Je kan het inderdaad gewoon proberen, werkt het niet dan weet je het snel genoeg denk ik zo We hebben openslaande deuren, aan de zijkant ramen tot de grond behalve bij de deuren maar dat scheeld ook niet veel Ik kreeg zelfs een beetje vakantie huisje gevoel toen ik thuis kwam
nee klopt, en gaat echt wel een tijd dure want mn oom komt binnen kort weer langs en dat gaat hij weer kitten. Dus ach zal maar denken dat het mistig is buiten
he das een goeie, als ik tijd en vooral zin he Heb namelijk een pokke hekel aan ramen zemen, en ja dan nemen wij een enorm oppervlakte ramen
hihi ja ach, kunnen we het helemaal over meerdere dingen hebben Moeten natuurlijk ook ons berichten aantal op pijl houden
goeiemorgen allemaal, Muriel: toch nog een jetlag misschien? Hier is trouwens het babyzwemmen ook al om half 9, is echt veel te vroeg. Jen: Reese zit al een hele tijd op 3 flessen en hij krijgt ook nog geen brood. Moet er wel bij zeggen dat Reese wel altijd alle 3 de flessen helemaal leeg drinkt. Dees: ben benieuwd naar je kozijnen Gisteren was een vriendin mijn Jack Russell op komen halen, die wilde ze meenemen naar stal. Belde ze na een kwartier al op, ze had getankt en was haar portemonnee bij mij vergeten. Ik helemaal in een deuk Remco ging hem wel even wegbrengen maar hij bleef vrij lang weg, dus ik was me al een beetje zorgen aan het maken. Kwam ie eindelijk thuis, loopt ie naar boven, had hij een ontbijtje meegenomen voor mij van de Mac (ik had het daar al heel lang over) Echt lief dus Gisterenavond zijn we weer eens een keertje samen uit geweest, we zijn naar de bioscoop geweest in Antwerpen. Ik was daar nog nooit geweest. Het was echt heel gezellig en een hele fijne bios. De film is ook zeker een aanrader: untraceable. Nu ga ik eens een lekker ontbijtje maken en Remco zijn dikverdiende vaderdag kadootjes geven
Goedemorgen meiden Wowwwwwwww wat heb ik lekker geslapen! Quinn had om kwart voor 12 zijn laatste fles, en vanmorgen om 8 uur melde hij zich pas weer, heerlijk! Meiden het is papa-dag, zijn jullie niet vergeten he?! Piet heeft het gisteravond al gehad, ik moet zo aankleden enzo, dus eigelijk allemal niet zoveel tijd voor. Quinn heeft aan Piet een stropdas gegeven met zijn voetjes erop, en ik heb er een kaart bij gedaan met een gedichtje namens Quinn. Piet vond het super!
jullie hebben wel een grote tuin hé mooi. Linda fijne vakantie andere linda, hmmmmmmmmm een mac ontbijt
Wauw, wat een licht erbij, Dees, mooi! Wij krijgen na de zomer/bouwvak als het goed is nieuwe ramen, maar dan verandert er bijna niks, behalve dat ze dan lekker dubbel glas bevatten ipv de enkele ellende die er nu in zit... Dure grap, waaaaaahhhhhh! Wel grappig trouwens, we hebben van dat gele 'flessenglas' (soooo seventies) bovenin zitten. Toen we het huis kochten zeiden we dat dat het eerste zou zijn dat eruit zou gaan. Maar inmiddels vinden we het eigenlijk bij het huis horen, de buren hebben t bv. ook, dus nu moeten ze juist een oplossing gaan vinden om dat glas te behouden, haha.
Hester had op het KDV een mooie oranje vlinderdas van papier gemaakt voor papa, met rode, witte en blauwe verf erop gekliederd