Ja psies, zo doen wij het inderdaad ook! Vaste lasten huis alleen al zijn ca. EUR 1500 p.m. En denk dat we ca. EUR 120 aan boodschappen per week doen. We zijn sinds een paar maanden begonnen met het bijhouden van een budget overzicht, om eens te zien waar al het geld blijft... maar dat verdwijnt toch vooral nu extra naar Hesters kant (traphekjes, kleren, luiers, voeding, etc. etc.). Maar dat geven we natuurlijk met liefde aan haar uit
Melina onze hypotheek is in totaal 260 000, als we zouden gaan verhuizen naar een goedkoper huis zouden we nu even duur uit zijn. onze rente is 4,05% de rente is nu intussen al 6% Maar ik denk dat Veldhoven wel een duur dorp is
wij ook sinds kort, om te kijken waar het geld toch blijft, maar idd vooral aan martijn. kleren, spullen etc. en aan het huis, klusjes en de tuin
Nou omdat ze graag minder wil werken, maar het huis erg duur is. Tja anders zou ik het ook niet weten.
ik denk dat het geen nut heeft of ik nu 260 ooo tegen 4,05% leen of 220 ooo tegen 6% dat is net zo duur, en dan ben ik nog een hoop verhuiskosten, verf en vloeren kwijt. maar je hebt in zekere zin el gelijk, we hadden er eerder aan moeten denken, toen we dit kochten
zo hey, wat geven jullie dan veel uit, sorry dat ik het zo zeg. Maar kapper enzo gaat hier dus ook van het huishoudgeld en soms een extra'tje voor de kids of mezelf. Boodschappen bij de Deen en ook wel eens bij de Aldi. Potjes als ik die koop van het kruidvat en luiers van de aldi. Van ditzelfde budget kocht ik dus eerst voor 3 kids luiers enzo. Nu dus niet dus heb een klein beetje meer over. En nee ik zit echt niet een achterbuurt of iets gewoon in een modale nette wijk. kleding voor mezelf koop ik niet zo vaak, tja kids gaan voor en mijn man is dan 'gewoon' maar automonteur en nee echt geen vetpot hoor. Maar hoe gaat je met het geld om, daar gaat het dus om.
kleding en zo gaan dus van vakantiegeld of kinderbijslag en tuurlijk ook wel eens gewoon tussendoor, maar dat doe ik niet zo vaak. of niet zo veel in 1 keer.
Absoluut! Merk ook dat ons uitgavenpatroon is verschoven, naar Hessie toe. Ik ben zelf minder gaan werken, maar door een beter salaris en een extra bonussysteem heb ik gelukkig niet eens zo heel veel hoeven inleveren!
hier alles op 1 rekening, tja je bent een gezin dus waarom ieder een eigen rekening. Zelf vind ik dat dus onzinnig, maar ja mijn menig hoor (hoop niet dat ik iemand aanval, en anders sorry daarvoor)
Wij hebben dezelfde hypotheek als Peetje, qua bedrag. Vind het wel apart dat wij minder betalen per maand dan.
mazzelaar, nou hier niet gewoon dik loon in moeten leveren, toch zo'n 500 euro in vergelijking met voor de kids en ik fulltime werkte. Adriaan is dan wel iets meer gaan verdienen en zijn we er nu zo.n 200/250 euro op achteruit gegaan
Ik vind juist van wel. Rob kan goed 300 euro aan zn klusauto uit geven. Ik zie niet in waarom ik daar aan zou moeten bijbetalen. Tis zijn hobbie niet de mijne.
Dat idee heb ik dus ook. Ik koop veel kleding, maar Chris rookt en koop dure kleding, zo kom je toch ong. op hetzelfde uit. En de ene keer zou ik meer overhouden en de andere keer hij, maar dat merken we nu niet eens. Alles is samen.