November 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by , Nov 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    debby, gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk.
    Ik heb ook geen aanzoek gehad, vond ik wel jammer maarja. Daarna heeft rob wel voor de grap een aanzoek gedaan, maar het is niet meer hetzelfde als iedereen al weet dat je gaat trouwen. VOnd ik tenminste. En tja, wat is nou een aanzoek. Het belangrijke is dat je allebei wilt trouwen, en hoe je dat dan 'afspreekt' doet er eigenlijk niet toe.

2. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    4 op een rij, win ik nu een prijs?

3. Niet meer actief

Debby, van harte gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Was ik nog helemaal vergeten!

Wij hadden de bruiloft ook al helemaal rond, voor ik mn aanzoek kreeg, maar die was dan ook wel helemaal 'zoals het hoort', op de knietjes met een ring :)

4. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Debby; gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! :)

Ik ben weer op de leesmodus overgeschakeld,ik ben heel erg ziek geweest en ik denk dat ik nu een longontsteking heb (morgen naar de HA of vrijdag) dus ik heb ZOveel gemist hier, dat als ik reageer ik een te lange reactie achterlaat.. dus sorry daarvoor :(

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie ukkies!

Liefs van Mascha (Fem)

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Zo wij zijn ook weer thuis
    We zijn vandaag naar vrienden in Tiel geweest want haar zoontje is op 2de kerstdag jarig.
    Dit was de eerste keer dat we zo "ver" weg gingen met Quinn en met de trein.
    Sjee zeg wat sjouw je dan een berg mee zeg.
    Quinn in een maxi, luiertas mee, zijn nestje mee, cadeau mee, toen we in de taxi zatan kwamen er halver wege achter dat we het cadeau vergeten waren, zat alleen maar te denken of we alles voor Quinn bij ons hadden.
    Dus konden we weer terug.
    Maar goed we waren niks vergeten, hoop gesjouw maar was een gezellige dag.
    Quinn heeft zich voorbeeldig gedragen! Hij heeft net gegeten, heeft ook netjes gewacht 5 uur ruim en dat is lang voor hem. Nu ligt hij lekker te slapen, kind is gesloopt.

Fem jeetje meis dat is niet niks, idd morgen maar je ha bellen lijkt me verstandig.

Morgen moet ik ook me ha bellen voor me spiraal, eindelijk!

Libido, ik ontplof zo wat :oops: maar nog even geduld.
    Vond het trouwens wel even eng om een tampon te gebruiken maar ben over de angst heen, gewoon doen!

Debby: welke maat flessen heb je van Avent, wij zijn nog op zoek naar een paar groote

Wat leuk dat Ryan gelachen heeft, en dan ook nog met kerst dat vergeet je niet meer!

Pff nou verder weet ik het niet meer

6. Niet meer actief

Hier een nacht als in de niet-zo-goeie-ouwe-tijd...heb de hele nacht geen oog dicht gedaan. Niet door Angelina hoor, die ligt nog heerlijk te pitten sinds de laatste voeding van 22uur. Maar ik heb t zo benauwd en heb zo'n pijn in mn rug, dat ik gewoon niet kon slapen. Bah..lag maar te woelen en te draaien en dat deed juist weer pijn...zucht, klaag. Ik was op een gegeven moment in staat om Angelina uit bed te halen om maar even afleiding te hebben hahaha. Maar heb t niet gedaan hoor.

Over een paar uur gaan we naar mn ouders, mn ma heeft een afspraak voor me gemaakt bij haar fysiotherapeut, ik hoop dat zij wél wat voor me kan doen, want dit duurt nu al 5 weken en word er gek van.

Ik hoop dat jullie nacht beter is verlopen!

7. Niet meer actief

Jeee wijffie slaapt nog steeds, dit is de tweede nacht dat ze zo'n 7uur tussen de laatste en eerste voeding laat...woehoe, way to go Angelina :)

Ik ga maar weer naar boven, hier beneden is t ook ni gezellig ;)

8. Niet meer actief

Goh, nu is het toch echt ochtend en er is nog steeds niemand online gewest...dat is wel eens anders geweest zeg :)

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen
    sjee Ilse balen is dat he met die rug, weet er jammer genoeg alles van
    Hopelijk kan de fysio helpen.

HIer een prima nachtje eigelijk. Quinn zit weer op zijn vaste tijden, alleen vanmorgen ietsjes vroeger omdat hij wat krampjes had en moest poepen. Nou ja nemen we dan maar voor lief hih

Strakjes het huis opruimen en verder staat er lekker niks op de planning, heerlijk

10. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Pffff hier een onrustige nachtr gehad. Na 2 nachten min of meer doorslapen was het nu doffe ellende. Ups and downs horen erbij, zullen we maar denken...

Ik mag 4 januari naar de HA voor het plaatsen van de Mirena. Alhoewel wij het laatst weer eens hadden geprobeerd en ik het niet echt een waar genoegen vond. Heel gek, want ik had maar 2 kleine hechtingen en herstelde heel erg snel.

Ga nu douchen, want we gaan vanmorgen op eindcontrole bij de vlos.

Laterrrr!

11. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Morguh meiden!

@Muriel, hier ook zo'n kerst gehad. Wij hebben geld gekregen van me schoonouders en Vangelis, een goud armbandje met zijn naam, een laptop van winnie the pooh, een smoking (van h&m), een winnie the pooh pakje, puma schoentjes :confused:

Wel een leuke kerst gehad, gister alleen langs mijn oma.

Vangelis op de 1e kerstdag...

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Ik kom later vanmiddag weer even online, kom alleen even iedereen goedemorgen wensen :). Wij gaan zo direct eerst naar het gemeentehuis om onze trouwdatum te reserveren en vanmiddag naar de ka met Ryan. We hebben besloten om hem niet te laten opnemen omdat het nu eigenlijk heel erg goed gaat. We hebben alleen even een paar vragen en die kunnen we dan mooi vanmiddag stellen. Dus vanmiddag een uitgebreid "verslag" over alles :).

Tot straks!

Liefs,
    Debby

Oh ja: Dees (geloof ik?), ik zal vanmiddag even kijken welk formaat Avent flessen we hebben.

13. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
  14. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    lief he haha het zat niet echt comfortabel, dus alleen even voor de foto's en bij oma en opa. daarna lekker een pyamatje aan en zijn chris en ik uit geweest, ben nog steeds gesloopt haha

15. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    vandaag krijgen we weer kraamvisite....pfff zaterdag hopelijk de laatste!

We hebben al voor een jaar aan kleding :confused:

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    mag maandag om 8 uur bij de ha melden, en dan word mn spiraal geplaatst!
    Oef dat word vroeg opstaan hihi

17. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    NOVEMBERMAMA'S 2007

AGENDA

Dafje~ 27 december 10:00 uur ka Fenna
    Debby~27 december 14:15 uur ka met Ryan
    1 januari: HAPPY NEW YEAR!
    Serafijntje~ 2 januari 11:10 Nynke eerste keer CB
    Sammie2~ 4 januari 11:00 uur Back in Shape cursus
    Debby~ 8 januari 11.10 uur CB 1e vaccinatie
    Maria~8 januari 14.20 uur eindcontrole in zkh
    Gwendolyne ~ 8 januari MRI-scan
    Butterflymom~ 9 januari 8.45 uur CB 1e vaccinatie
    Dafje~9 januari 9:00 uur CB 2e vaccinaties
    MissyM~ 10 januari 10:15 check up in het ziekenhuis
    Serafijntje~ 10 januari terugkomavond Samen Bevallen (met babies)
    MissyM~ 14 januari CB
    Muriel~ 14 januari 10:15 uur eindcontrole VK
    Debby~ 15 januari 14.40 uur naar gyn nacontrole
    Gwendolyne ~ 15 januari weer werken!!
    Sammie2~ 16 januari 10:05 uur 1e vaccinaties CB
    Maria~16 januari Eva CB 9.30 uur + 1e vaccin?
    Gwendolyne ~ 16 januari uitslag MRI-scan
    19 januari MEETING Amersfoort
    Joldeg~ 23 januari Angelina CB + 1e vaccinaties
    Muriel~ 24 januari 16:10 uur Hester CB + 1e vaccinaties
    Gwendolyne ~ 25 januari Mika CB 3e vaccinatie
    Joldeg~ 27 januari Terugkomdag Samen Bevallen
    Stasia~28 januari 09.45 2e vacinaties CB
    Gwendolyne ~ 29 januari KA controle
    14 februari: Valentijnsdag!
    Sammie2~ 14 februari 10:50 uur 2e vaccinaties CB

Meetinglijst zaterdag 19 januari-Amersfoort:
    Serafijntje
    Roelie
    Melina (vruchtensappen)
    Daphne
    Petra (muffins)
    Blondie
    Ilse
    Stasia
    Muriel (eventueel),
    Esther (eventueel)
    *10 dames*

18. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Kheb de babylijst er maar eens afgehaald, inmiddels kennen we ze allemaal wel, toch? ;) En dan staat ie sowieso op de eerdere pagina's nog, mocht je iets op willen zoeken enzo.

Was helemaal vergeten om een afspraak te maken voor de eindcontrole van de VK. Ik kan nu over 2,5 week langskomen.

19. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wauw, Hester vindt die Doomoo echt heerlijk! Ligt er lekker op te pruttelen...

Wel zielig, ze heeft vandaag voor het eerst (en hopelijk laatst) haar hele flesje over haar en vooral mijn schoot uitgespogen. Heerlijke stralen hupsakee over de bank.
    Dus die zal zo al wel weer honger krijgen...

20. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Ik moet 8 januari. Heb vrijdag nog gebeld.
    Word je dan ook 'onderzocht'? Of is het alleen praten?

Share This Page