wat betreft het CB, jammer dat ze geen landelijk richtlijn hebben, zo handig al die tegenstrijdige adviezen. Maar aan de andere kant ook wel goed dat ze er zijn, want niet iedere moeder (ouder) heeft het beste met haar kind op en verwaarloosd haar kind, slaat haar kind, misbruikt haar kind etc. Dus toch moeten zij er zijn, die controle is toch nodig. Heb hier ook nog nooit problemen met de CB gehad, alleen maar complimentjes en ik dacht ja tuurlijk dat zeg te tegen elke mama, maar mijn moeder was met mijn schoonzusje mee en nee daar zei ze het dus niet tegen, en nee niet dat ik het zo goed doe. Maar toch. Tuurlijk kijk ik ook zelf naar mijn kind en doe wat ik denk dat goed voor ze is, maar niet iedere mama kan dat. Oke genoeg serieus gekletst voor vandaag. Zit weer op mijn praatstoel, oke sorry daarvoor gevalletje slaapgebrek, word je een beetje gestort van he,
Dank jullie wel voor jullie opbeurende woorden Ik denk ook wel dat ik me stoor aan heel veel dingen, haar goedbedoelde adviezen vind ik alleen maar irritant bijvoorbeeld. Ik wil het persee op mijn manier doen en neem van niemand wat aan.
Het is natuurlijk soms helemaal niet slecht om adviezen aan te nemen, maar ja hoe word dit gebracht daar zit verschil in, van ons neem je ook adviezen aan. Dus het is niet perse omdat jij het zo wilt. Het is hoe zij de boodschap brengt denk ik.
Goeiemorgen, Ik wilde heerlijk uitslapen, maar heb nu last van mijn rug. He bah...nou ja...vandaag maar lekker bewegen, dan trekt het vaak wel weg. Melina: lastig inderdaad, maar ik denk dat je een keuze moet maken die voor jullie allebei werkt. En net als wat Muriel al zegt, misschien is het wel lekker om niet alles te hoeven regelen omdat je het al zo druk hebt. Melanie: he bah meis, balen dat Estrella vannacht weer 2 keer kwam! Als ze nou uit een flesje wilde drinken, dan kon je haar wel eens hier laten logeren... Dees: veel plezier vandaag!
Oh ja over Madurodam, wij zijn er geloof ik twee jaar terug of zo geweest. Toen was er een ijstentoonstelling en die was echt heeeel gaaf. Verder vond ik Madurodam zelf een beetje tegenvallen...maar ja...ik ben dan ook dierentuinenfan
Melina, Ik vind madurodam wel aardig. Niet heel bijzonder, maar wel grappig... en idd in het weekend zal het wel druk zijn, dat maakt het (nog) minder leuk. Over je schoonmoeder, ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt. Ik zou het ook absoluut niet leuk vinden als iemand mijn taken over wil nemen, ben zelf ook een ontzettende regeltante voor wat betreft het huishouden en al helemaal wat betreft de opvoeding van Fenna. Niemand die mij vertellen moet wat ik moet doen, want dan schiet dat echt in het verkeerde keelgat. Adviezen zijn altijd welkom natuurlijk, maar het gaat inderdaad op de manier waarop. Over de doop, als jij wilt dat je familie erbij moet zijn, dan zou ik voor een optie kiezen waarbij beide partijen gelukkig zijn. Wat zijn de redenen dat je schoonouders en Chris het in Griekenland willen laten doen? Melanie, die Estrélla houdt wel erg veel van d'r moeder he? Wil iets te vaak bij je zijn Wat ontzettend vervelend dat ze zo vaak blijft komen en die fles maar niet wil. Als ze nou alleen al een flesje wilde, zou je Adriaan er ook even uit kunnen sturen voor een flesje, maar dat zit er nu ook niet in. Stasia, oeh lekker verwennen! Geniet ervan!
Debby, lastig dat je last van je rug hebt. Komt dat door het lange liggen? Hoe gaat ie verder met je?
griekenland was sowieso altijd de bedoeling, het is gewoon mooier daar, leuker, goedkoper! Dat is ook niet zo heel erg hoor, maar ja het is wel in ZIJN dorp en niet in die van mij, ookal zou ik dat ook niet willen(dat is echt een heel klein dorp) maja... Ik ben ook gewoon zo, alles wat betreft de opvoeding wil ik bepalen.
Dafje: yup, die 50 km/u was op de snelweg Moet me helaas wel afmelden voor zaterdag maar we wensen jullie wel een hele fijne verjaardag. Maria: niet te druk plannen allemaal he, anders ben je dalijk overspannen als je op vakantie gaat. Morrighan: je zoon in een roze pyama en daar ook nog een foto van gemaakt. ach, kun je hem later zeggen dat roze voor mannen in de mode was in 2008 Melina: kan me ook voorstellen dat je alles zelf wil regelen voor de doop. moeilijke situatie weer Madurodam ben ik ook nog nooit geweest dus ik kan er niks van zeggen. Stasia: geniet van je verwendag Melanie: ook van mij een dikke pluim, jij doet het toch maar gewoon allemaal Over dopen gesproken: Reese en Franske worden volgend jaar gedoopt tegelijk met ons trouwen Gisteren op het werk afscheid genomen van een van onze planners, ben er ook even heengegaan. Vond het wel raar en zo mis ik het werken helemaal maar ik vond dat ik even mijn gezicht moest laten zien. Had nog wat ideeen die ik kwijt wilde aan de baas en hij was erover te spreken dus komende week gaan we samen eens rond te tafel zitten om de ideeen uit te werken.
Jammer Linda, volgende keer maar weer Fenna heeft het achteruitschuiven ontdekt hihi.. ze vindt de vloer erg lekker, lebbert de vloer en lacht daarna breeduit
Heeft Deniz nog vaker laten zien dat hij kan zitten en optrekken? Of is het bij die ene keer gebleven? Vaak is het als ze het doorhebben hoe het moet, dat dat dan nog honderd keer gebeurd.
Zo ik ga es ff de plee's in de week zetten en dan ga ik lekker dansen op de dansmat van de playstation. Effe kijken of er nog 2 kg af kan hihi. Laters!
Ja Deniz heeft gisteren 1 keer gestaan en vandaag ook 1 keer. Als je dan hem aanmoedigd en zegt dat hij al zo'n grote knul is staat hij gewoon te glunderen. Zo leuk om te zien. Hij ligt nu in bed. Meneer had net 39.1 graden koorts. Hij is ook weer erg verkouden dus waarschijnlijk heeft het met elkaar te maken. Ik hoop dat hij gewoon lekker veel slaapt vandaag zodat hij weer snel opknapt.
Pff.. tis ook echt de tijd he, om verkouden te zijn he? Al die kids maar aan het hoesten en snotteren... wat een gedoe... hoop dat hij snel weer opknapt en idd lekker slaapt!
Ik mag vandaag lekker vroeg van mn werk weg, want op H's KDV is er een ZOMERfeest... Hmmppfff......... maar wáár is de zomer?
Heb net het hotel mogen boeken voor 12 collega's, die a.s. dinsdag WEL echt naar het EK mogen. Mazzelaars... ik kon helaas niet
Muriel: Das balen dat je zelf niet mee kan. Maar is er nog plaats in de hotels in Bern dan? Ik hoorde op de tv dat alles vol was. Deniz heeft net 2 uur geslapen. Werd wakker en ik wilde zijn fruit geven. Nou, die wilde hij niet. Dus alleen een beetje sap gedronken en even lekker met mama geknuffeld. Nu ligt hij weer in bed. Ben benieuwd of hij weer gaat slapen.