November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    maar ik snap maar al te goed hoe je je voelt na zo'n nacht.
    Inderdaad knop om, maar eh denk je er wel om, zo heb ik het ook 3 jaar gedaan en ik zit nu dus mooi weer thuis, dankzij die knop.
    Het houd wel een keer op hoor dus denk nu ook al aan jezelf!

2. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik kan mijn gedachten er dan echt niet bij houden op het werken omdat ik zo moe ben, ik ga me steeds verspreken en weet niet meer wat ik wilde zeggen. erg lastig op school

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    He jasses Debby, wat ontzettend kl*te dat je je zo kl*te voelt... het is dan soms zo vreselijk moeilijk om de vinger er op te kunnen leggen... het bouwt zich vaak ook langzaam op he, eerst zonder dat je t doorhebt :(

Maar wat Petra ook al zegt: soms kan medicatie je echt even net over die drempel heen helpen, waarna je makkelijker 'herstelt. Heb je dat al eens geprobeerd?
    Ik hoop dat je gauw een goed iemand treft die je verder kan helpen en een goed luisterend (en adviserend) oor heeft xx

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Applausje voor Estrella! =D>

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Applausje voor Martijn! =D>

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    En een bestraffende blik voor Quinn [-X : laat papa en mama nou eens lekker doorslapen, dat hebben ze nodig!

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Jaja, ik reken mezelf ook al rijk als forumvriendinnetje van de toekomstige miljonair!

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hesters verhoging is gelukkig weer verdwenen en ze is nog steeds dezelde giechelkont met 1 tand, dus t zal wel even een bevlieging zijn geweest....

Hoop alleen niet dat het een voorbode is van de waterpokken, want die zijn wederom in alle hevigheid toegeslagen op het KDV :(

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Dees: heel veel plezier en succes bij de 20-wkn echo van je dinnetje!

10. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    muriel hoe is het met je BNN-buurman?

11. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    mijn oma woonde vroeger ook in A'dam ik geloof de wijk watergraafsmeer (?) bij station Amstel enz. en bij haar in de straat woonde die vrouw die 'Dianne' speelde in GTST (met dat rode haar). dat vonden wij altijd reuze interessant

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Morgen meiden,

Melanie en Petra, wat fijn dat jullie kindje zo goed heeft geslapen en jullie even bij konden komen.

Debby, meis doe het rustig aan!

Ik heb alles gelezen, maar kan het nu ff niet opbrengen te reageren, sorry!

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Melanie: met Ryan lukt het allemaal wel hoor als ik alleen ben, maar op de een of andere manier zie ik er gewoon altijd tegenop. Hij is vreselijk lief, huilt echt bijna nooit! Dus wat dat betreft heb ik echt geen klagen! Ik voel me alleen soms gewoon "eenzaam" of zo...

Petra: ik hoop dat je de Staatsloterij wint, enne...denk je dan ook even aan ons ;) :).

Muriel: ik denk inderdaad dat het zichzelf opbouwt zonder dat je het doorhebt. En ik ben natuurlijkd irect weer gaan werken, niet zeuren en doorgaan. En daar zit ik weer...thuis....

Petra en Melanie: echt heeeeel erg bedankt voor jullie lieve kaarten! Echt super!

Ik zoek geluk, maar waar kan ik het vinden?! En aan de andere kant...ik heb geluk, dus waar zoek ik nog naar...[/b]

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Melina: heb je al een mailtje teruggestuurd, maar ook nog even via deze weg, heeeeel veel sterkte meis en een heeeeele dikke knuffel!

15. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Debby, als je je eens eenzaam voelt. Ik weet het .. woon niet om de hoek. Maar je mag altijd eens aanwippen! Ben maandags en woensdags vrij. Dan maken we er een gezellige dag van met zijn 4-tjes! Soms doet een luisterend oor wonderen! ;)

16. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Maria: jullie Eefjew krijgt wel steeds lichter haar zeg, gaat op Rob lijken!

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is echt superlief van je meis! Maar momenteel kan ik het niet opbrengen om een stuk te gaan rijden met die kleine man alleen. Bovendien ben ik altijd vrolijk als ik naar eimand toe moet, omdat ik me niet wil laten kennen. Hetzelfde als Arnoud thuis is, dan gaat het meestal wel goed...en 's avonds alleen in bed lig ik te huilen...

18. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Melina: erg begrijpelijk meid, sterkte! ik heb je gemaild. (((((((knuffel))))))) voor jou!

19. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Ja, ben zelf ook superdruk met alles. Maar als je eens behoefte er aan hebt kom ik een keertje langswippen. Let me know ;)

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hij was toch niet in het nieuws ofzo, hoop ik? ;) Of is het zomaar een vraag?

We gaan er vanavond weer voetbal kijken, denk ik, want volgens mij is zijn vrouw er vanavond weer niet :)
    Afgelopen vrijdag was het er uiteraard gekkenhuis.
    Zij wonen in net zo'n krakkemikkig houten huis als wij, dus hij zei al 'als NL scoort, liever niet allemaal (ca. 12 man) tegelijk opspringen, want dat houdt de vloer niet!' :)

Deel Deze Pagina