Het is een kwestie van gewenning. In het begin gooide ik er ook steeds uit 'automatisme' een bouillonblokje in, maar dat is voor Nynke natuurlijk te zout. Nu zijn we gewend om het anders te doen. Als je zelf bijvoorbeeld kaasschnitzels eet, zou je door Hesters portie bijvoorbeeld wat ham kunnen doen. Die is al kant-en-klaar dus hoef je niet apart nog eens te stomen. Wel uitkijken dat de ham niet (te) zout is. Of je gooit een stukje kipfilet in het kookwater, dat je er later doorheen pureert. Dan kunnen jullie gewoon van een kaasschnitzel genieten, terwijl Hester een stukje kip door haar prakje heeft. En nu ben ik er ecght vandoor!
het is hier ook zo gezellig. Muriel, me moeder heeft een woning in noord gekregen. Ze verhuisd volgende week al dus je krijgt een nieuwe buurvrouw
heee wat grappig! in welke straat/buurt gaat ze wonen? Dan kom je me toch zeker wel een keertje opzoeken, he?
euh Ok, weet je waar de leenbakker is? Tussen die brug en de molenwijk in heb ik begrepen.................maar ben er nog niet geweest
Hmmm... die wijk ken ik niet zo goed, volgens mij zat mijn VK-praktijk daar ergens... Maar als jij daar bent, zit je iig vlakbij mij, dus dan MOET je een kopje koffie en een flesje melk komen drinken
Tari: wat een leuke foto Debby: goed dat je voor jezelf kiest Ruby: succes met verhuizen Muriel: ik duim ook mee Jen: fijn dat ze nu weten wat het is, nu hopen dat de pillen snel aanslaan '
Naar voetbal bedoel je? Nope, heb mijn plaatsje afgestaan aan een collega. Vond t beetje te gek worden, eerst Toronto en dan dit... en sowieso vond ik de reis per auto eigenlijk te ver. Was liever zaterdag gegaan! Ff kijken of we daar nog kaarten voor kunnen ritselen....
Debby: ik hoop dat je medicijnen goed zullen aanslaan, dat zal een hoop verlichting in je hoofd kunnen geven. Welke medicijnen krijg je?
Zondagochtend ben ik thuis, 's middags ga ik mn ouders op Schiphol halen (Wim had toch gelijk dat t niet op zaterdag was)
Ik weet niet of ik blij ben of niet. Heb op het moment gewoon even geen gevoel, hoe vreemd het ook klinkt. Muriel: ik weet niet meer hoe die medicijnen heten, kan ze morgen ophalen. Ze moesten besteld worden...