen worden, zeg, die kleine vreetbeer! Want dit is toch niet vol te houden zo?
Ja, ik probeer gewoon zoveel mogelijk volgend jaar te kunnen regelen, maar onder bepaalde dingen zal ik niet uit komen. Vorige jaar ben ik er geweest en ik gaf al aan, ik wil het het liefste daar doen, maar dat was niet echt mogelijk omdat het ipv een griekse keuken en franse keuken is en dat is gewoon goor in griekenland hahaha
morgen meiden, jaja adriaan is nog thuis, dus die geeft Estrella nu even haar fruithap. Melina, pfff ik moest er helemaal van en het raakte me eigenlijk ook wel heel erg. Lief van je en dank je wel. Muriel ja alleen Estrella komt nog 's nachts, Zefanja heeft het door inmiddels. Ze lag gister al op tijd in bed, maar helaas, kwam ze daardoor ook alweer om 00.30 uur. Zelf kon ik de slaap daarvoor al niet pakken en lag dus nog wakker, haar een tijdje laten huilen maar helaas. Eten gegeven en naar haar bed, en ja hoor 3.15 uur weer. Weer laten huilen. Maar helaas dit na 45 min toch maar opgegeven. Weer eten gegeven en toen heeft ze tot 8.30 uur geslapen. Tja hopeloos dus en inderdaad een vreetbeer. Tja een fles vertikt ze weer, adriaan heeft nog wel geprobeerd om haar dat te geven, maar nope, nee hoor, ik doe het niet! dit was dus weer een nachtje van een paar uurtjes, ach ja leg me er maar bij neer. Het is niet anders. Dus Dees geef me je hand, want die 2 spoken van ons........
Hmm niemand afspraken vandaag? Melina, het is inderdaad jullie kindje hoor en jullie beslissen hoe of waar, oke tips of advies van haar is natuurlijk nooit verkeerd, maar het willen regelen zonder dat jullie dat willen en nee sorry dat gaat toch wel te ver. Meid je doet het goed hoor en wat zij er van vind of zegt, jammer. Lief natuurlijk dat ze zoveel voor jullie klaar staat, maar daarom hoe je je niet verantwoord te voelen om haar maar die regie over je gezin te geven. Tuurlijk wil jij ook jou familie bij de doop, ja logisch toch, zoek naar een oplossing die voor jullie beide werkt anders.