November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Lijkt me ook vervelend, vooral onbekende visite.

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Me neefjes spelen heel de tijd buiten, we hebben ze geld meegegeven voor de kermis :)

Nu hebben we afgesproken dat ze om half 6 hier moeten zijn, mij benieuwen. Als ze op tijd zijn mogen ze opblijven en anders moeten ze om half 9 naar bed :)

Om half 1 waren ze wel netjes op tijd voor de hamburgers. We gaan zo chinees halen.

@Peetje, Vangelis eet wel iets meer dan martijn, dus ik weet niet wat veel/weinig is. Vangelis is volgens mij al 1050gram !!

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    morgen weten we het dan moeten we naar het cb!

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hihi, ik hoop wel dat het iets meer zal zijn dan dat ;)
    Ik neem aan dat je meer dan 10 kilo bedoelt? Wauw..... dat is ECHT veel!

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ook al lekker aan verbouwen :(
    Ook bakken met geld kwijt? Of valt het nog mee?

6. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Nou vandaag de poging tot 3 flessen gedan, wat een drama zeg!
    Ik snap helemaal niks van haar....ben er gewoon zwaar gefrustreerd van en voel me een onwijs slechte mama omdat ik gewoon geen geduld meer heb..

Vanmorgen de eerste fles dronk ze verdomme maar 70 cc !
    Hoe kan ik dan in godsnaam naar 3 flessen toe....

Om 10.30 fruit gegeven, meer dan 50 cc ging er niet in...
    Uur later een fles; 160 cc

Om 13.30 nog wat fruit gegeven ook maar weer 50 cc

16.30 weer een fles; 145 cc

Net groente om 19.30; 100 gram met heel veel moeite
    Fles erna geprobeerd, weigert ze!

Nu naar bed gedaan en dan wil ze niet slapen !
    Echt wordt er zoooooo moe van!

7. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Heb het er net met Erwin nog even over gehad, want ik loop me er echt over op te fokken...

Ik denk dat ik Esmay maar gewoon haar gang moet laten gaan en haar echt zelf moet laten bepalen wanneer ze honger heeft en dus eten krijgt..

Ik ga me maar niet verdiepen in verschillende schema's van andere kindjes van haar leeftijd, want dan maak ik mezelf knettergek.

Ik laat me te makkelijk en veel beïnvloeden door wat ik o.a. hier op het forum allemaal lees en voorbij zie komen..Voorlopig ga ik dus even afstand nemen en me helemaal richten op ons meisje.

Ik moet echt gaan proberen om afstand te nemen van allerlei richtlijnen en schema's en dat gaat me niet lukken als ik hier iedere keer van alles lees...

Heeft dus niets te maken met dat dat soort dingen niet geplaatst moeten kunnen worden, maar met de aard van het beestje dat dan alles met elkaar gaat vergelijken...

Als er iets belangrijks is dan hoor ik het vast wel via de mail ofzo? Toch?

8. He vervelend Jen, dat is overigens wel de eerste ingeving die ik kreeg. Kijk naar Esmay, wat zij aangeeft. Want je kan er wel van alles in willen proppen, maar als ze niet wil, wil ze niet. Sommige kinderen drinken nou eenmaal hun hele leven niet veel. Ik ben er ook zo eentje. Ik zat met 4 maanden al op 4 flessen en vrij snel daarna op 3 en dan dronk ik maar 130cc per fles. Alle flessen zijn nooit meer geweest dan 130cc.. als mijn moeder geluk had iig :) Zo zie je maar, ieder kind is anders, de één heeft meer en de ander minder behoefte aan flessen. Dus luister en kijk goed naar je meisje, en ik weet zeker dat het dan goed komt. Succes en sterkte meid!

9. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Jen: Ik kan het me heel goed voorstellen hoor dat je even afstand neemt. Ik denk dat ik ook gek zou worden als je hier allerlei schema's en adviezen voorbij ziet komen. Richt je lekker even goed op je meissie en we zien je vanzelf wel weer verschijnen. Hou je ons wel op de hoogte?

10. Dees ziet er goed uit zeg, wat een hoop licht krijg je zo meer binnen! Mooi!

11. Stasia, die avatar, trotse mama! :)

12. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ja echt een hele trotse mama :D

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hallo meiden
    Werk weer achter de rug en wat was het heerlijk weer!

Jen kan het me helemaal voorstellen dat het je onzeker maakt. Goed van je dat je even afstand neemt, kijk goed naar je meisie en dan komen jullie er wel.
    Dikke knuff meis!

Hier eigenlijk niks bijzonders te melden, saai he

14. Zijn er nog hier die nutrix gebruiken? Ik heb nog een kwart pak staan, en volgens mij mijn moeder ook nog een halve, dus bij een volgende meeting..

15. Meiden, ik ga naar bed, truste allemaal en wellicht tot morgen!

16. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ah wat een rust hier weer vandaag..! zo valt het nog een beetje bij te lezen :D

hahaha Melina, volgens mij is Vangelis een vuilnisbakkenras of nie? Ik zou alleen idd ook niet zo'n wagentje halen om dezelfde reden als Melina. Vergeef het mezelf nooit als er iets fout gaat met zijn heupjes. Al geloof ik niet dat 5 minuutjes lol kwaad kan.

Peetje, in ons vorige huis hadden we ook alleen een wc boven. Moet zeggen.. t went.. maar idd.. als visite gaat is het altijd beetje van.. is de badkamer wel helemaal schoon, is alles netjes?

Jen, denk dat je je weinig aan moet trekken van de schema's die hier voorbij vliegen. Ons schemaatje is ook aangepast aan Mika. Ik merk wanneer hij honger heeft en daar pas ik alles op aan. Ben vaak nog steeds aan het schuiven hoor aangezien hij soms echt onverzadigbaar is. Eten erin "proppen" is denk ik frustrerend voor zowel moeder als kind.

Was vandaag op verjaardagsvisite en daar hadden ze cavia's. Mika was er erg in geïnteresseerd. Dus ik zet hem bij die cavia's neer. Pakt ie zichzelf vast aan die spijlers.. en ja hoor.. meneer staat hahahaha.. hij hield het alleen maar een minuutje vol, dus hoppa op zijn bips.. en schreeuwen hahaha.. dus weer neergezet.. hij had een glimlach van oor tot oor :D
    Vanochtend had ie zijn billen helemaal kapot.. dus zat vandaag vurig te wachten op een eerste uitzicht op zijn tandjes.. maar nog steeds aan tandenloze centenbak haha..

17. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    truste Dafje..
    Ik ben bang dat ik het ook niet meer lang ga trekken.. mijn ogen hangen op half 7 euh.. half 10. Vannacht laat terug, vandaag weer verjaardag.. *gaap* ff too much voor me merk ik..

18. Wow, nog zo'n knapperd Gwen, je was vast ook heel trots!

En nu ga ik echt, doeg!

19. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Volgens mij mis ik Esther, Maria & Morrighan ook al een paar dagen, of niet?
    Hoe gaat ie nu met Melanie? Al een beetje tot rust gekomen?
    En onze workamama Roelie?
    Wencke, Ruby & Indigo hebben hun neus ook al een lange tijd niet om de hoek gestoken, of wel?
    Dames.. we gaan toch niet langzaamaan uit elkaar vallen, of wel?

20. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Jeetje wat knap zeg van al die kereltjes hier!
    Er wordt flink geoefend met staan!

Ik zei van de week nog tegen mijn moeder dat het allemaal zo snel gaat de laatste weken, echt ongeloofelijk.
    |Hebben jullie dat gevoel ook?

Ergens vind ik het geweldig, en ergens vind ik het jammer dat hij zo snel groot word...

Deel Deze Pagina