Goedemorgen meiden! De nachten gaan nog steeds goed, maar 1 keertje eruit. Als ik nou eens leer om op tijd in bed te liggen ben ik helemaal klaar Hey ik zie Roelie weer! Meis fijn je weer hier te zien, ik vind het nog steeds super om te horen dat je het nog naar je zin hebt. Kan je al een beetje een ritme vinden? Mis je zeker wel hoor hier, als je af en toe maar je neus laat zien Hey Morrighan, ohwjee kriebels hihi. Wel goed dat je vooruit kijkt en niet alleen op je gevoel af gaat, Wat super dat de "biologische" zo afstand neemt, lijkt me voor hem wel moeilijk, ook voor jullie misschien een ander gevoel. Hier kriebeld het totaal niet voor een 2de, onze zorgen liggen nog steeds bij Quinn die nog steeds de ups en downs heeft. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het volgende kindje het ook heeft, maar dat risico wil ik dus echt niet lopen. Nee eerst lekker van Quinn geniten een jaar of 3 of 4 en dan misschien na denken. Hey esther ook weer voorbij zien komen, alle vermiste duiken ineens op Jen meis, doe rustig aan. We zien je wel weer verschijnen! Dikke knuf Nou alleen nog Ruby, want die hebben we volgens mij ook al een tijd niet gezien, maar denk dat ze druk bezig is in dr nieuwe huisje
Goedemorgen, Zo even lekker ontbijten met het forum. Verder alles goed hier. Deniz is weer opgeknapt en zoals gewoonlijk weer een vrolijk mannetje. Wat betreft een 2e? Ik weet het nog niet. Voorlopig in ieder geval niet. Wil eerst lekker van Deniz genieten. En mijn diabetes houd mij ook een beetje tegen. Ik ben gewoon heel erg geschrokken van de buurvrouw van mijn tante. Die heeft ook diabetes en heeft dus kantje boord gelegen aan het einde van haar zwangerschap. Dus ik denk dat ik heel blij moet zijn dat ik een gezonde knul op de wereld heb kunnen zetten en er zelf ook niets aan over heb gehouden.
hier ook weer terug. Was van het weekend lekker bij mijn ouders, daar geslapen in de caravan en Estrella sliep bij ons, de jongens binnen. Tja hier achter werd voetbal gekeken, en heb daar dus ook zo'n pest hekel aan, waarom, het geluidsoverlast (luchthoorns) en dan de nodige drank die daarbij naar binnen gaat en dan moeten ze dus nog harder praten etc etc etc. Gisteravond dus ook weer, bah wij willen er vroeg in vanwege onze nachten maar ja dat lukt dan dus niet. Vannacht had Angelus oorpijn, en heeft de halve nacht wakker gelegen en ons wakker gehouden, dus vandaag maar thuis gehouden van school, morgen weer een dag. Jen, begrijp je hoor, succes meis. Melina leuk filmpje. En 4e hier nog zeker de komende jaren echt niet en ik denk daarna ook niet, die slapeloze nachten kosten me al genoeg jaren van mijn leven, Staan, rollen, kruipen, tanden etc. Hier niets van dat alles, ze kan wel rollen maar doet het gewoon niet. Ja zitten, zitten zitten. HAhahaha wel grappig om nu eens een heel rustig kindje te hebben en geen haantje de voorste. Groep uit elkaar vallen? Ik heb het gewoon te druk, druk druk druk druk. En de engergie en tijd die ik over houd besteed ik dan toch even aan mijn gezin of andere hobby. Of even lekker niets doen en bankhangen, wat niet zo vaak gebeurd, hahaha
Rachel en Milina succes op het cb. Ga nog heel even een bakkie doen, douche en dan eens met een doek door het huis, een stof bende
Hey Melanie, leuk je weer te zien uhh te lezen Knap je al een beetje op? De nachten zijn dus nog steeds bagger als ik het zo lees Zal je niet echt van opknappen dus. Drinkt estrella al uit een flesje? Of vertikt ze het nog steeds? Dikke knuf hoor meis!
Ohw bij de Kruidvat weer leuke aanbiedingen. Een camping bedje voor 29.99 en een doos zwitsal babydoekjes 10
het ging wat beter, maar dat kwam omdat Adriaan even lekker 3 dagen vrij was en wij bij mijn ouders hebben gelogeerd, hoefde ik niet te koken etc. Maar ja die nachten doen er zeker geen goed aan. Estrella kwam nu nog maar 1 keer nacht, en ach dat vind ik dus niet zo erg. Maar ja met 3 kids hahaha nu dus eentje oorpijn. Flesje, drinkt ze erg slecht uit, 30-90 cc maar dat laatste gebeurd niet zo vaak. Eigenwijsje. leuke foto's van Quinn zag ik voorbij komen trouwens, lekkere lachebek!
@Gwen, WOW Mika ook al staan, knap hoor! En mama maar denken dat het om de cavias ging hihi. De meningen zijn verdeeld over de loopauto, ik zou vooral doen wat ieder denkt dat zelf goed is. Ik denk dat 10 min per dag geen kwaad kan, maar een ander vind het misschien zonde om voor 10min per dag een loopauto aan te schaffen of ziet het helemaal niet zitten. Ik werk heel veel maar kom altijd ff illigaal kijken hoor haha Ik zou er denk ik juist minder zijn als ik thuismama was, dat is volgens mij veel drukker dan een fulltime baan! Eigenlijk wel maar we willen echt wachten tot sept. zodat het een zomerbaby word ong. (je kan het natuurlijk niet plannen, maar een btje) En dan weet ik meer over me contract. Schemas, ik kijk ook wel naar een ander, maar hou wel in me achterhoofd dat dat een heel ander kindje is! Ik vind het wel leuk om te lezen wat jullie geven en wat voor tussendoortjes etc. Heej zo'n dag hadden wij gister, op de groente na. Hij weigerde zijn fruit (en dat is heel raar, dus toen maar gewoon een paar flessen, ook goed). Wij zijn ook nog op zoek naar een goedkoop iets, gewoon ff leuk! Bij jiba.nl is er wel veel, bij aanbiedingen. Wij kijken natuurlijk alleen naar Griekenland En dank je voor je compliment, maar hij is toch echt al over de 10kg hoor haha, hij is ook best lang hoor! Heej dat campingbedje zie ik wel zitten @Melanie, ik vind het ook belachelijk dat er altijd zoveel gedronken moet worden en zo luidruchtig, wij horen het zelfs uit de wijk voor ons
dames met katten: is jullie kindje ook helemaal wild van de katten? als martijn er 1 ziet wordt hij al helemaal wild. de katten rennen intussen hard weg als ze hem zien zwaaien met die grijphanden hahahaha. martijn wil trouwens steeds rollen in bad, ik vind dat akelig. ik doe nu gewoon een klein laagje water in het grote bad, dan kan hij daar op zijn buik in liggen. wist iemand nou of je nog steeds 4 dagen achter elkaar dezelfde groenten moet geven?
hier 3 katten en estrella vind de ze ook prachtig vooral die staarten en bij de hond zijn oren,hahaha en tja de liefde is wederzijds, want de katten en de hond vinden haar ook intressant, hihi
joepiedepoepie, ik ben tante!!!Het is een jongen en hij heet Thijs en woog ruim 8 pond. Alles is goed gegaan en ze mochten 3 uurtjes na de bevalling alweer naar huis. Dees: wow wat een verschil, ziet er goed uit Sandra: ik hoop dat het dan nu een stuk beter gaat met Tim, maar zo te horen gaat dat lukken Peetje: fijn dat Martijn nu goed eet en een stuk beter slaapt. Reese is trouwens niet helemaal weg van katten want die heb ik niet maar wel helemaal gek van de hond. Hij volgt hem continue met zijn ogen en als ie de kans krijgt wil hij hem aaien (en knijpen maar dat mag ie niet) 4 dagen achterelkaar dezelfde groenten geven is denk ik niet meer nodig. Reese krijgt iedere dag iets anders en hij lijkt er geen last van te hebben. Volgens mij is dat alleen in het begin zodat je je kind kunt laten wennen aan de smaken en kunt kijken of hij misschien ergens op reageert. Jen: da's echt vervelend dat Esmay zo'n moeilijke eter is. Misschien werkt het inderdaad wel goed als je haar aaan laat geven hoeveel en wanneer ze wil eten. Stasia: leuke avatar Roelie: gefeliciteerd met Jens' 7 maanden Rachel en Melina succes op het CB Remco heeft van ons een digitale fotolijst gekregen met een hoop foto's. Dan kan hij ons de hele dag zien in zijn vrachtwagen. En een shirtje van Rainbowbabies met I love mijn papa erop.
Jaaaaaaaaaaaaaa! Hester is he-lemaal WILD van Tessel, Tikkel en Teigetje! Vooral dikke rooie Tessel met zijn witte bef en witte voeten vindt ze ge-wel-dig. Ze kraait het uit en wil ze steeds vastpakken, zoschattig. Alleen is dat bij Tikkel (mijn cyper) erg gevaarlijk, die snaait haar dan net zo hard terug. Ik hou mn hart vast dat dat binnenkort een keertje gaat gebeuren Enneh.... vwb die groenten 4 dagen achter elkaar: heb ik zelfs nooit gedaan hoor, maar nu lijkt het me helemaal niet meer nodig joh, gewoon lekker varieren!
Dat gaat eigenlijk vooral om t 'wennen aan een smaak'. Dus als je een nieuwe soort introduceert en hij heeft er moeite mee, dan kun je t een paar dagen doen, zodat hij de smaak leert kennen. Als hij een groente/fruit soort eenmaal kent en gewoon eet, hoeft het niet meer. Wij hebben het alleen de eerste paar weken gedaan, toen alles nog nieuw was, nu doen we gewoon 2dagen als t een 6mnd potje is en 1 dag met een 4mnd potje.
Ja hier is Quinn ook helemaal gek van de katten. Hij heeft eerder door dat ze in de buurt zijn dan wij, en hij kijkt met grote ogen naar ze. Als ze gaan miauwen vind hij het helemaal prachtig! Ze lopen nog wel weg voor hem, maar als hij gaat huilen is er eentje altijd in de buurt, dat is al vanaf dat Quinn geboren is, zo lief
Ik geef de groente en fruit nog wel 2 dagen achter elkaar. Ivm allegie die hij nog zou kunnen hebben/krijgen. Tot nu toe alleen banaan, maar als het verwerkt is met ander fruit dan gaat het wel goed, maar banaan alleen gaat niet goed, raar maar waar. Ook moet Quinn nog steeds erg aan smaken wennen, tja moeilijker eter dus voorlopig nog een paar dagen achter elkaar
MINI meet Zaterdag 28 juni komt Blondie bij mij langs en ik zat te denken, misschien willen er meer langs komen? Vanaf 12uur, dus meld je aan
Goedemorgen Minimeet: gezellie, maar helaas moet ik werken Blondie gefeliciteerd! Hier verder weinig nieuws, ja was vanmorgen te laat op school, ik zou net de deur uit, pak Jens uit de wipstoel en de stront gleed me zo langs mijn kleren...diarree door het doorkomende tandje Ben wel heel wat gewend (zeker met de luiers van Niels destijds, zo hee toen ben ik echt wel eens kokhalzend weggelopen) maar echt alles zat eronder, inclusief inzelf. Gelukkig kon de juf er wel om lachen, ik ben ook echt nooit te laat maar dit was overmacht Hij is vandaag 7 maanden...slik...
o o die jens, altijd als je de deur uit moet, doen ze dat. HAhaha lekkere boefjes. Hoe gaat het Roelie nog naar je zin op je werk? BLondie gefelcitieerd! minimeet volgens mij ben ik vrij, maar ga er nog wel even over nadenken. (of het niet te druk is, zit al weekenden vol)