Haha moet je je voorstellen, Lars zat dus dit jaar in groep 5 en dat was samen met groep 6 een 'vliegende groep' ...een aantal ochtenden en/of middagen zat groep 5 bij 3/4 in en een gedeelte van de week zaten ze met groep 6 samen in een ander lokaal...nou ik heb dus ook een schema hangen want volgend jaar is hij groep 6 en begint dat feest dus weer, een paar keer per week bij groep 7/8 in en een paar keer per week samen met groep 5...en uiteraard zijn dat weer hele andere tijdstippen dan afgelopen schooljaar grmbl....lang leve het prikbord boven de eettafel!
Hester en Vangelis: nog gefeliciteerd met jullie vermaanddagen! * neemt diepe zucht, gaat pc uitdoen, opstaan, naar de eettafel lopen en studeren...en denkt wat zal ik blij zijn als ik in oktober ein-de-lijk klaar ben, ben het zo spuug- en spuugzat *
Muriel, ik bedoelde inderdaad of je gisteren nog naar de wedstrijd was geweest. Wel jammer dat je niet bent gegaan, maar snap het wel. Te veel van dat soort tripjes vreten energie.. En ook jij al last van het "moeie-mama-syndroom" Tsja, ik ben mijn hele leven al moe.. dus denk dat ik het daar continue op gooi.. hopelijk is er wat aan te doen voor je! Gefeliciteerd met H.'s vermaanddag! Dafje, kan me voorstellen dat je pissed-off bent. Zou me enorm gekrenkt voelen denk ik.. Maar goed, je hebt je directeur achter je staan. Daar heb je wat aan! Niet aan zo'n "mijn-kleinkind-is-de-beste-oma"! Morrighan, haha dat filmpje.. Cailan boft dan maar met 2 mama's dattie niet hoeft te concurreren haha Dees, balen dat Quinn zijn groente weigert. Heeft ie toch al eens vaker gedaan? Is ie het toen vanzelf weer gaan eten? Ben benieuwd wat de HA morgen zegt trouwens. Deb, goed dat je zelf aangeeft wat je wel/niet wilt. Ik zal er rekening mee houden. Stasia, arme Deniz.. hoe gaat het nu met hem? Slaat de ventolin een beetje aan? peetje, maar hoe zit dat dan als het kind geen enkel proefwerk o.i.d. inlevert het hele jaar, of aan het eind van het jaar een toets niet heeft gemaakt? je mag hem geen beoordeling geven... Maar hij/zij msit wel een cijfer. Dan mag je hem/haar toch wel verplichten? Anders zou het lekker makkelijk zijn. Hoe werkt dat dan? Ilse, hƩƩl herkenbaar dat "onrecht-gevoel" ! Hier precies hetzelfde! Ik hing eerst aan de "stoertjes", maar was het er toch vaak niet mee eens en werd een soort van mediator haha Melanie, och gats.. ik heb het niet gezien, maar zal zeker een impact op je hebben gehad!!! Heb echt respect voor je hoor als ik lees hoe jij met situaties om gaat/kan gaan. Werkelijk.. als ik bloed zie val ik al flauw.. en als zo'n vent bij me aan de balie staat zou ik volgens mij spontaan last krijgen van hyperventilatie. Wat haalt ie wel niet in zijn hoofd?? een taakstraf.. tssss.. door zijn onoplettendheid/ alertheid is er nu een kind overleden. Als je weet dat je moe bent.. hmmpf.. laat ik maar ophouden, word er kriegel van.. hahaha.. Wat n bak.. maar kan me voorstellen dat je je kapot schaamde toen de telefoon ging. Neem op tijd je rust he meis.. En.. HOERA! het eerste tandje! you go EstrƩlla! Wencke, leuk dat je weer even langshopt!!! Moet nog steeds naar Zwolle komen n keertje.. Blondie, och jee.. je moet nog zo lang.. is er niets aan te doen voor je? Dikke kus voor jou! Jen, ah lekker dat je zo'n goede nacht hebt gehad!! hoe gaat ie met jou verder inmiddels? en met Esmay? Serafijntje, ah je man boft met dit weer... pfff.. zal wel lekker kapot thuiskomen denk ik. Is dat de hele dag? Melina, pfff wat zal jij gebaald hebben vanochtend.. Moest je lang wachten op de ANWB? Enne.. Mika heeft ook nog geen tandjes hoor.. ziet er ook niet naar uit dat ze komen.. lichamelijk wijst alles er (al heel lang) op.. maar zie niets in zijn mondje wat erop wijst.. En jij ook gefeliciteerd met Vangelis' vermaanddag! Esther, wow wat een scherpe opmerking van je vader!! Wel "tof" van hem om je dat zelf aan hem te laten vertellen! Roelie, hoe groot/zwaar is Jens nu? Regen, hier nog geen drup gezien.. tis wel goed grijs hiero Basisschool.. hoe lang van tevoren moet je je kind daar eigenlijk voor aanmelden? En doen jullie je kindje naar een peuterspeelzaal? hier een pokke nacht.. barst weer van de koppijn.. hmmpf.. is het niet de kat dan is het de hond.. is het niet de hond dan is het Mika.. Vanavond maar eens lekker in bad en op tijd naar bed (hoop ik) Hmmpf hoor de hele tijd het nieuws van Boulahrouz op de radio, wordt er toch wel stil van.. weet iemand hoeveel weken het kindje was?
Volgens mij 22 weken, dat heb ik ergens zien staan. Peuterspeelzaal? Vanaf welke leeftijd is dat? En de chreche? Ik wil Vangelis eigenlijk vanaf oktober 1 dag in de week ergens heen brengen, maar waarheen? Gewoon zodat hij met andere kindjes om leert gaan. Wat adviseren jullie?
volgens mij is de peuterspeelzaal vanaf 2 jaar.. Het lijkt me namelijk zo zinloos als hij al met andere kindjes leert spelen om hem nog daarheen te doen. Of mis ik iets? Daarnaast zal het op dagen zijn dat ik werk en kan ik hem waarschijnlijk niet ophalen dan en zo..
Ja bij ons gaat hij natuurlijk nergens heen en is hij 7 dagen per week thuis. Ik wil hem graag wel ergens naartoe brengen, het liefste vanaf oktober al.
Lijkt mij niet onverstandig hoor Melina... Ik ben inderdaad ook van mening dat het goed is voor die kleintjes om met andere kindjes om te leren gaan en op den duur ook speelgoed te delen enz... Ben net weer even de stad in gegaan om een spijkerbroek te zoeken, maar ik pas gewoon nergens in met die olifantenreet van me ! Alles is te klein....zelfs maat 44 pas ik niet meer! Echt ik wordt daar altijd zo sjagerijnig van hĆØ?! Verder gaat het wel redelijk met me...Ik lijk de dag steeds beter door te komen met de normale uurtjes slaap..De medicijnen hebben echter een week nodig om hun werk te doen. Met Esmay gaat het ook weer een stuk beter! Die gaat weer meer eten, en er lijkt zowaar een beetje schema in te komen nu ik haar op verzoek voed...Mama is gewoon een beetje te ongeduldig en gestressed bezig geweest denk ik...
Maar nu ga ik mezelf toch een schop onder mijn kont geven... Ben al heel de week bezig om onze berging helemaal uit te pluizen en op te ruimen en die is nog lang niet klaar! Niet zo heel gek, want heb echt op het gemakje gedaan, maar wil er nu wel een eind aan gaan breien...
Pfoe ja zeg....hoorde dat nieuws net toen ik in het pashokje stond met een van de te kleine spijkerbroeken....Kreeg het er echt helemaal koud van en de rillingen liepen over mijn rug...
Ja, jeetje arme ouders... Melina, 2 jaar inderdaad en solcializen is idd belangrijk! Gefeliciteerd met Vangelis zijn 8 maanden! Nou moeders is weer weg, werd een beetje moe van d'r. Beetje het gevoel dat Lane van Gilmore Girls heeft bij d'r moeder.. erg he? Ze kwam alleen maar even theeleuten enzo terwijl d'r auto uitgelijnd werd, maar ze zit dan met Fenna te geiten enzo en dan denk ik, laat d'r nou ff.. maar dan denk ik weer, ach het is maar een uurtje.. nou ja anywayz ze is weer de deur uit Ik ben zelf een soort van ingestort rond 13:00 uur. Jeetje heb echt moeite om mijn ogen open te houden. Haha en Fenna crasht op het moment dat ik dit typ ook in de box, duim erin Maar goed.. misschien moet ik nog een boterhammetje eten, want ik heb er twee minder op over de hele dag.. misschien niet helemaal handig.. kan er slecht tegen als ik te weinig eet, kan ik van mijn graatje gaan.. ehm.. ehm... Oja, Melanie, ach kan gebeuren hoor, zoiets gebeurt wel eens en dan wachten de juffen meestal geduldig tot moeders komt en wordt het kind alsnog opgehaald en kunnen de juffen ook weer verder met het werk. Meestal als het lang duurt vraag ik of het betreffende kind de juf wil helpen met klusjes en dat vinden ze dan ook nog eens heel leuk Ow updat omaverhaal: directeur heeft met moeder gesproken. Ze hebben besloten dat de jongen maandag toch weer gewoon op school komt en dat hij ws naar een andere school gaat omdat moeder met haar nieuwe vriend gaat verhuizen/hokken. Dus ws ging hij gewoon sowieso al van school, maar dan vraag ik me af waarom op deze manier. Moeder gaf aan dat er meerdere malen was gezegd dat hij meerbegaafd was en dat er niets mee gedaan was. De directeur heeft hierbij de normale gang van zaken uitgelegd: gesprek aanvragen e.d. Dus hoop dat ze nu snapt dat wij niets verkeerd hebben gedaan, maar dat ze het op de verkeerde manier hebben aangepakt als ze wilden dat we er wat mee zouden doen... Ben benieuwd of hij er maandag is, want oma is de baas thuis en niet moeder...
Zo kwam op het geniale idee om eens even wat kwasten in huis te halen, omdat we de buitenboel nog moeten schilderen. Dan kan ik die meteen op de nieuwe bestemming in de berging opbergen... Ben net op tijd binnen, want het hagelt me hier toch een partijtje hard ! En dan ga ik nu echt opruimen...
hee allemaal net martijntje opgehaald, hij weigerde de fles op het KDV en wilde niet slapen 's middags. Ze dachten dat hij misschien niet helemaal lekker was. Ik heb hem dus meteen thuis een flesje gegeven en hij ligt nu lekker in bedje. Melanie: hee wat super dat estrella doorgeslapen heeft! wat een topmeid is het toch. hihhihi wel een beetje grappig, eeeuh uw kind is hier nog. heeeee een tandje, wat een mijlpaal! Dees: nog steeds weinig verbetering in de longetjes van Quinn? wat zielig! heeft hij er zelf ook erg vel last van? cijfer 1 geven op school: ik heb toestemming, ik mag een 1 geven voor het betreffende werk, heb er trouwens nog 1 gevonden die zo stom was om alles letterlijk te kopieƫren blondi/ linda: wat klote zeg, he je zoveel pijn aan je bekken? en hoe ziet je buik er intussen uit? heb je niet een leuke foto voor ons? Muriel: gefeli met Hessie 7 maanden! groot gelijk ff laten checken misschien heb je iets onder de leden. Daphne: ik denk ook dat het hem daar in zit, ook omdat veel kindjes nu in een rustiger vaarwater komen. eerst had je het te druk met je kindje, nu er meer ritme en structuur is neem je wat afstand, end an slaat vermoeidheid vaak toe. Als je tijd hebt om moe of ziek te zijn. Jen: wow dat is een mooie nacht van Esmay! Stasia: hahahah lekker druk dus met deniz, waar gaan jullie ook al weer heen? weer turkije? Melina: hahaha op je slippers! wel balen van die lekke band. gefeli met Vangelis' 8 maanden alweer, ik herinner me nog dat we op dezelfde dag uitgerekend waren! op de 20e. Die scholen zijn er wel, particulier. ze zijn wel prijzig maar als je het er voor over hebt....of er ook particuliere basisscholen zijn weet ik niet. De tijd gaat veeeeel te snel esther: wow jouw pa was wel gaaf dus! hoe staat met de voorbereidingen van de grote verhuistocht? gwen: als leerlingen het hele jaar niks maken of inleveren gaan ze niet over. Als ze bijv een werkstuk niet inleveren zoals ik vorig jaar had, gaat er een brief naar huis dat ze het in moeten leveren en dat ze anders niet over gaan. Dan zijn ze meestal vlug Melina: een kinderdagverblijf, Martijn vind het er fantastisch! als hij de andere kinderen ziet dan begint hij al te lachen, hij vind het interessant om andere kindjes te zien spelen enzo. hij leert ook van ze, ze zitten samen aan tafel om te eten. echt heel leuk. Daphne: was Fenna moe, dat je moeder met haar zat te spelen? ik snap het even niet. meerbegaafd is dat hetzelfde als hoogbegaafd?
Niet hoogbegaafd, tussen hoogbegaafd en normaal iq in zeg maar.. dus niet extreem, maar wel meer dna de gemiddelde persoon
Nee, ze was niet moe, ik kon het even niet hebben, omdat ik zelf moe was en ik gewoon niet wil dat ze er steeds aan haar geplukt wordt..