ja is zo gedaan, is zo klein nog. Denk nog geen half uurtje werk Mijn eigen kleren strijk ik alleen wanneer ik het aantrek en Piet strijkt zijn eigen kleren
kruipen is niet meer leuk voor martijn, hij gaat nu voor op zijn handen en achter op zijn tenen/voeten staan. wat hij daarmee wil bereiken is me een raadsel. hij kruipt in de box trouwens binnen no time met zijn benen tussen de spijlen en dan is het huilen. erg vermoeiend. hebben jullie daar een oplosing voor bedacht?
ik strijk martijns kleren zelden. van Jons alleen af en toe een blouse (1x per maand een paar blouses) en van mezelf niets. wij hebben 3 verdiepingen, maar aan de zolder kom ik haast nooit toe (schaam schaam0 de ramen wassen is ook al tijden niet meer gedaan hier
Yep: laten liggen tot ze het zelf oplost (tenzij het volume echt te hard wordt). SOms lukt het haar om zichzelf terug te drukken.
ja dat is wel een goeie, als je ze elke keer gaat helpen komen ze zelf nooit verder. ik ben aan het twijfelen of ik nu al groenten zal geven of nog even braaf 20 min. zal wachten. hij is wel mopperig
Ik laat Quinn ook klooien, mits hij begint te krijzen dan kom ik helpen, maar verleg hem niet. Heeft toch geen nut want hij ligt binnen no time toch weer anders Nou ik ga maar eens aan het eten beginnen de tijd vliegt voorbij, en dan straks maar eens aan het werk (alsof ik nog niks gedaan heb hihi)
Ja, hier hetzelfde (en gelukkig had Nynke het snel door ). Ze moet het toch zelf leren. Bovendien heb ik laatst gelezen dat het niet goed is voor het zelfvertrouwen van een kindje als je hem/haar steeds helpt als iets niet vanzelf lukt. Wij laten Nynke zoveel mogelijk zelf aanmodderen. Soms wordt ze boos als iets niet (gelijk) lukt. Maar als het dan wel lukt, kijkt ze trots in het rond met een blik van "zie mij nou... heb ik zelluf gedaan!"
Ben je echt zo stipt met eten dan? Als H moppert, dan wacht ik niet hoor, haha, dan heb ik echt ruzie!
Jazeker, bijna meteen eigenlijk wel, echt een coole ondertand (en pijnlijk wanneer mama als bijtring wordt gebruikt)
Ja auw, die babytandjes kunnen scherp zijn! Maar wel heel fijn dat de tand zo snel is doorgekomen en dat Hester er amper last van heeft gehad.
Ik had beter mn mond kunnen houden, want t KDV belt net dat H verhoging heeft... gaat het tandje dan alsnog voor trubbels zorgen?
... of een tweede tandje dat gaat doorkomen? Wat nu? Had ze veel verhoging? Is ze hangerig? Moet je haar direct gaan ophalen?
Wat goed dat je daar over begint, want die hebben we op korte termijn echt wel nodig. Dank je wel voor de tip! Maar waar heb je deze info vandaan, Debby? Ik wilde net op de website kijken om wat voor soort traphekjes het gaat, maar ik kan de aanbieding niet vinden. Of zou de aanbieding alleen voor bepaalde regio's gelden?
Ze at slecht, maar was nog wel vrolijk, zeiden ze. Wim is net thuis, dus die gaat haar vast ophalen en knuffelen
Wij hebben net poepdure hekjes (van die rolhekjes van stof) gekocht en 1tje geinstalleerd. Wat staat dat lelijk zeg (maar kan helaas niet anders, he )
Ah gossie, die Hester. Gelukkig dat ze er nog vrolijk onder blijft. Hopelijk voelt ze zich snel weer helemaal beter. Tja, hier zijn traphekjes ook echt noodzakelijk: wij hebben een open trap in de woonkamer. Nynke heeft hem al wel ontdekt en doet af en toe verwoede pogingen om naar boven te rollen, haha. Ze gooit één been op de onderste trede en probeert dan om te rollen. Zo schattig om te zien. Helaas wordt ze na een paar pogingen soms wel boos dat het niet lukt (of ze geeft het op). Gelukkig heeft ze nog niet bedacht dat ze zich kan optreken aan de trap. Maar die hekjes moeten er nu dus wel snel komen. We willen graag een hekje dat je er gemakkelijk weer af kunt halen, want over een paar weken gaat onze woning in de verkoop en die hekjes staan dan natuurlijk niet zo charmant. Ik weet trouwens niet wat je bedoelt met rolhekjes - ik heb me er nog helemaal niet in verdiept - maar die komen we tijdens onze zoektocht vast nog wel tegen. Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen waarom je voor rolhekjes hebt gekozen? In wat voor opzicht zijn die beter/handiger dan de traditionele hekjes? Want ik begrijp uit jouw berichtje vooral dat ze duur en lelijk zijn.