Maar gelukkig is het trouwens wel goed afgelopen met het huis, ondanks de 4 doelpunten Soms vind ik het ineens gek dat mensen hem kennen, maar meestal merk ik het niet eens meer. Dat komt omdat we wel heel erg veel tijd met alle buren doorbrengen, hier buiten voor de deur met alle kids. Alleen laatst bv. liep er een journalist/fotograaf van het Stadsblad door onze straat toen we buiten voetbal keken. Hij wilde een foto van onze groep maken. Maar dat wilden zij liever niet van voren, omdat anders lezers konden zien waar zij woonden. Dan denk je ineens van 'oja, lastig'!
Ik ga zo op visite bij onze receptioniste van t werk, ff lunchen, zij is met verlof inmiddels en staat op springen. Ff wat kleertjes langsbrengen. Helaas raak ik mn meisjeskleren niet echt kwijt in mn vriendenkring, want er worden haast alleen nog maar jochies geboren de komende tijd Ook zij krijgt een kereltje, maar witte rompers zijn natuurlijk altijd welkom, denk ik.
Ik zet het hier ff neer, er wordt nu zoveel heen en weer gemaild... Iedereen die een kaartje naar iemand wil sturen, ik vind het best. Maar kunnen we stoppen met die groepskaartjes? Waar ik dus al voor waarschuwde lijkt te gebeuren, mensen voel zich toch 'gepasseerd' als ze geen kaartje krijgen....meiden we hebben het allemaal wel eens moeilijk er hoeft toch niet perse een kaartje gestuurd te worden? Het lijkt erop dat het einde een beetje zoek is...van mij hoeft het niet meer. Melina, ik stuur je geen kaartje maar wel een mega dikke knuffel voor jou, Chris en Vangelis. Alle meiden die het moeilijk hebben met wat dan ook, ik denk aan jullie, leef mee, ook al reageer ik niet altijd meer, ik heb jullie in mijn gedachten...en dat is volgens mij genoeg, dat hoeft niet bewezen te worden met een kaartje. Dikke knuf!
Zet ik het ook even hier neer.... Ben het helemaal met je eens, maar moet wel zeggen dat ik het niet vreemd vind dat mensen zich gepasseerd voelen... We zijn nu eenmaal met die groepskaartjes begonnen en als je dat dan bij de een wel doet en bij de ander niet (ook al is het onbedoeld als het niet gedaan wordt) dan creeer je wel dat gevoel bij anderen... Dus is inderdaad stoppen met groepskaartjes de enige manier! Ieder kan dan alsnog voor zichzelf beslissen om wel een kaartje te sturen...
Nah ben het niet met je eens, ik voel me gewoon niet gepasseerd als ik geen kaartje krijg, net zo goed als dat ik me het niet aantrek als er niet op me gereageerd wordt of als ik niet gemist wordt na een tijdje niet geweest te zijn...het is ook maar net wat je eigen instelling is. Waar ik me alleen de laatste tijd nogal aan erger, is dat er vaak bij een berichtje gezet moet worden: ik bedoel het niet aanvallend, het is niet verkeerd bedoeld, begrijp me niet verkeerd....dat soort dingen. Het lijkt wel alsof we allemaal op onze teentjes lopen hier, waarom?
Ik hecht ook niet veel waarde aan groepskaartjes... Bedankt iedereen...*gaat weer als een gek googlen*
Ik ga Jens zijn fruit geven en lekker buiten in het zonnetje aan de studie Iedereen vandaag een fijne dag met veel zonneschijn, zowel buiten als binnen in je hart Meiden, relax, probeer de mooie kanten van het leven te zien, het is te kort...lekker cliche he? Maar sinds de dood van mijn ex weet ik wel hoe waar het is....niet druk maken om onbelangrijke dingen maar geniet!
Melina: niet teveel googlen he, dat kan je ook "gek" maken...als ik tenminste denk te weten waar je op googled En Roelie: het zijn mooie woorden, maar soms niet voor iedereen vatbaar helaas...
Okidoki! Bij deze besluiten we dat dan, want het is iets liefs, dus dan lossen we het ook lekker lief op! En da's wel positief: want ineens krijgt iemand dan misschien wel 3 kaartjes ((((((((KNUFFEL)))))))) voor iedereen die m nodig heeft xx En voor de rest ook trouwens
Nee ik snap wel dat jij nu alles even niet zo zonnig ziet, maar wat moet ik dan zeggen? Ik probeer wat positiviteit te brengen...
Ei-gen-lijk wilde ik het niet posten, maar ik kon het niet laten... Onderstaande berichtje vond ik op Hesters site... Die kids worden nu wel erg vrijpostig! "Hey Hester! Hoorde dat je ook ziekjes bent. Hoop dat onze mama's er niet achter komen dat dat komt omdat wij stiekem hebben gekust. Ssssst. beterschap voor jou! - Mika" GWEN > ga die zoon van je eens opvoeden!
Goed dat is dan opgelost dacht ik zo ! Ik ga Esmay uit bed plukken die wordt net wakker en naar het CB !
Jenny succes bij het cb, ben benieuwd naar de specs van Esmay. Debje, neem lekker tijd voor jezelf. En als je denkt dat je een depressie hebt oid, trek dan wel aan de bel he!
Rachel, wat goed dat je weer gaat studeren en toppie dat de IBgroep je tegenmoet komt! Tari, lekker zeg, dat Estrélla heeft doorgeslapen! Ik ga ook nog regelmatig kijken of ze het nog doet. Ze slaapt nu ook op dr zij, dus dat vind ik nog eng. En soms kom ik daar aan en ligt ze in de breedte van dr bedje. Roelie! Studeerze!