November 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by , Nov 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    2,869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Thx allemaal voor jullie ondersteunende woorden.
    Tari: ja, op zo'n moment mis ik het dat ik niet meer in een appartement woon. Is toch wel lekker zonder trappen.
    Ik doe ook echt rustig aan maar mijn bekken voelt beurs en wiebelig aan en de pijn straalt door naar mijn benen.
    Dafje: het ging al een tijdje niet zo goed maar ik heb dat een beetje voor mezelf gehouden. Nu gaat het even wat minder maar ik hoop dat er toch nog een verbetering in zit.

Muriel: gefeliciteerd met H's 7 maanden

Jen: wat doet een osteopaat en vergoed de verzekering dat?

Melina: gefeliciteerd met Vangelis zijn 8 maanden (Reese is ook nog tandenloos)

Esther: coole pa heb je. Vind wel dat hij dat heel goed heeft opgelost. Jij je schamen natuurlijk toen je erachter kwam dat je pa het al lang wist ;)

ja, erg he van Boulahrouz.. Dat gun je echt niemand :( Dit EK blijft voor hem een nare herinnering....

Tari: ach, kan gebeuren toch. Ik en mijn zusje hebben vroeger ook eens op school gestaan toen we een vrije dag hadden. Was mams ook vergeten ;)
    En gefeliciteerd met Estrélla's 1e tandje

Roelie: heel herkenbaar dat. Reese wordt ook altijd ouder geschat.

Ik ben gisteren de 26 weken gepasseerd, is nog lang niet genoeg maar toch een klein mijlpaaltje.
    We zijn ook op kraamvisite geweest bij de kleine Thijs. Echt een scheetje, en o zo klein. Eigenlijk onvoorstelbaar dat nog niet eens een jaar geleden onze kleintjes van die frummeltjes waren.

Afgelopen weekend was het kermis in het dorp waar ik vandaan kom, dus we zijn er naartoe geweest en Reese is in de mallemolen geweest. Hij vond het supertof :)

2. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

Feb 3, 2007
    3,355
    0
    0
    docente
    ik snap het, je had denk ik ook iets anders verwacht va het ebzoek van je moeder of niet?

3. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

Feb 3, 2007
    3,355
    0
    0
    docente
    hebben jullie ook die verkleurende nubby lepeltjes?

ik gooi altijd alles in een heet sopje, 1x in de 2 dagen en die lepels verkleuren dus helemaal als ze warm worden, niet alleen het hap-gedeelte.

4. Geen idee, na het eerste wortelhapje zijn die dingen oranje geworden en niet meer normaal geworden haha. Dus verkleuren ja.. maar anders dan bij jou :)

Ja, nou ja, had er van te voren al niet echt zin in, en toen had ik ineens dat ik ook zo moe werd, soort dipje denk ik... en dan heb ik liever dat ik in mijn eentje lekker achter de tv of comp kan duiken ofzo.. en niet moeten babbelen met iemand, wie dan ook... Behalve Jeroen dan..

5. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    hier ook

6. Linda, wat ontzettend naar dat het nu slechter gaat en ik hoop ook dat het weer gaat verbeteren!
    Haha, die Reese, die zal zich inderdaad vast goed vermaakt hebben in dat ding! :)

7. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Rode Kruis.

Heb er altijd spijt van gehad dat ik stiekum stout ben geweest....was het begin van een verslaving van meer dan 10 jaar. Ben er nu gelukkig alweer 2,5 jaar vanaf!

8. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

Feb 3, 2007
    3,355
    0
    0
    docente
    bah ik ben het verbouwen echt meer dan zat. wij zitten echt altijd in de zooi, we wonen hier nu 2,5 jaar en intussen hebben we dit al gedaan:

- nieuw kozijn woonkamer voor
    - dubbel glas in kozijnen achter
    - nieuwe achterdeur
    - nieuwe schutting
    - tuin opnieuw bestraat
    - dakkapel vernieuwd
    - nieuwe vloer woonkamer
    - nieuwe keuken
    - opkanppen wc

en natuurlijk hebben we alles gschilderd toen we hier kwamen, boven laminaat gelegd. nu die wc nog. die moeten we norgenavond behangen, en dan moet er een nieuwe wc pot in en dan aankleden, maar ik heb het ff zo gehad. de hele zolder moet nu helemaal opnieuw betimmerd worden, de vloer moet er opnieuw in. aale meubels van zolder staan verdeeld over alle slaapkamers. pffffff

sorry voor het geklaag maar ik zie soms door de bomen het bos niet meer. en ik zou ook nog graag gras in de achtertuin leggen voor martijn maar dat halen we dit jaar niet meer.

9. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Oh Melanie, wat een stunt. Ik moest er stiekem wel een beetje om lachen. Maar zoiets kan iedereen overkomen, dus je hoeft je zeker geen ontaarde moeder te voelen. ;) Maar begrijp ik het goed dat de schooltijden niet iedere dag hetzelfde zijn? Dan is dan ook wel erg onhandig met je werktijden/oppas enzo.

10. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

Feb 3, 2007
    3,355
    0
    0
    docente
    ooh voedertijd!

11. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Melina, wat een ochtend! En dat op de vermaanddag van Vangelis. Nog van harte gefeliciteerd! \:D/ Je zou Vangelis 1 dag per week naar het kdv kunnen brengen, voor een peuterspeelzaal is hij nog te jong. Nynke gaat sinds eind mei ook 1 dag per wek naar het kdv.

12. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Linda, 26 weken is echt wel een mijlpaal! Echt balen dat je bekken zo ontzettend NIET meewerkt :evil:

Peetje, morgen wordt - als het goed is - de vloerbedekking gelegd en als dat ligt kunnen we de andere leveranciers hun werk laten doen (meubels, airco, planten, etc, etc). We hopen het weekend van 28 juni over te zijn.

13. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    En ze verkleuren niet alleen als ze warm worden, haha. Na het allereerste hapje van Nynke (wortel) kleurde het lepeltje al oranje en dat is er nooit meer af gegaan. :rolleyes: Op de verpakking staat dat ze na langdurig gebruik iets kunnen verkleuren. Nouja! Hier dus al direct na de eerste hap. :( :)

14. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Oh Blondie... 26 weken al! Ik vond dat destijds toch wel een mijlpaal hoor. Wat vervelend dat je zo'n pijn hebt in jouw bekken en dat het steeds slechter lijkt te gaan. Luister naar je lichaam en probeer rustig aan te doen - hoe moeilijk dat soms ook is. ;)

15. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Hiep hiep hoera voor het eerste ondertandje van Estrélla! :whistle:

16. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Linda; Euhm uitleggen van Osteopathie vind ik altijd heel lastig te doen, maar hier een link; www.osteopathie.nl

Of het vergoed wordt hangt af van je verzekering. Je moet dan alternatieve geneeswijzen in je dekking hebben zitten...

Bij mij werd het toevallig volledig vergoed. Ik wil wel even voor je kijken, maar dan moet je me maar even pb'en waar je verzekerd bent en welke dekking je hebt...

17. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    2,900
    0
    0
    hier ook vanaf hap 1 een verkleurd lepeltje..

18. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Ja, de hele dag én de avond. Ze gaan barbeque-en (of hoe je dat ook schrijft) *proest*

19. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Gwen, balen dat je zo'n slechte nacht hebt gehad. Hopelijk zijn hond, kat en Mika vannacht lief voor je en sta je morgenochtend vrolijk en zonder hoofdpijn op! ;)

20. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Over het ouder inschatten van je baby... Nynke wordt al vanaf het begin een stuk ouder ingeschat dan ze in werkelijkheid is. Waarschijnlijk komt het door haar enorme bos haar. Ik herinner me nog dat ik voor de eerste keer met haar naar de supermarkt ging. Een oudere vrouw vroeg me toen: "Hoe oud is ze.... 6 maanden?" :confused: Een collega van mijn man zei (bij het zien van de foto's in de kraamweek): "Het baby-achtige is er al helemaal af door die haren." :rolleyes: Geloof me, dat wil je echt niet horen als kersverse moeder. :(

Share This Page