die man heb ik dus tijdens mijn dienst aan de balie gehad. Tja ik werd ter plekke zenuwachtig toen hij zijn naam zei. Maar ook boos. Dacht ach geef hem een kans, tot hij en zijn vrouw begonnen te praten, kwaad dat ik werd, zat er gewoon van te trillen. Alsof zij het slachtoffer waren! Vreselijk. Ik had toen niet het lef om mijn collega het te laen afhandelen, maar dat zou ik dus geen 2e keer meer doen.
die knop omzetten is zeker wel eens lastig. Vooral als je een drukke dag had gehad met veel spoed. Zelfs in mijn eigen auto reed ik dan nog vol adraline. (of hoe je het ook schrijft) Ben ook wel blij nu dat ik niet meer op straat werk, maar binnen.
hij vind zichzelf zielig omdat ze nu al weer niet op vakantie kunnen en omdat ze hun auto nog niet terug hadden en geen vrijwaringsbewijs. Ja het zat ze zo tegen, eh dah! dacht ik toen.
en dat hij een baby gedood had en bijna een man, dat maakte niet uit? alleen dat zijn vakantie nu niet doorging? sorry ik sta even perplex
ach ja het is geen saai werk, haha heb zelfs een keer met getrokken wapen moeten staan, midden op straat. Jemig wat heb ik toen peentjes staan zweten. Ik werkte toen in de slechtste wijk van Den Helder. Vergelijkbaar met de bijlmer in Amsterdam.
My god, hij maakt zich druk om een vrijwaringsbewijs, terwijl er een kindje dood is? Oh ik zou die man wel s tegen willen komen (over onrecht gesproken zeg!)
ja zo stond ik dus ook. Hij heeft een heel gezin verwoest, die nu met veel onzekerheden zitten. Zal dominique goed blijven functioneren of komt ze in een rolstoel? Mijn nicht heeft distrofie in haar arm door het ongeval en haar man kan nog steeds niet werken, hij heeft nog steeds veel last van zijn arm, dan nog het psychische gedeelde......
vorige week is er een rechtzaak geweest en volgens mij had mijn nicht en haar man het zelfde gevoel. Hij krijgt waarschijnlijk een taakstraf.
Pff Melanie, ik vind het ontzettend knap dat je dat kan hoor, de knop omzetten op dat moment, ik vind het ook niet laf dat je niet iemand anders hebt gevraagd, misschien niet de wijste beslissing, maar wel sterk van je, emotioneel. Zit met zulke ogen te lezen wat je allemaal opschrijft zeg...
meiden ik ga naar mijn bed, het is veels te laat. Maar dikke knuff voor jullie en heel erg bedankt voor het 'luisterend' oor. Had ik even nodig voor de nacht. thanks!
sorry dit is echt een klote ongevoelig moment om te stoppen maar martijn is aan het huilen dus ik ga even kijken. hoor net op TV dat sommige partijen vinden dat het zwangerschapsverlof moet worden uitgebreid, dus wie weet
dank je wel daphne, zo heb ik het dus nooit bekeken. (voel me nu dus ook schuldig, net of ik 'aandacht' hier mee vraag) kan het niet zo goed uitleggen, ben meestal niet zo open daarin.