Ik zeg net tegen Eva dat Mika met Hester heeft gezoend. En ze was wel een beetje verontwaardigd. Ze zei: "ow, dus eerst maakt hij het uit omdat ik niet met anderen mag zoenen, en nu gaat hij zelf met andere meisjes zoenen, terwijl hij weet dat ze al verloofd zijn met een ander" En toen draaide ze zich om en stopte ze haar varken in haar mond.
tsss wat maakt ie me nou? Dacht dat ik netjes had opgevoed.. Issie zeker zaterdag stiekem mee in de achterbak gekropen naar Amsterdam.. Ik zal vanavond eens een hartig woordje met hem gaan babbelen! Sorry mamuriel..
Tsja hadden de dames maar voor good old trustworthy Jens moeten kiezen he Nananananananannaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Oh ja ik ging studeren....maar ik schiet al lekker op, dacht dat ik een achterstand had, blijkt het volgende hoofdstuk geen examenstof te zijn (medicijnen voor reptielen) nou dan slaan we dat lekker over
Ja, daar heb je gelijk in. Maar juist omdat jij zo stellig daarin was viel dit me wel een beetje tegen. (zegt eva) Maargoed, ik bemoei me er niet mee. (zegt mama)
ik zal je wat verklappen, voordat Hester in een verkeerd daglicht wordt gesteld aangezien zij nog wél verloofd is. Het was een grapje van Mika..
wat een relatie perikelen, daar doet martijn niet aan mee hoor. Die gaat zich nog niet binden, hij kijkt gewoon wel leuke chicky's er voorbij komen
idd, ik zat net al naar je banner tekijken. Ik weet nog goed dat jij beviel... ik zat in Berlijn. Hoe ga je het eigenlijk vieren? Ik heb nog helemaal geen idee.
Ja hoe gaan we de verjaardagen vieren... Ik dacht aan een tuinfeest, maar het zal wel koud zijn hahaha
Ik ga gewoon zijn verjaardag bij Melanie vieren haha.. die is dan toch jarig. Maar vorig jaar was 21 september echt een mooie dag! Hopelijk dit jaar weer. Lekker in de tuin
Ik zat te denken aan opa en oma's. Oom en tante. Ik twijfel alleen of ik vrienden van mezelf uit moet nodigen. Ik weet dat sommigen het wel leuk vinden om te komen. In ieder geval Guus en zn ouders. En misschien mijn buurmeisje (die is ergens rond Mika jarig). Maar aan de andere lijkt me het ook wel knus om het gewoon lekker met zn 3tjes te vieren.
nee ik geef feest voor de hele fam. net als op mijn eigen verjaardag. ik zie het al voor me..........zit hij daar als een pafzakje op een stoeltje, alles vastpakken wat ie krijgt en na 2 sec weer verwend neergooien. hahhaha
Peetje, ik geef niet iedere 3 a 4 dagen achtereen hetzelfde. Volgens mij was dat om rustig aan te laten wennen aan de smaakjes, het eten op zich en om te zien hoe je kindje reageert qua ontlasting en evt allergie. Als het bekend is, kun je volgens mij gewoon gaan afwisselen per dag. (als ik nou eerst even doorlees, dan dan had ik al gezien dat Linda dit antwoord ook al had gegeven ) Linda, van harte! Melina, helaas kan ik niet komen op je minimeet Dat is het weekend dat wij gepland hebben om te verhuizen met kantoor. Roelie, lekker zeg zo'n traktatie van Jens in de ochtend....*onderdrukt een kokhalsneiging* Ik ben een beetje jaloers op jullie badderverhaaltjes...Vincent vindt het vre-se-lijk om in bad te gaan of te douchen. Al vanaf het begin Over onze financieen zal ik het maar niet hebben. Maar in principe nemen we samen gemiddeld per maand 2200 a 2400 euro per maand op uit de zaak (das dus bruto, want de Belastingdienst komt altijd nog even langs) en van dat bedrag kunnen we met z'n 3-tjes goed rondkomen. Ondanks onze toffe locatie aan het water hebben wij een belachelijk lage hypotheek (125000, met bruto maandlasten van 400 euro) en blijft er best wat over voor alle leuke (en minder leuke) uitgaven. Vorig jaar hebben we meer uit de zaak gehaald ivm de verbouwing. Dit jaar gaan we veel investeren in de zaak zelf (verhuizing/verbouwing) en in de komende 3 jaar hopen we wel weer flink wat vlees op de zakelijke botten te kunnen kweken. Debby, alle begrip hoor! Jammer dat we je wat minder gaan zien, maar ik denk dat het wel goed voor je is, mevrouw de perfectionist Sterkte! Hey Rachel, gefeliciteerd met je aanname bij school! Hoop dat je nieuwe werkgever een beetje fijn reageert, meis. En nou ga ik gauw weer aan de slag xxx