November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Blondie, gefeliciteerd met je tante-zijn. Hoelang heeft haar zwangerschap nou uiteindelijk geduurd, ze was toch flink overtijd, of niet?

Roelie, gefeliciteerd met Jens z'n 7 maanden.

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Roelie, moest wel lachen om je verhaal :oops:

Kijk maar Melanie, hoe t uitkomt. Je kan ook eventjes komen, maar als het niet past of je moe bent is het ook niet erg!

3. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ah Blondie, gefeliciteerd! Nog een kereltje in de familie. Wordt een mooie neefjes familie of niet?

Peetje, volgens mij hoef je niet meer nieuwe smaken langere tijd te doen. Ik doe het in ieder geval niet. Volgens mij hoefde dat alleen in het begin om te laten "zien" dat er meerdere smaakjes zijn. Nu krijgt hij iedere dag wat anders. En soms nog steeds nieuwe smaakjes en die merkt ie vanzelf ;)
    Ja, hier over de 2e net wat je zegt.. Mika is ook geen makkelijke baby.. dus heb soms wel zoiets van.. wat als de 2e ook zo "hyper" is? Daarnaast natuurlijk de vroeggeboorte. Dat speelt ook door mijn hoofd.. wat as dát weer gebeurd en moet weer door die molen..

Hey Melanie, fijn weer even van je te horen. Don't get me wrong.. heb alle begrip voor je situatie hoor!

Ow Roelie.. arme jij!

Melina, 28 juni kan ik nie.. zit met "nieuwe huisje kijken bezoek" dan. Alhoewel ik me van hen wel afvraag of ze ook wel echt gaan komen. Da's altijd verplaatsen, verplaatsen, afzeggen.. Maar voor nu ben k dus "bezet"

Dees, hopelijk zet de "goede nachten trend" zich voort!

Poezen, ja hier ook één. Vooral als ie de "gekke 5 minuten" heeft. De hond overigens hetzelfde. Soms giert ie het uit.

4. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Jens, gefeliciteerd met jouw 7 maanden! :whistle: Hiep hiep hoera!

5. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Blondie, gefeliciteerd met de geboorte van jouw neefje! Fijn dat alles goed is gegaan en dat ze nu al thuis zijn. Wanneer ga je op kraamvisite?

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Gwen (en de rest natuurlijk) ik ben inderdaad even niet (actief). Moet nu echt bikkelen op mn RT. Daarna kom ik hier weer gewoon spammen.
    Ben nu echt bijna klaar. NOg maar een paar bladzijden!

Vanmiddag met eva naar de HA, haar eczeeem wordt steeds erger. HEt is een nieuwe (ha dus)dus ben benieuwd wat ze zegt.

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Linda gefeliciteerd. Bergrijp iknou dat ze in het zkh bevallen is?
    Haha wat is de reden? Wilde ze neit thuis? Ze is toch verloskundige?

8. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Hier hetzelfde: Nynke rolt graag in bad. Maar als je er bij blijft, kan het toch geen kwaad? Wat wij doen: we wassen haar direct zodra ze in bad ligt (want het wordt steeds moeilijker om haar stil te houden en bovendien wil ze uberhaupt niet meer vastgehouden worden in bad), daarna laten we er wat water uitlopen zodat ze zelfstandig in bad kan liggen (ongeveer 10 cm water blijft erin). Ze rolt en trappelt er dan hevig op los. Ze kraait van plezier en enthousiasme. Soms komt er wel wat water in haar mondje (door de 'golven' die ze maakt), maar dat is toch niet te voorkomen: ze spartelt zo wild. Maar dat zou ze ook doen als wij haar vasthouden en dat vind ik juist akelig, want het is heel moeilijk om haar dan vast te blijven houden omdat ze zich in allerlei bochten wringt om zich los te trekken. Nu we haar zelfstandig in bad laten liggen (en haar natuurlijk geen seconde uit het oog verliezen) gaat het een stuk beter. Ik heb trouwens wel een filmpje van Nynke waar ze zelfstandig (op haar buik) in bad ligt om je te laten zien hoe het er hier aan toe gaat. Ik heb alleen geen idee hoe ik dit filmpje op internet krijg (op Nynkes website kan ik alleen foto's plaatsen) en het is te groot om het je te mailen. Met het zwembadje buiten doen we trouwens precies hetzelfde. Maar dat is zo klein, dat ze haar hoofdje op de rand kan leggen.

9. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Maria, veel succes met de laatste loodjes van jouw RT. Het einde is in zicht! En ook veel succes bij de ha vanmiddag. Wat sneu dat Eva steeds meer last krijgt van eczeeem. Zou het misschien een alergische reactie kunnen zijn op bijvoorbeeld wasmiddel of badolie?

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hoera TANTE Linda!

Gefeliciteerd met neefje Thijs, fijn dat alles goed is gegaan en dat ie er eindelijk is!

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Owwwww Roelie.... wat vreselijk vies..... wat een gemeen grapje van die zoon van jou! :pale:
    Gefeliciteerd met Jen's 7 maanden! Feestje!

He balen, Maria, dat Eva's eczeem erger is geworden, waar heeft ze het zitten? Heeft ze er erge last van?

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hester wil ook steeds rollen in bad, maar zoals Serafijntje al zegt.. met een klein laagje water is t niet erg en ze vindt dan het spetteren met handen en voeten vaak al leuk genoeg!

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Melina... ik zou graag naar de minimeet komen, maar volgens mij komen mijn ouders die dag terug na ruim een maand op vakantie geweest te zijn, dus die gaan we dan van Schiphol halen.

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Opa en oma gaan trouwens volgens mij NOOIT meer op vakantie, ze missen H echt zo erg! :) :)
    Ze vinden het echt heel erg jammer dat ze zo veel hebben gemist de afgelopen maand. Wel toevallig dat ze ook net een tandje heeft gekregen, als een bezetene is gaan rollen en al (haast) zelfstandig kan zitten, hihihihi.

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wat klinkt dat leuk Serafijntje, Nienke in bad. Mocht je het filmpje voor elkaar krijgen wil ik dat graag zien.

Maria wat vervelend dat Eva nog steeds zo'n eczeem heeft.

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    jammer, maar wel leuk dat je ouders terugkomen en natuurlijk allerlei leuks meehebben voor H

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Als ze ook maar wat voor mij mee hebben, hahahaha!

Wim zei trouwens net dat ze volgens hem zondags terugkomen, dus moet nog ff checken voor de zekerheid!

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    dat zou beter zijn hahaha

volgens mij gaan mijn schoonouders Vangelis ook erg missen (ze gaan een maand, van 17-07 tot 17-08).

eerlijk gezegd ben ik wel ff blij dat ze weg gaan hihi :)

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    vraagje: voor hoeveel doen jullie ongeveer per week boodschappen? ik kom net van de Jumbo en moest 96,- betalen (incl. luiers en flesvoeding)! ik vind dat best veel, vroeger deden we voor 60-70 euro boodschappen per week. Die potjes olvarit hakken er natuurlijk ook flink in. Pfff als ik minder ga werken moet ik toch echt op de een of andere manier gaan bezuinigen.

Bedankt voor de eettips dames! ik geef eigenlijk altijd alles door elkaar maar wist eigenlijk niet of dat wel 'mocht'. Maar jullie geven ook gewoon iedere dag iets anders dus.

Dees: hee Quinn begint het een beetje te begrijpen, wat goed!

Blondie: GEFELICITEERD!!!! een flinke kerel zie ik, wat goed zeg!

Roelie: iiieeeuuww! hahahahaha

Minimeet: helaas ik krijg vrijdags 4 klassen (ong. 120) proefwerken binnen die maandags af moeten zijn, ik heb vrijdagavond personeelsfeest en zondag 2 verjaardagen, dat haal ik allemaal niet. jammer want ik had Melina en blondie graag weer een keer gezien.

Searfijntje: bedankt voor de badtip! ik laat hem meestal liggen op mijn benen als we samen in bad gaan, maar meestak gaat hij aleen en dan inderdaad een laagje water, tot de oren ongeveer.

Maria: goed bezig meid! je moet het gewoon ff afmaken, dan heb je rust!

20. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    kan me dat wel voorstellen met jouw schoonouders haha

Deel Deze Pagina