November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    trouwens wel grappig, om 6.15 uur hadden we allebei zoiets van; ze doet het toch nog wel he, vandaar dat we ook maar even zijn gaan kijken. Is dan toch zo vreemd, dat ze zo lang slaapt.

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat heerlijk Melanie dat je lekker hebt kunnen slapen!

Ik heb net de ha even gebeld en ze belt me morgen tijdens het telefonisch spreekuur even terug. Ik denk dat ik een verwijzing krijg naar een maatschappelijk werker of zo. Merk gewoon dat ik echt niet lekker in mijn vel zit!

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    wel goed van je dat je aan de bel trekt hoor en het is helemaal niet verkeerd om met een maatschappelijk werker te praten.

Maar ik begrijp je wel heel goed hoor. bel je straks wel ffies. (als je het goed vind natuurlijk)

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Vind je het goed als ik je later even bel? Ik ga straks nog even op bed en ben momenteel zo emotioneel als een banaan...

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    is goed hoor meis, lekker even slapen en lekker even een potje huilen.

Dikke knuff!

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Morge meiden,

Nou het vroeg naar bed gaan was me niet gegund door Quinn, mocht er weer vrolijk 4x uit :(

Was zo heerlijk uitgerust, maar helaas na 1 nacht is het weer waardeloos.

Deb, och meis toch, goed van je dat je je ziek hebt gemeld ook dat je direct aan de bel hebt getrokken meis! Misschien is een maatschappelijk werken wel iets om over je rot gevoel te praten. Meis een hele dikke knuffff je bent een KANJER!

7. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    oh heeeerlijk Melanie dat je even lekker een nachtje door hebt kunnen trekken! Hopelijk is het niet eenmalig. Beetje bijtanken is wel welkom lijkt me!

Och Deb, heb het zo met je te doen. Helaas weet ik maar al te goed hoe je je waarschijnlijk voelt. Huilen kan enorm opluchten! Hou je daarom ook niet in he..
    weet je overigens ook waar het vandaan komt?

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Melanie, meis wat super zeg! Lekker kunnen slapen. Hihi ja dat gevoel ken ik wel van shit is al zo laat, zal het dan nog wel.......

Hopelijk vond estrella het ook een heerlijke nacht en zet ze het voort!

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jullie zijn allemaal schatten!

Ik heb geen idee waar het vandaan komt, maar merk dat het steeds minder gaat...ik ben dol op mijn werk, maar kan de energie niet opbrengen om aan het werk te gaan. Irriteer me heel snel, ben heel emotioneel en heb VRESELIJKE vreetbuien! Klinkt niet gezond als ik het zo opschrijf...

10. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    goedemorgen!

19.00-6.30! jippie! het gaat beter met Martijn. Hoewel met euforie wel een betje gedempt wordt door Debby, meid wat vind ik het rot voor je! Ik vind het echt heel erg dat je je zo voelt, kon ik maar helpen.

De bouwvakkers zijn er dus hopelijk heb ik vandaag een nieuwe dakkapel.

Deb: wat rot zeg, nog steeds zo moe of meer emo? ik voel echt met je mee, het is gewoon ontzettend k*t! blijft Ryan lekker thuis bij jou? Ooh ik lees dat je je shit voelt, wat erg meid! misschien een vreemde tip, maar mocht het zo blijven dan is medicatie misschien een optie. je kunt dat gewoon kort gebruiken en het helpt je vak net even uit het dal, dan kun je daarna met therapie verder komen.

Melanie: joepie!!!! 3 x hoera voor Estrella! wat heerlijk eindelijk een beetje een nacht voor jou, je hebt het echt verdiend!!

Dees: Quinn had er geen zin in dus, hoe hou jij het vol, kun je wel goed werken zo na weken gebroken nachten?

11. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    hmm waarschijnlijk zit de frustratie dan ergens dieper dat je het weg hebt gestopt.. daarom een goede stap om hulp buitenshuis te zoeken. Daar kan je lekker tegenaan "klagen" zonder dat die persoon er emotioneel bij betrokken is. Vind het knap dat je de stap neemt! Veel mensen doen het niet hoor.. toch een stukje zelfkennis! Dikke kus voor jou!

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Peetje, je moet gewoon blij zijn, want het is echt SUPER dat Martijn zo lang heeft geslapen!

En nee, Ryan is niet thuis. Dat is ook nog heel erg...ik zie er altijd vreselijk tegenop dat ik alleen met hem thuis ben. Geen idee waarom, maar toch is het zo. Ik voel me zo ellendig, sorry, ik trek me even terug meiden, want dit is voor jullie ook niet echt gezellig!

13. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ah nog al zo'n goede slaper! applausje voor Martijn!
    hopelijk is de dakkapel vandaag klaar. Maak je een fotootje als ie klaar is? ben wel benieuwd!

14. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    joh Debster doe niet zo mal.. ook van je af schrijven kan enorm opluchten! We zijn niet hier om elkaar alleen maar goed nieuws te vertellen..! gooi t er maar uit hoor..
    Moet zo alleen wel weer aan t werk, dus als ik niet reageer.. nothing personal ;)

15. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Debby, Meid heel veel sterkte.

Melanie, Jeah voor Estrélla.

Peetje, Zo Martijn heeft ook lekker gelapen.

Dees, Balen dat je er 4x uit moest vannacht.

Iedereen een fijne dag gewenst.

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja dat gaat allemaal wel, ik kan die knop heel goed om zetten, maar zodra ik thuis kom, ben ik kapot.
    Is allemaal even niet anders :D

Ik ga nu even snel douche, vandaag is de dag van de 20 weken van mn vriendin vind het zo spannend!

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    20 weken echo bedoel ik dan hihi

18. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Debby dat gevoel is niet gek hoor, ik weet soms ook echt niet wat ik een hele dag met hem moet doen. nu gaat het iets beter maar in het begin ooh man. ik werd gek als ik de hele dag met hem alleen was, ik had gewoon geen geduld en kon er niet tegen als hij huilde of als hij niks wilde.

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Dees veel plezier.

Debby ook klagen mag hier even van je af schrijven en als het een keer niet lukt met Ryan, ik wil je best komen helpen hoor! Geen probleem!

Dees, die boef van een Quinn zal Estrella vanavond even laten sms-en.

20. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik heb trouwens een staatslot gekocht, met jackpot natürlich! ik heb voor eindcijfer 6 gekozen want ik ben geboren op 26e en martijn ook dus ik dacht 6 dat is mooi!

nu maar duimen

Deel Deze Pagina