Debby, ja inderdaad hier ook losec. En ik heb ook het idee dat het erg goed zijn werk doet. Sinds ze ze krijgt is Fenna veeeel rustiger. Lekker hoor, ze slaapt meer, is als ze wakker is veel rustiger. Lekker om zich heen kijken, eigenlijk niet huilen. Vanavond moesten we wel erg lachen hihi. We zaten in de kerk voor de kerstnachtdienst en dan gaat Fenna gewoon mee, want ze hebben daar een buggyzone, waar je met de kinderwagen naast je stoel kan zitten. Gaat ze daar uitgebreid zitten poepen . Ze maakt dan van die harde kreungeluiden en opeens was het plop plop plop in de luier en ze liep rood aan van het persen haha. En dat in een 'stille' kerk . We moesten wel lachen. Helaas moest ik er even tussenuit dus om de luier te verschonen hihi. Maar daarna gewoon weer naar binnen. Gelukkig kijkt niemand je erop aan en zijn er meer mama's met huilende/piepende/poepende kinderen die heen en weer lopen
Ons wijffie heeft gelukkig geen verhoging, ik daarentegen wel, dus ga nu mn bedje in. Morgen zouden we naar m'n schoonouders, dat hebben we maar vast afgezegd, dus 1e kerstdag is al in duigen gevallen. Ben benieuwd of 2e nog wat gaat worden..
Is ook niet te geloven he, de hele dag komt Quinn om de 3 uur en als je op hem wacht, laat meneer op zich wachten whaha wat een type Ilse beterschap meis, hopelijk komt het nog goed met de kerstdagen Dafje ihihihi Fenna wilde ook even de show stelen dus Stasia jij ook beterschap meis Nou meiden wens iedereen fijne kerstdagen Ik zal hier wel te vinden zijn morgen doen er geen klap aan. Trutste en sweet dreams alvast
Lieve meiden dank jullie wel voor jullie pb'tjes. Ik ga er nog goed over na denken wat ik echt wil. En sowieso laat ik het van de dag zelf afhangen. Fijne Kerst Stasia en Ilse beterschap gewenst.
Goedemorgen meiden! Iedereen al druk bezig met het kerstgebeuren? HIer weinig kerst, alleen Piet zn vader komt even langs, maar dat is meestal maar voor een uurtje. Mn schoonzus wilde ook even langs komen, die heeft Quinn al een tijdje niet meer gezien. Verder doen we lekker rustig aan. Quinn heeft een goede nacht gehad 01 uur, 04 uur en 09 uur. Vind ik wel netjes. net met Quinn afgesproken dat zijn goede voornemen van het nieuwe jaar door slapen is. Hij moest lachen, dus hopelijk was dat een ja en niet dat hij mij uitlacht Meiden wens jullie allemaal fijne dagen.
Ook goedemorgen! Lekker dat Quinn weer zijn best heeft gedaan vannacht Hier nog geen kerst, maar gaan zo naar mijn ouders en dan kerst vieren. Morgen naar mijn schoonouder en dan daar kerst vieren. Dus wel drukke dagen voor de boeg. Ik hoop dat Fenna het trekt. Vooral consequent blijven met slapen is mijn voornemen. We gaan het zien.
Wow Amarante dat wil ik ook! haha Fijne kerst allemaal. Wij gaan rond een uurtje of 4 pas naar me schoonouders, daar eten en dan een feestje chris draait vanacht dus ik ga mee morgen even langs me opa en oma en uitrusten, zal wel zwaar zijn een nachtje stappen
Hey meiden Zo ik ben ook weer even uit bed, bleh wat voel ik me beroerd. Maar ik heb zoiets leuks gedaan daarnet...ik ben met Angelina onder de douche geweest! Wha, dat was echt bijzonder zeg! Willem stond naast de douche en gaf haar aan en pakte haar na afloop ook weer van me over. We hadden zeker wel de indruk dat ze het leuk vond, zodra ik haar een beetje uit de straal draaide begon ze te piepen en zodra ik haar weer onder de straal zette was ze weer vrolijk. Ik had haar tegen me aan en op een gegeven moment tilde ze haar hoofd achterover zodat haar gezicht vol in de straal kwam. Wat een mooi gezicht! En wat heerlijk om dat met m'n wijffie te kunnen delen. Dat maakt het iets minder erg dat ik geen badjes kan doen, dit is veel leuker hihi. 2e kerstdag gaat overigens intussen ook niet door, want m'n moeder is ook ziek, dus heeft t maar afgeblazen. Nu proberen we dit weekend de herkansing. Donderdag heb ik een afspraak bij de fysio in Harderwijk, dus dan moet ik beter zijn. De bekkentherapeut hier ga ik niet meer heen, dus heeft mn moeder een afspraak met haar fysio gemaakt. Ben benieuwd of ik daar wel wat aan heb. Linda, ik ga je ff pb'en... Fijne dag allemaal.
Wow mooi is dat hé alhoewel ik douche met de kleine zo onhandig vind, je hebt echt nog iemand nodig. Ik ben gister met de kleine in bad geweest, dat was echt heeel geslaagd, lekker aankleedkussen in de badkamer, maar ook wel onhandig hahaha!
Is inderdaad wel lastig omdat je het altijd met zn tweetjes moet doen. Maarja, tis voor mij de enige mogelijkheid omdat ik het met m'n rug gewoon niet red om haar in t bedje te doen..helaas. En een gewoon bad hebben we niet, dus ook die optie valt af. Maar dat lijkt me helemaal geweldig!
Hallo meiden! Allemaal aan het genieten van de kerst? Hier is het vooral heel relaxt, vanmorgen even bij mijn ouders geweest waar kadootjes onder de boom lagen. Check Jens zijn kadootje: http://www.fisher-price.com/nl/infantto ... s&id=39205 Lars en Niels hebben beiden coole lego gekregen en zijn al uren aan het lego-en met papa, straks nog gourmetten en vanavond Harry Potter kijken met de mannen...was nooit zo'n HP fan de hype was me te groot...haha als iedereen er gek van is boeit het mij vaak niet meer maar gisteravond toevallig een HP film gezien en was toch erg leuk dus we gaan vanavond zitten voor deel 2! Morgen hopelijk lekker uitslapen en vooral niks doen...zaaaaaalig Hoe is het bij jullie? xxx Roelie
Merry christmas allemaal! Zit hier bij mijn ouders. Strakjes lekker gourmetten en net zoals Roelie naar HP kijken. Heb hem al wel meerdere keren gezien maar hij blijft leuk. Nou ik zal denk ik nooit zo worden als die dame op de foto. Ach Ibrahim moet toch wel wat hebben om vast te houden toch? Ilse: Leuk is dat he met je kleintje onder de douche. Deniz vindt het ook zo heerlijk. Maar zijn badje en tummytub ook. Dus ik ben benieuwd als we naar Centerparcs gaan.
Roelie: Leuk ding wat Jens heeft gekregen. Hier is Deniz ook lekker verwend. Heeft veel kleertjes in maatje 62 gehad en een boek van Woezel en Pip. Ook nog autootjes die je opelkaar en in elkaar kan zetten. Is vanaf 6 maanden dus hij moet nog even wachten.Nou, ik ga mijn moeder even meehelpen met het eten. Fijne avond allemaal.
Wauw, cool cadeau! (maar wel maar eenmalig leuk denk ik, hihi) Ik zit er ook nog steeds op te wachten... had eigenlijk met mijn regelmaat van voor de zwangerschap verwacht dat ik na 3,5 week al weer ongi zou zijn, maar nee...
Gisteren een hectische Kerstdag bij mn schoonouders zeg... Hester is de HE-LE DAG wakker geweest en was erg prikkelbaar en huilerig. Mijn 2 nichtjes van 1,5 en 3,5 waren superdruk. En de oudste was zo verschrikkelijk hyper en hebberig met alle cadeaus, dat ze uiteindelijk helemaal overstuur raakte. Ik vind het echt erg, al die verwennerij, en wil dat ook echt niet hebben als Hester zo groot is. Een of twee cadeautjes p.p. is meer dan genoeg. Nu ging-het-maar-door en ging-het-maar-door met uitpakken bij iedereen. Leuk natuurlijk, al die cadeaus, maar niet erg reeel voor zo'n kleintje. Ze bleef maar zeggen: dit cadeau vind ik niet leuk, ik wil een andere...
We zijn dus errug verwend, Hester ook: die heeft een roodoranje Doomooseat gekregen. Ze lag er prinses-heerlijk in rond te kijken, leuk hoor (totdat ze weer begon te bleren ). Omdat ze zo vreselijk druk was de hele dag en huilerig, hebben we vannacht de Pacco inbakerdoek voor het eerst uitgeprobeerd. Dat werkte nu in ieder geval super, ze viel al heel snel in slaap! En heeft geslapen van 20 uur tot 04 uur >> 8 uur, waarom doet ze dat nou niet gewoon van 11 tot 7?