***EGO BERICHT*** Ikke is een beetje verdrietig...mijn werk had mijn voicemail ingesproken met de vraag hoe het ging of ik dacht morgen alweer te kunnen werken :'(. Heb gebeld, maar ze waren er niet, dus ze bellen straks even terug...wat moet ik hiermee? Moet ik morgen dan maar weer gaan werken? Moet ik zeggen dat er meer aan de hand is? Hoe eerlijk moet ik zijn?
Jen, misschien bedoelde Debby's werk het helemaal niet zo onvriendelijk. Misschien wel een gewoon lief berichtje Debby voel je je weer wat beter? Ben je er morgen weer?! Debby, het ligt aan jezelf en hoe je je voelt. Kun je weer werken? Wil je weer werken? Wil je thuis blijven? Kun je het aan om te werken? Wil je een afspraak bij de arboarts?
Tsja.. ik snap je werk wel. Als mensen bij ons ziek zijn zitten wij er ook altijd bovenop. Laten we eerlijk zijn.. het kost gewoon geld. Daarentegen mogen ze je nooit verplichten tot iets. Waarschijnlijk willen ze voor nu weten waar ze aan toe zijn. Eerlijkheid wordt (bij ons) het meest gewaardeerd. Probeer dus tactisch duidelijk te maken hoe de zaken ervoor staan zou ik zeggen. Wat voor contract heb je nu?
Mijn werk belde net terug. Ik heb eerlijk gezegd dat het dus zo niet meer gaat en dat de ha morgen belt om te bespreken hoe of wat. En dat ik denk dat het geestelijk is, dus dat ik wellicht een verwijzing krijg. En dat ik ze uiteraard op de hoogte houd. En dat ik het voor hen heel vervelend vind. Ze reageerde wel begripvol had ik het idee. En anders maar niet...ik kies nu even voor mezelf! En ik heb een jaarcontract, wordt het niet verlengd, dan pech gehad...mijn gezondheid gaat nu even voor!
goed dat je zo denkt meid! als je te lang doorloopt hebben ze helemaal niets meer aan je. Je moet je werk ook goed kunnen doen. Dat kan alleen als je zelf goed in je velletje zit! Nu idd dus even voor jezelf kiezen! dikke kus!
meiden ff showen met mijn knappe kleine meid, vandaag weer eens even tijd gemaakt voor wat fotootjes;
daar word je toch bijna vrolijk van toch? Trouwens goeie beslissing van je hoor, met je werk. Nu even niet. Eerst jij en je gezin.
Debby, goed besluit om voor jezelf te kiezen en niet voortijdig weer aan het werk te gaan. Als werkgever bel ik ook altijd regelmatig naar mijn mensen op om te vragen hoe het gaat. Precies wat Gwen zegt: iedere dag kost geld. Maar ik waardeer het ook niet als mensen te vroeg weer komen en dan gaan 'kwakkelen'. Want meestal betekent dat per saldo meer dagen verzuim Zelf heb ik wel eens iemand naar huis gestuurd, die bleef maar doorgaan en ik zag dat de kans groot was dat het op overspannenheid ging uitdraaien. Op dat moment was ze niet blij met me, maar achteraf wel. En ik ook! Kortom, ik denk dat eerlijkheid en goed 'uitzieken' voor alle partijen het beste is. Kop op, meis! Ik denk aan je. Melanie, wat een plaatje is Estrélla!
een klein beetje bewerkt, zoals de grofkorreligheid van de digitale camera weg halen. Voor de rest niet, stand van de camera is dan niet auto, maar handmatig ingesteld. De achtergrond is de muur van haar slaapkamer. foto is alleen een beetje gecropd, zodat de plint van de vloer niet in zit was. Hier vanmiddag weer even lekker een tukkie gedaan.
mooi dan hoor die kleuren! dacht echt dat er wat geshopt was En dat is dus als compliment bedoeld Zo, hier mijn werkdagje er weer bijna op zitten. Zo weer naar huis.. ben zo benieuwd hoe t met ons manneke is nu. Vanmiddag had ie nog steeds koorts.. hopen dat het snel weer over is! vanavond weer voetbal, niet zo spannend vanavond.. maar goed, ga wel ff kijken. Dinnetje komt ook kijken, dus da's wel leuk!
pff moest weer even heel wat doorworstelen. Mijn mailtje was ook aardig mosterd na de maaltijd geloof ik, maar goed.. ben het er dus mee eens. Verder heb ik weinig opgeslagen geloof ik. Debby, heel veel sterkte en goed dat je voor jezelf kiest en dat je op zoek gaat naar 'hulp'. Knuffel!