November 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by , Nov 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    muriel gefeliciteerd met Hessie!
    Ja ze worden al weer groot hoor.

Verstandig dat je het even na laat kijken en dat lijkt me toch ook geen jetlag meer. Ben benieuwd.

Daphne hij heeft laatst zelfs een tekening voor zijn zusje gemaakt, die nu boven de box hangt.
    Maar met zijn broertje was hij toen ook al zo gek en nog steeds trouwens.

2. Haha, schattig Melanie!

Oh, hier ook een moeie mama hoor, ik ga graag nog even 's middags meetukken. Mag alleen niet altijd van mezelf. Al scheelt het wel als ik gewerkt heb, dan ben ik toch actiever dan wanneer ik vrij ben. Vandaag heb ik ook een beetje een doelloos dagje, daar heb ik ook echt een hekel aan. Weet ff niet wat voor nuttigs is uit kan vreten behalve Fenna eten geven..

Ik heb trouwens de mobiel van de box gehaald.. ze trekt hem steeds naar beneden. Jeroen vind dat hij het wel kan hebben, ze hing er laatst aan toen ze omkukelde van zitten naar liggen. Toen hing ze ergens halverwege tussen zit en lig aan de mobiel. Hij bleek het te houden.. :) Maar goed, ik wil het niet. Dus nu is hij eraf. Wel kaal hoor!

3. Ik heb het idee dat de moeheid vooral ligt aan je nieuwe leven. Het vraagt nogal wat energie van je om mama, werknemer, huisvrouw en 'vrouw/vriendin van' te zijn. Er is een heel nieuw aspect bijgekomen. Het mama zijn. Het vraagt veel verantwoordelijkheid en veel energie, omdat je toch, ook al werk je ernaast steeds met je kind bezig bent. Je kan niet meer thuis uitpuffen van je werk, je hebt daarna meteen ook weer voor je kind te zorgen en als je dat goed kan verdelen met je man/vriend, dan scheelt dat denk ik al wel een hoop, maar zo niet, dan kost het je natuurlijk extra energie.

Edit: Dit is geen aanval hoor muriel, hoewel dat misschien zo overkomt als ik het teruglees, maar vooral de verklaring die ik bij mezelf zoek voor de moeheid.

4. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Zo heb ik dus inderdaad maanden gedacht Daphne...,maar omdat ik er toch last van bleef houden toch maar gaan prikken en het had dus toch een fysieke oorzaak....

Maar wat jij omschrijft speelt zeker ook mee!

5. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Goedemorgen trouwens.... :)

Jeetje Melanie wat een verhalen, kippenvel gewoon! Wat een ongelooflijke droplul die vent zeg....zijn vakantie die niet doorgaat; so what !! Er is een gezin dat hij helemaal ontwricht heeft....Ongelooflijk dat mensen die dit veroorzaken zich durven op te stellen als slachtoffer....
    Heb er gewoon geen woorden voor!

Muriel; Heel verstandig meid om even te gaan laten prikken! Hopenlijk komt er bij jou ook gewoon iets fysieks uit!

Dees; Oh het houdt bij jullie echt niet op hè?! Wellicht dat de vervanger inderdaad een heel ander idee heeft en zijn jullie daarmee beter geholpen! Wel fijn dat Quinn in ieder geval weer lekker de nachten doortukt!

Hier ook een super nacht gehad! Om 20.00 uur de laatste fles en vanmorgen om 07.00 uur werd mevrouw pas wakker! Ze heeft alleen niet zoveel van haar fles op als de afgelopen dagen, maar ja dat mag oma vandaag oplossen want ze is lekker met oma naar haar neefjes in Dordrecht!

6. Hoera voor Esmay :whistle: en idd je niet druk maken over de fles, oma's zaak nu :)

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    whaaa regend het bij jullie ook zo hard :(

8. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Oh ja Muriel; Gefeliciteerd met Hessie's 7 maanden !!

Linda; Probeer eens een ostheopaat! Daar ben ik vorig jaar aan het eind van mijn zwangerschap 3 keer geweest en ik was overal vanaf!

9. Niet hard, het spettert

10. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Hier is het nu droog.....
    Af en toe wat miezer, maar verder niet gelukkig!

11. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Goeiemorgen! :)

Nu is het droog, maar hiervoor heeft het wat gespetterd. Mijn man heeft vandaag een soort survival dag (teambuilding) van zijn werk. Die houdt het nooit droog...

Hester, gefeliciteerd met jouw 7 maanden! :whistle: Wat word je al een grote meid!

12. Muriel, 7 maanden, seems like just yesterday.... Gefeli!

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Muriel gefeliciteerd met H de 7de vermaanddag!

14. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Muriel: Gefeli met de 7 maandjes van Hester.

Dafje: Ik ben ook vaak moe maar idd wat je al hebt gezegd je leven is enorm veranderd. Hier tuk ik af en toe ook weleens met Deniz mee hoor.

Dees: Ja hier plenst het ook. (maar ja is ook niet zo ver van elkaar ;) ) Ik zat er middenin. Ging even wandelen naar de supermarkt aangezien Deniz geen zin had om te slapen (hij slaapt nu wel :D ). Goed dat mijn regenhoes altijd onderin de wandelwagen ligt anders was hij nat geweest.

Jeetje ik ben met de laatste boodschappen bezig voor de vakantie. Wat moet je toch veel meenemen voor zo'n kleintje.

Aangezien Deniz nu ligt te tukken en Ibrahim daarstraks heeft gestofzuigd ga ik lekker even op de bank een boekje lezen. Even tijd voor mama, heb ik niet zo veel meer sinds meneertje zich overal aan optrekt.

15. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Dank dank dank voor alle felicitaties... Hester viert haar vermaanddag vandaag gezellig met opa en oma :)

16. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Absoluut is het leven veranderd met alle drukte en ineens een beebje erbij.. Dat houd ik ook wel in mn achterhoofd als ik eens wat moeier ben dan anders...

Maar vermoed dat dit toch een andere oorzaak heeft, want ik kan mn ogen haast niet open houden en het leven lijkt de afgelopen 2 weken een beetje aan me voorbij te gaan, zo moe ben ik. Dus ik denk dat dit toch meer iets fysieks is!

17. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja het hoooooosde net!

18. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Goeiemorgen.

In de agenda staat een afspraak bij het cb, maar deze was afgelopen maandag.
    Vanmorgen heb ik een lekke band gehad, tja daar sta je dan te wachten op de anwb. Was dus pas om 11:00uur op het werk (ik begin om 8:00uur) maar goed. En toen ik eenmaal onderweg was, keek ik naar beneden had ik me slippers aan! (ik was even langs huis gereden voor de kwikfit omdat ik even een broodje wou eten en vangelis wou zien) kon ik weeeeeeeer naar huis....

Vangelis is vandaag 8 maandjes!

Hester, Vangelis wil je een dikke kus geven op jullie vermaanddag!

reacties:
    @Daphne, ben benieuwd wat er bij al die edit stond hahaha
    Lijkt me wel een bemoei zieke oma, laat gaan joh! Jij heb sowieso gelijk, wil ze iets anders zoekt ze maar een andere school.

@Morrighan, leuk filmpje, jammer dat hij wel blijft haken!

Nee, de melkfles moet je gescheiden houden, maar Vangelis drinkt weleens uit een theeglas en die houd ik dan in me hand, of een tuitbeker.
    Nu toevallig ook uit een rietje. (een pakje drinken, doet hij het dus ook bij).

Ik zou dan een herkansing geven op de dag voor het laatste inlevermoment, de dag ervoor dus. En dan alsnog een 2 geven :)
    Aan de andere kant, moet ik bekennen dat ik ook altijd zo mijn boekverslagen maakte :oops:
    Alhoewel ik meerdere sites nam en dan me eigen verhaal maakte haha

Is er geen school waar je zelf bij kan betalen zodat je kleinere groepen heb? Ik zou namelijk niet willen dat vangelis in een klas komt met 30 leerlingen. :oops:

@Melanie, dikke knuffel voor jouw! Is ook niet niks zo’n autoongeluk!

19. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    hier niet en ik zit ook in Amsterdam

20. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Peetje, Ik zat vroeger op de (middelbare) school waar mijn vader werkte. Hij was geen docent, maar systeembeheerder, dus ik heb nooit les van hem gehad. Zag hem wel regelmatig door de school banjeren en hij mij. Ben niet anders behandeld/benaderd omdat hij er werkte. Speelt misschien ook mee dat mijn vader zich ook zo opstelde dat daar ook geen ruimte voor was. Op een gegeven moment rookte ik stiekem en toen kwam een docent dat melden bij hem. Zijn reactie: 'meld je dat aan alle ouders van je leerlingen?'. Docent: 'uuuhh nee'...toen heeft mijn vader gewoon niks laten merken dat hij het al wist tot ik het hem uit mezelf vertelde. Is wel cool, he?

Melanie, :( heftig, meis. Sluit me aan bij alle woorden van de mama's voor mij.

Serafijntje, met regen is het natuurlijk wel echt teambuilden en afzien voor je man **gemeen lachje**

Hier ook fikse buien. Ben blij dat ik gisteren al een aardige collecteronde heb kunnen lopen. Alleen als het nog opklaart, loop ik nog het laatste stukkie van mijn wijk. :oops:

Share This Page