Ook hier gaat het prima met kids en ouders als leerkracht op dezelfde school. Twee van mijn collega's hebben kids op de school waar ze dus werken. Vorig jaar waren dat er drie, maar die is inmiddels naar de middelbare school. En dat gaat prima. Het is soms voor de directeur even lastig puzzelen aan het einde van het jaar waar de leerkrachten voor de klas komen te staan het komende jaar, want je wil niet een heel jaar meer dan 1 dag in de week je kind in de klas. Alhoewel het bij sommigen heel goed gaat. Onderling wordt er door de leerkrachten ook heel proffessioneel omgegaan met de kinderen van collega's. Ze krijgen niet meer of minder aandacht dan de rest van de klas. De 10-minutengesprekken blijven hetzelfde, zij het soms even tussen de bedrijven door, puur omdat dat praktisscher is, maar er is geen verschil bij ons op school tussen kinderen van leerkrachten en andere kinderen.
Esther > waarvoor heb je gecollecteerd? Wat een ontzettend 'volwassen' actie van je vader zeg, pluim! En wat STOUT van jou zeg, stiekem roken
Tjeeee. Melina, lekker begin van de dag.... Enneh.... Vangelis ook heel erg gefeliciteerd natuurlijk! 8 maanden... dat is pas ECHT groot!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het soms wel een btje moeilijk heb met zeggen dat hij al 8 maanden is, ben super trots, maar vind het net even te snel gaan. Waar is die baby gebleven die je uren vast kon houden? En dan nog iets, het is al 8 maanden geleden. Officieel hoor ik over een maand dus alweer de oude ik te zijn, en ik ben nog steeds 8 kg te zwaar.
o meiden hier een ontaarde moeder, echt ik schaam me diep, vind het zo erg. Belde school om 12.45 uur, Ja met Syliva van de zilvermeeuw, maar we zijn al uit hoor. oops: ) o echt erg, ik was er van overtuigd dat het 14.15 uur was. Ze heeft hem heel lief thuis gebracht, dus ze verdiend morgen een lief kaartje. Echt vond het zo lief van haar. MAar super slecht van mezelf. Pffff waar zit mijn hoofd toch.........
Sorry moet eigenlijk niet lachen maar ik herken het zo, ben ze gelukkig nog nooit echt vergeten maar heb ook regelmatig om 5 voor 3 gedacht: ooooooooooh shit ik moet de kids ophalen!
tja ik moet ook wel lachen, maar ik had echt 14.15 uur in mijn hoofd dus netjes 2 broodjes mee, haha die heeft hij samen met juf nu gegeten, o maar ECHT HEEL erg is dit. En niet te hard lachen he Roelie, whahahahahahaha
De kassiere in de winkel hier zou Jens gister een spekje geven...dus ik zei nou doe maar niet, hij is nog maar 7 maanden...zegt ze: oh ik dacht dat ie al een jaar was wat een grote kerel al zeg! En dat hoor ik dus de hele dag: wat een flinke jongen, grote vent, grote beer, een reus, stevige knul....jaja nou ik weet het nu wel! Verdorie hij ziet er dan ouder uit maar is nog steeds baby hoor, mensen behandelen hem al zo groot en verwachten veel van hem maar tis nog gewoon een kleintje Over je 8 kg: ff relativeren meis, tis maar 8 kg je ziet er goed uit en je hebt een leuke gezonde zoon (op zijn oogprobleempje na dan). Niet druk om maken joh
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa Estrella heeft haar eerste ondertandje!.!.!.!.! Waaaaaahhhh vind het zo gaaf. Hier een trotse mama
Hihi het zal je in ieder geval niet snel een tweede keer gebeuren je bent nu weer lekker alert En ach ze zijn vast wel wat gewend op school
Vervelend is dat he, als mensen denken dat ze ouder zijn, o kan ze dat nog niet. Eh nee, ze is nog maar 7 mnd zeg. O mag ze nog geen snoepje, nou nee doe maar niet he. Jep heel herkenbaar.
ja maar hij zit er net 2/3 weken op. hahaha. Nee het gebeurd me zeker geen 2e keer meer, ga vanmiddag een bord halen, waar ik de dagen en tijdstippen op kan schrijven. HAhaha echt hoor, die bovenkamer van me, i'm crazy! yep!
Hier schatten ze Vangelis ook continue veel ouder, alleen vind ik het niet zo erg, vind het juist wel leuk! Aan de andere kant gaat het zo snel...