November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, wij moeten echt heeeeel goed ons best doen om Ryan lachend op de foto te krijgen :D

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Zal wel even aan Quinn vragen of hij even met Ryan gaat praten.

Quinn word helemaal wild als hij de camera ziet, uitslover,

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga ook nog even spammen. Ryan in z'n nieuwe ballenbak :)

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohwwww wat sweet!

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden, ik ga ervan door! Ik ga dansen en dan weekend vieren, druk druk druk ;).

Fijn weekend en Daphne, een hele fijne verjaardag morgen!

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Deb fijne avond meis en veel dans plezier

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh ja! Linda: jullie een heeeeele fijne vakantie! Hopelijk komen jullie weer dichtbij elkaar en worden de "ruzies" van de afgelopen dagen vergeten en vergeven! Heeeeel veel plezier meis!

8. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Meiden jullie zijn schatten. Heel erg bedankt voor het lieve kaart. Het is fijn om zo een hart onder de riem te krijgen van personen die dicht bij je staan. Ook bedankt van Patrick

9. Veel plezier Debby! En tnx!

10. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    wat een leuke foto's komen er weer voorbij.
    wat gaat het toch hard zeg... ik fluister steeds maar in Reese zijn oor dat ie niet te snel groot mag worden ;)

Linda en Patrick: een hele fijne vakantie

11. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Dafje: Ow wat lees ik? Zelfgemaakte taart. Hmmmmm is maar goed dat we morgen langskomen. :D

Leuke foto's van quinn en Ryan.

Dees: Ik heb trouwens wel een kussentje in de tripptrapp. Het maakt het iets kleine maar scheelt niet veel hoor. Aangezien Deniz ook zo'n knoeiert is leg ik er altijd een hydrofielluier overheen.

Linda: Jij alvast een hele fijne vakantie en ga er lekker van genieten en tot rust komen. Jullie hebben het verdient.

12. Linda, fijne vakantie! Ik hoop dat jullie intens kunnen genieten met zijn tweetjes. Jullie hebben het echt dubbel en dwars verdiend! Lekker alles op je af laten komen!

13. ow vanaaf worden geen taarten gebakken. Morgenochtend, Jeroen is totall loss, hij heeft vandaag voor twee personen gewerkt. Hij moest het werk van een collega er ook bij doen. Nu ligt hij sinds hij thuis is al te slapen.. en ik heb geen zin om alleen te bakken. Dus morgenochtend. Des te verser zijn de taarten :)

14. [​IMG]

15. [​IMG]

16. Ook ff spammen dan maar :)

Ze was met haar beer aan het spelen en ze lag zo cute, dat we meteen maar een fotoshoot ervan hebben gemaakt haha.

17. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ff illegaal tijdens de wedstrijd... wil jullie enorm bedanken voor de kaart voor ons nieuwe stekkie!

Ben er denk ik niet/weinig verder dit weekend. Morgen shoppen met mijn mams en 's avonds naar Derek Ogilvie en zondag naar verjaardag.

iedereen een fijn weekend!

18. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    er is trouwens nog niet gescoord.. zal ik weer weglopen? :)

19. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ow dames.. lig helemaal krom.. zeg hier.. ik ga weer weglopen.. en ja hoor.... 1-0! hoera! :whistle:

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    whahaha Gwen kan je niet blijven zitten dan, ik zit me al weer groen en geel te ergeren namelijk.
    Al die klote toeters en mn boven buren liggen denk ik zo bij mij in de woonkamer :(

Deel Deze Pagina