November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Nou zo zoek je een baan en zo krijg je in een week tijd 3 banen aangeboden.

Net toevallig 2 meiden van Adecco vragen of we nog secretaresses nodig hadden o.i.d. dus ik zeg nee en we raken aan de praat.
    Zegt ze gewoon stuur je cv op, geeft ze me haar kaartje ze zegt we hebben hele goeie voorwaardes, een mini cooper etc......naaaaa en vorige week bij vodafone een aanbod gehad (die krijgen een nieuw hoofdkantoor) en daarvoor een aanbod binnen het bedrijf waar ik nu tijdelijk zit.

Super grappig, maar ik blijf nog wel even waar ik nu zit...

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Debby, ik kan me totaal niet voorstellen hoe jij je nu voelt. Als ik een baaldag heb o.i.d. dan praat ik op mezelf in dat ik me niet aan moet stellen, en dan is het weer over.
    Niet denken dat ik het niet vervelend vind omdat ik niet reageer, maar ik weet gewoon echt niet hoe jij je nu voelt.

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Dus weet ik ook ff niet wat te zeggen...

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Melina, ik vind het juist eerlijk dat je het zegt dat je niet begrijpt heo ik me voel! En ik denk dat er meer meiden zijn die niet begrijpen hoe ik me voel, dan dat er wel meiden zijn die begrijpen hoe ik me voel. Het is ook moeilijk uit te leggen.

Normaal gesproken als ik een baaldag had o.i.d. praatte ik ook op mezelf in. In dit geval werkt dat helaas niet!

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Je hoeft ook niets te zeggen, als ik af en toe mijn verhaal hier kwijt kan, is dat voor mij al een begin. Knuf!

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Knuffel!

Ja ik vind het zo moeilijk, je wil reageren, maar ik ken die gevoelens niet. Tuuurlijk heb ik t wel een x helemaal gehad en vind ik Vangelis niet zo leuk meer, maar ik heb er wel echt moeite mee om hem weg te brengen of achter te laten en ik merk dat jij hem nu liever even weg heb dan dat je alleen met hem moet blijven...

Ik hou me wel altijd voor dat hij zo afhankelijk is en mij nodig heeft en dat geeft mij weer kracht om alles te doen.

Ik hoop echt dat je je snel weer beter voelt en alles weer positief bekijkt.

Ik weet wel dat zo'n kleintje, en alle zorgen die er bij komen, heel erg zwaar zijn. Soms zwaarder dan verwacht, je krijgt er superveel voor terug, maar je bent wel jezelf kwijt.
    Het is een hele verandering, van alleen aan jezelf denken en nu aan een heel gezin.

Hoe vind Arnoud het allemaal? Kan hij je wat steun bieden?

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Arnoud is momenteel heel lief voor me. Hij laat me gaan en neemt de zorg voor Ryan over waar hij kan. De meeste problemen heb ik met andere buitenstaanders. Ze zien de geestelijke kant niet en denken dat ik bloed moet laten prikken, dat er toch iets tastbaars moet zijn. Of dat ik teveel heb gedaan, waardoor ik weer moe ben. En dan ga ik me weer zorgen maken en denken dat ik me aanstel.

8. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Oh lieve Debby, ik wou dat we wat dichter bij elkaar in de buurt woonden zodat ik gemakkelijk even kon langskomen. Ik wil je zo graag helpen, maar ik weet niet wat ik kan doen. Het lijkt me heel naar om je zo depressief te voelen en dan ook nog eens een hele dag alleen thuis te zitten. Natuurlijk moet je niet denken dat je je aanstelt. Jij voelt je toch zo en de buitenwereld kan daar niet over oordelen. Ik ben benieuwd wat de huisarts vanmiddag te zeggen heeft. Vind je het trouwens niet prettiger om er persoonlijk even langs te gaan? Hoe dan ook, ik wil je heel veel liefs en sterkte wensen. Je bent in mijn gedachte!

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Het is lief van je Serafijntje dat je wilde dat je in de buurt woonde en langs kon komen, maar op dit moment zit ik het liefste alleen. Hoe gek het ook klinkt, ik vind het heerlijk alleen. Als er iemand langskomt, zet ik mijn vrolijke gezicht op en doe net alsof er niets aan de hand is. Als ik dat namelijk niet doe, begrijpen mensen me toch niet. Dus voor mij is dat een soort zelfverdediging. Ik vind het moeilijk steeds maar tegen mensen te zeggen dat het niet goed gaat, dat ik het moeilijk vind om voor mijn eigen kind te zorgen etc.

Ik ben een aantal weken terug al persoonlijk bij de ha geweest en toen heb ik een "depressie" weggezwaaid en vond dat ik het allemaal zelf wel kon oplossen. Dat werkte dus niet, dus ik denk dat zij precies weet hoe laat het is en hoe nu verder te handelen. Zo niet, dan kan ik altijd nog langsgaan. Ik vind het ook heel moeilijk om naar buiten te gaan. Ben het liefste alleen en kruip in een hoekje...

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Maar meiden, het is echt heeel lief dat jullie zo met me meeleven, maar als jullie nou gewoon lekker verder kletsen over leuke dingen, dan voeg ik me weer bij jullie als het beter gaat!

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Whaaaaaaaaaa er is hier een meid op kantoor die maar elke keer probeert of ik haar rotklusjes wil oplossen. :evil: :evil:

Het is echt zo'n roddeltante die altijd wel wat over iemand te vertellen heeft (super onzeker over zichzelf denk ik, waardoor ze haar foute wil verdoezelen door een ander zwart te maken), nu weer via yahoo messenger vragen of ik haar troep even op wil ruimen, ik heb als antwoord gegeven dat als ze begint ik haar best wil helpen :) en nu zegt ze niks meer :(

Vervelend is dat ze heel close (miss wel te close) is met de directeur en zij wel zo'n type is die je dan zwart gaat maken (zooo irritant..), maja zit hier toch maar tijdelijk.

Moet ook zeggen dat ik het hier alweer gezien heb........................ :oops:

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Het is hier voor leuke en minder leuke dingen! Dus lucht je hart, zo nodig elke dag elk uur, wij zullen je steunen! :)

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh irritant zo iemand Melina. Maar is het niet dat ZIJ denkt close te zijn met de directeur?

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Even EGO tussendoor...

Ik heb net onze zomervakantie geboekt! :whistle:
    Gaan jullie allemaal even HEEL HARD MEEDUIMEN dat alles daadwerkelijk beschikbaar is?

Het was echt heel erg zoeken naar iets met beschikbaarheid waar wij wilden...

Het is uiteindelijk geworden:
    6 nachten bungalowtent bij de Italiaanse meren
    3 nachten stacaravan in de Franse Alpen
    3 nachten bungalowtent in Bourgondie/middenFrankrijk.

Meer was er gewoon niet meer in de periode dat wij wilden (half augustus).
    Dus ik hoop ECHT dat alles daadwerkelijk nog steeds beschikbaar is, anders word ik GEK!

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Debby: sterkte meid, ik vind t al heel verstandig dat je je hart lucht op het forum en het niet opkropt!

ALhoewel er ook altijd wel weer wat te zeggen is trouwens, dat je dan juist het gevaar loopt dat je er nog meer in gaat 'zwelgen', omdat daar dan voor jezelf zo de nedruk op komt te liggen.
    Maar volgens mij is het voor jou heel goed om het beestje zo al aan te pakken.

Ik hoop dat de HA je straks goed kan helpen en bv. doorverwijst! Sterkte meid!

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Owwww Melina: irritant dat soort wijven... Tijd voor een nieuwe baan ;)

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Heel irritant, maar ik denk nu wel te weten wat er is, aangezien ze nu op yahoo een beetje rare dingen verteld............................hmmm hahaha echt zo kinderlijk en dat voor iemand van 35, ik met me 20ste ben echt te volwassen.

Muriel, ik duim mee!

18. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Oh Melina, wat een irritant typetje. :rolleyes: En durft ze het soms niet rechtstreeks aan je te vragen? Ik vind het nogal raar om via yahoo messenger te vragen of iemand je wilt helpen, terwijl je bij elkaar op kantoor zit en dus even naar elkaar toe kunt lopen. Bovendien is het natuurlijk ook een rare vraag: of jij haar troep wilt opruimen?! Dat heeft toch niets met jouw werk te maken? Is ze niet aan het uitproberen hoe ver ze bij je kan gaan? Pfff, je kunt altijd nog uitwijken naar een nieuwe baan: aanbiedingen genoeg. ;)

19. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Muriel, jullie zomervakantie klinkt geweldig! Wanneer gaan jullie? Ik ben zelf dol op Italië en Frankrijk. In beide landen ben ik vaak geweest en ik heb er zelfs ook gewoond of in ieder geval voor langere tijd verbleven (in Frankrijk een jaar en in Italië zo'n 6 keer voor 2 of 3 maanden). Dus als jullie nog een reisleidster kunnen gebruiken, ga ik graag met jullie mee. ;)

20. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Verder reageer ik nu niet zo uitgebreid, want ik zit nu eigenlijk achter mijn computer om te werken. ;) Ik wilde nog wel even vertellen dat Nynke sinds een paar dagen haar flesjes niet meer volledig leegdrinkt en al 2 dagen de laatste fles weigert. Ik denkt dat voor haar het moment is aangebroken om van 4 naar 3 flessen over te stappen. Hoe zullen we dit gaan aanpakken? Het huidige schema is:

ca. 8.30/9.00 1e fles (200cc)
    ca. 10.00/10.30 fruit
    ca. 12.30/13.00 2e fles (200 cc)
    ca. 14.30 soms een tussendoortje (bijv. rijstewafel)
    ca. 16.30 3e fles (200 cc)
    ca. 18.30 warme maaltijd
    ca. 20.30 4e fles (200 cc)

Op zich is het niet zo gek dat ze haar laatste fles niet meer wil hebben, want ze eet best wel veel van haar warme maaltijd. Maar deze willen we eigenlijk niet te veel vervroegen omdat mijn man altijd pas rond 18.30/19.00 thuis komt en we willen graag (in de nabije toekomst) gezamenlijk aan tafel eten. Hoe zouden jullie het doen? Ik heb wel een nieuw idee, maar dan moeten we ook gaan schuiven met de slaaptijden:

ca. 8.30/9.00 1e fles (200cc)
    ca. 10.00/10.30 fruit
    ca. 13.00 2e fles (200 cc)
    ca. 15.30 tussendoortje (bijv. rijstewafel)
    ca. 18.00 warme maaltijd
    ca. 21.00 3e fles (200 cc)

Tussen de 2e en de 3e fles zit dan wel 8 uur en dat lijkt me best lang. En tussen de 2e fles en de warme maaltijd zit dan 5 uur (ook best lang). Maar als ik de 2e fles later geef, komt dat straks weer niet zo goed uit met de lunchtijd. De warme maaltijd vervroegen naar 17 uur komt dus niet zo goed uit met onze tijden en bovendien geven ze op het kdv geen groenten dus dat is ook geen optie. Of zal ik toch het huidige schema met 4 flessen aanhouden, maar dan met minder melk per keer? Of een tussendoortje 's middags dat meer vult (maar wat dan?).
    Reacties en ideeën zijn van harte welkom! ;)

Deel Deze Pagina