November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Zwangerschapsdementie :)

2. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    haha laten we t daar op houden :p

3. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    even een egobericht (jaaa alweer :) )ben druk aan het pakken dus geen tijd voor het forum.
    ik heb het huis dus gekregen,een flink huis met een tuin van 7 bij 15.de tuinman komt zaterdag een terras leggen en de rest word gras voor rayan met een speeltoestel erop.

de stucadoor gaat deze week stucken,morgen laminaat halen bij ikea en dat gaan we overmorgen leggen.volgende week komt de tegelzetter.en dan 7 juli gaat mijn waterbed over en ben ik officieel verhuisd.

4. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    o ja rayan heeft zijn eerste tandje eindelijk.
    hij heeft wel een stuk of 6 spuitluiers per dag.

5. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    wat me bij is gebleven,melina en debby heel veel sterkte.

vanaf juli kom ik weer gezellie meekletsen.

mis jullie allemaal,dikke kuzzz

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hey ruby, flink aan de klus. Succes hoor.
    Wel ff foto's daarna van je mooie stulpje!

Estrella haar blog is ook weer eens bij gewerkt.
    Met nog wat foto's van haar 'shoot', beetje om een indruk te krijgen.

Rustig hier iedereen voetbal aan het kijken?

7. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Voetbal was weer top! ;)
    Wil Gwen in het vervolg ff wat vaker de kamer uitgaan, ik had 4-1 voorspeld :)

Ruby succes met verhuizen, mis mijn cyberdinnetje hier op het forum :( je moet snel terugkomen hoor!

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hallo meiden
    Jeetje wat een geklets allemaal

Een drukke dag achter de rug, en de echo was super! Moest gelijk denken aan mijn eigen 20 weken echo vorig jaar. Sjee wat gaat de tijd snel zeg.

Quinn weigert weer sinds 2 dagen zijn groente, is maar dus weer 3 dagen goed gegaan. Ik weet het echt niet meer. Het is ook werkelijk schreeuwen als hij zijn hap groente krijgt :( Mocht er iemand een gouden tip hebben, graag!

Over de kaartjes, hmz tja moet ik er over zeggen, ik kon het heel erg waarderen toen ik een kaartje kreeg. Maar ja dat is dan mijn ding denk ik dan.
    Maar oke, dan doen we het niet meer.
    De mail van vanmorgen dan maar als niet verzonden beschouwen en dan ieder voor zich kaartjes versturen.

Ik duik lekker mn bedje in, morgen weer werken.
    Is al weer later dan gepland, maar daar heb ik een neus voor :)

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen meiden
    Een goede nacht gehad! Quinn heef lekker doorgeslapen, heerlijk.
    Vanavond duik ik wel weer vroeger mn bedje in hoor, want pfff, maar niet zeuren is mn eigenschuld :)

Zo weer werken, dus ben verders niet online overdag

Ruby leuk je weer hier te zien, en succes met de laatste loodjes voor het verhuizen enzo!

Melanie, super foto! Erug mooi!

Verder weer ik het niet meer.

Ga mn bakkie en peukie doen, en dan Quinn uit zijn bedje halen, die trouwens nog steeds lekker slaapt (de mazzelaar )

Meiden een hele fijne dag gewenst, knuf

10. Melanie, mooie foto's van in bad. Helaas kan ik de foto's van de shoot niet bekijken, hij wil ze niet laden. :(

Ik ga naar mijn werk, tot vanmiddag!

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goeiemorgen,

Dees, super dat Quinn doorgeslapen heeft! Nu ook houden zo.
    Hier een rommelige avond en nacht.
    Eerst Angelus van 20.00-22.00 uur, om 23.30-00.30 uur Zefanja en toen kwam Estrella. Hmmm dat was dus niet afgesproken.
    Helaas kwam ze om 4.00 uur weer.
    Maar goed we zien vannacht wel weer. Ze ook wel heel erg verkouden.

Daphne ik kan de foto's wel zien, die zijn via photobucket erin gezet. Misschien dat die vanmorgen problemen had.

Dees leuk dat je mee mocht, blijf het toch altijd een wonder vinden. Had je niet even heimwee?

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Oke, wat wij sinds kort doen is omdat meneer wel zijn mond opendoet voor drinken, in de ene arm een fles drinken en dan net doen of je drinken geeft en dan hup een hap naarbinnen. Binnen no time is bij ons dan het potje leeg en krijgt hij drinken ;)
    Wij doen hem dus niet in de eetstoel, dat werkt gewoon nog niet. Maar op schoot, dus zijn ene arm onder mijn arm, de ander doe ik mijn arm overheen en houd ik zijn beker/fles drinken vast en met mijn vrije arm doe ik er elke keer een hap in :)

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Mooie foto van Estrella!

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Morgen,

Wat super dat je het huis hebt gekregen Ruby! Heel veel succes met verhuizen en hopelijk zien we je snel weer op het forum!

Oh Melanie, voor jou weer zo'n nacht...ik hoop echt dat het snel beter gaat!

Dees: goed om te horen dat de 20-weken leuk en goed was natuurlijk! En vanavond op tijd op bed meis [-X :D

Ik ga even de foto's bekijken van Estrella.

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Melanie, supermooie foto's weer van Estrella!

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Wanneer word je door de HA gebeld Debby?
    Hoe gaat het vandaag?

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik word tussen 13.00 en 14.00 uur gebeld. En vandaag gaat het net als gisteren, wil het liefst in een hoekje kruipen en slapen om weer vrolijk wakker te worden. Voel me leeg, ellendig, alleen, zielig...ga zo maar door. Mijn schoonmoeder kwam Ryan vanochtend ophalen en ze treuzelde nogal met aankleden, vond ik. Ik ergerde me er direct aan, zoals ik me momenteel aan allerlei kleine dingen erger. Ze zei dat ik het weekend misschien teveel had gedaan, te druk had gehad. Het is zo moeilijk voor mij dat mensen niet kunnen begrijpen dat het meer is dan lichamelijk :(

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Het positieve is dat je je wel bewust er van bent en dat is toch al een hele stap hoor meis.

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    leg het anders uit aan je schoonmoeder zodat ze in ieder geval weet dat het niet lekker gaat zodat ze zich niet zo snel aangesproken voelt.
    Als zo'n gesprek tenminste mogelijk is

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik wacht eerst de huisarts af in de hoop dat mijn beestje een naam krijgt. Dan kan ik uitleggen wat er aan de hand is en wat we eraan gaan doen.

Wilde hier nog iets neerzetten, maar weet niet meer wat...

Deel Deze Pagina