Ik strijk ook al Mika's kleertjes. Anders ziet t er echt niet uit zo kreukelig vind ik.. hangen jullie alles heel lang uit dan of zo? Of wat moet ik me daar bij voorstellen? Bedoel.. ik zou het ook wel willen missen De à la carte is trouwens in de aanbieding bij de Appie voor diegenen die interesse hebben. Mika smult er ook van!
Hahaha, ja, we vonden ze zo duur en lelijk, dat we dachten 'die moeten we hebben!' Hihi, nee hoor, we hebben gewoon een rottig trapgat met vreemde maten. En het is erg krap in onze hal, waardoor we geen 'zwaaihekje' kwijt kunnen, dus dan is zo'n stoffen oprolhek een stuk handzamer. Ennnnnnn..... blijkt net, dat 1 van onze katten zelfs al zo slim is dat ie zich eronderdoor kan wurmen.
och Hester ook al koorts, Mika heeft ook 39.0 zitten ze stiekem te sms-en? Ik ga er nu stiekem beetje van uit dat het de tandjes zijn. Hij heeft kapotte billen en nu de koorts.. zit de hele tijd met de tong uit de mond.. Maar goed, beterschap Hessie!
Ah gossie, Mika ook al. Wat sneu is dat toch. In combinatie met kapotte billen zouden het inderdaad de tandjes kunnen zijn. Nynke heeft momenteel ook kapotte billen (en zure poep) en kwijlt erg veel. Ze heeft geen verhoging. Ik heb chamodent gekocht van vsm, maar ik merk geen enkel verschil. Hopelijk is Mika snel weer de 'oude'. Beterschap!
Strijken doe ik bijna nooit, alleen als het echt noodzakelijk is. En Nynkes kleren heb ik volgens mij nog nooit gestreken. Ik heb geen gouden tip voor je Gwen, maar misschien hangt het samen met het wasprogramma dat je gebruikt (wij hebben bijvoorbeeld een anti-kreukel stand) en/of hoe vol je de wasmachine propt?
Hallo lieve mede-novembermama's, Ik heb een heerlijk weekend gehad en ik moet eerlijk zeggen dat, hoewel ik wel aan jullie denk, het ook heerlijk vond om niet steeds bij te lezen en te reageren. Het gaf mij ook een stukje ontspanning, dus ik ga Jennie even volgen en even afstand nemen. Even voormezelf en voor mijn gezin. Ik merk dat Ryan ook steeds meer aandacht gaat vragen. Hij is sinds gisteren aan het tijgeren en gaat dus half het huis door. Verder komen zijn twee boventandjes ook door, althans we denken ze al te zien "zitten" en dat gaat deze keer niet zonder pijn helaas... Blondie: gefeliciteerd met je neefje! Serafijntje: we waren vorige week bij de Prenatal en toen zei die verkoopster dat de traphekjes (de houten) deze week in de aanbieding zouden zijn voor Euro 25,--. Misschien dat de webshop deze aanbieding niet heeft, maar de winkels wel? Wij gaan donderdagavond denk ik even kijken. Meiden...als er iets spannends gebeurd, hoor ik het graag! En tot die tijd houd ik me dus even "afzijdig".
Ik heb het gevoel dat ik melanie beledigd of gekwetst heb op de een of andere manier, ik hoop dat het niet zo is. Melanie ik hoop niet dat het onderwerp je een rot gevoel gaf. Ik dacht uit je berichtje te lezen dat je een beetje gekwetst was
nee hoor peetje, waarom? Was alleen even niet meer online omdat ik vanmiddag een tukkie aan het doen was, samen met de kids. Maar echt niet hoor meid.
Debby, neem even lekker de tijd voor jezelf als je daar behoefte aan hebt! Dikke kus voor jou! Hmmpf Mika had net 39.5 Hopelijk is het morgen over! Hij oogt overigens niet ziek, tis dat ik benieuwd was naar zijn temperatuur gezien zijn rode billetjes dat ik zijn temperatuur nam.. Breng hem dan morgen ook wel gewoon naar de oppas. dat is dan weer het "voordeel" van een oppas. Daar mag hij wel met koorts heen. Maar zou dat ook alleen doen als hij verder niet ziek oogt. Hij is hooguit wat jengelig. Maar eet/drinkt verder prima. En over activiteit niets te klagen haha
Over traphekjes: Ik heb een klemhekje omdat ik geen zin heb in gaten in de deurstijl. Voor mij is het niet voor de trap want die heb ik niet maar om te voorkomen dat meneertje de gang en keuken onveilig maakt. Dus zo kan hij alleen maar in de woonkamer rondstruinen. Hij heeft het hekje ook al gevonden. Debby: Neem lekker de tijd voor jezelf en je gezin. We zien je wel weer verschijnen.
Zozo wat een drukte was er vandaag zeg! Had echt even tijd nodig om bij te lezen. Uitgaven, we geven lang zoveel niet uit geloof ik. Alhoewel ik het dus ook niet bijhoudt. Maar Jeroen en ik verdienen samen 2500 netto en daar betalen we de vaste lasten van en het eten, benzine, Fenna's onderhoud ( ) en de kattentroep van. Dan kunnen we nog sparen voor Fenna 50 euro en zelf sparen meestal 250 euro. Dus we geven zo'n 2200 euro uit per maand. Wij betalen aan huur net zoveel als de meesten aan hypotheek betalen 650 euro netto. Dus wat dat betreft kunnen we beter kopen, maar dat is hier niet te doen voor ons, want Aalsmeer, is net als Amsterdam vrijwel onbetaalbaar. box, ja hier constant tussen de spijlen. Mijn oplossing: lekker op de grond spelen. Is ook beter voor de ontwikkeling, ivm met bewegingsvrijheid. Peetje, staan op handen en voeten is idd grenzen verkennen, kijken naar, wat kan ik allemaal al en dat is richting staan Dus hij is een echt strebertje. Olvarit is nauwelijks in de aanbieding inderdaad. Dat kom je zelden tegen. De a la carte wil ik ook gaan proberen, maar ik vind ze zo ontzettend duur. Effe checken hoe duur ze zijn in de aanbieding bij happie. Verder... ehm... weet het even niet meer..
Ik wil ook een klemhekje, helaas zijn ze te smal voor tussen de kast en de muur hier naar de keuken toe...
Wordt weer ff sentimenteel, ben slaap maar van Marco Borsato aan het luisteren... zo schattig... ben eigenlijk op zoek naar een origineel slaapliedje voor Fenna om te zingen bij het naar bed gaan.
He he, eindelijk kan ik ploffen op de bank! Niks nade nopes doen. Piet heeft gestreken dus dat is lekker, en word nu koffie voor me gemaakt jummie. Ohw morgen ga ik met mn vriendin en haar man en haar dochter mee naar de 20 weken echo! Vind het zo gaaf dat ik mee mag en dan hopelijk ook duidelijkheid of het een meid of een jochie is. Ze is trouwens ook in nov uitgerekend!