Ja, op de een of andere manier vinden kinderen een grote-mensen- feest erg leuk. En de grote mensen hebben weer een gelegenheid om zich vol te stouwen met eten en drinken
mijn stiefschoonmoeder verteld altijd over haar zoon, die is nu nog steeds een beetje bourgondisch (net als ik ) zegt ze: "ik zie hem nog zitten op de bank, als een dik padje, bewegen ho maar, maar hij kletste de oren van onze kop" hahahaha dan moet ik altijd zo lachen om hoe ze "dik padje: zegt
Rob noemt mij ook weleens dikke pad, of eva. Hij is echt niet tactisch. Gisteren vroeg ik of hij me slank vond (dooddoener ik weet het). Zegt ie, dat ik 2 bobbels heb en dat de onderste groter is. " Dus ik zeg: ow dus je vind dat ik een dikke buik heb? HIj: nee je borsten ik snapte em nie maargoed
huh die grap vat ik ook niet... maar eh jij bent kei dun, hoe kan hij jiu nou dikke pad noemen?! eefje lijkt veel op rob met die lichte haren
hey twinmama zie nu net nog een overeenkomst bij ons. Ik en mijn manneke schelen ook 6 jaar en wat maandjes
Ja nogal, het was 41w6d. ze zou dinsdags ingeleid worden (omdat de maandag al vol zat ) Vanmiddag gaan we op kraamvisite. Maria; ze moest naar het ZH omdat ze al zover over tijd was. Peetje: 900 euro hypotheek netto vind ik ook vrij veel hoor. Wij hebben nu net ons huis gekocht en zitten aan de 650 euro netto per maand. (en dan hebben we helaas de flat ook nog ) Ons salaris is nu 3500 euro bij elkaar. Daar kunnen wij nu ons huis en de flat van betalen, als de flat straks verkocht is dan hebben we genoeg over om te kunnen sparen. Debby: beterschap Tari: applausje voor estrélla Peetje: werkze en ook nog een applausje voor Martijn.
Ben ik weer........een teleurstellend gewicht, maar wel op haar eigen lijntje dus ik moest me daar absoluut niet druk om gaan maken! 6540 gram bij 68,4 centimeter... Qua voeding adviseerde ze om toch gewoon de nieuwe dingen, zoals brood, te gaan proberen ondanks dat mevrouw soms zo'n zooitje van haar schema maakt... En we moeten gaan proberen om haar uit een tuitbeker te gaan laten drinken, dus die ga ik vanmiddag maar meteen even aanschaffen... Het zal mij benieuwen...
tuitbeker werkt hier niet zo, een rietje wel haha wij zijn gister dus niet naar het cb geweest, het duurde allemaal wat langer dan verwacht in het zk, waar kan ik nu naartoe bellen voor een nieuwe afspraak? Jen, ik zou me niet zo zorg maken om het gewicht, vooral niet als ze op haar lijntje zit!
och Jen, ze is een klein maar fijn meisje. Zolang ze niet van haar lijntje afwijkt zou ik me geen zorgen maken. Al zou je natuurlijk graag anders zien. Melina, geen idee waar je heen moet bellen. Heb je geen telefoonnummer van je CB?
Wel potverdrie dubbeltjes, krijg net "de blauwe brief" binnen en volgens de belastingdienst moeten we meer betalen dan waar ik op uitkwam met de verdeling van de aftrekposten in de aangifte... Nu heb ik een uur na mijn aangifte een wijziging doorgevoerd, zou deze dan nog verwerkt moeten worden?
Thanks Gwen! Die deed het, 7 juli heb ik een nieuwe afspraak en dan met 11 maand en dan met 14 maand, word er een btje gek van haha
't is alweer opgelost... Heb even gebeld met de belatingtelefoon, de nieuwe aanslag komt eraan van mijn tweede aangifte.... Stress om niks dus!