Oh, helemaal vergeten te vertellen... Naar aanleiding van Melina's tip gisteren (nog bedankt!), heb ik Nynke vanmiddag brood gegeven als lunch, met daarna haar flesje. Het ging hartstikke goed: ze kauwde goed op het brood en ze vindt het erg lekker. Wonder boven wonder dronk ze daarna haar flesje ook nog helemaal leeg. Mama blij natuurlijk!
Pff...das inderdaad ook niet leuk om te horen. Fijn dat mensen zo sensitief zijn zeg! Terwijl wij hier ook een flinke bos haar hadden, maar daar waren alleen maar complimenten over.. net dat deel meer en ze gaan dus negatieve opmerkingen maken.. mensen zijn echt onnadenkend, fijn!
Petra, wow, jullie hebben echt veel al gedaan zeg! Ik kan me echt voorstellen dat je de rommel zo zat bent! Probeer te bekijken waar je het voor doet meid! Straks heb je een picobello huis en ben je superblij dat jullie het toch hebben aangepakt! Doorbijten nog meid!
goedemiddag dames Fayenne is weer goed gegroeit weegt nu 8663gr en is 72cm Melanie, Oh jeetje moet ook een beetje lachen hoor. Maar het kan iedereen gebeuren mijn man heeft het ook al gehad met Fayenne ophalen van de opvang dat hij bijna thuis was en dacht oja ik moest Fayenne nog ophalen. Jeah voor Estrélla. Muriel, gefeliciteerd met Hester's vermaanddag. Ik zelf gebruik de lepetjes van Olvarit en ben haastig opzoek naar die lepeltje maar schijnbaar kun je ze niet kopen zaten toen in de baby doos van Prénatal. De voetballer, wat een verschrikkelijk nieuws voor hem en zijn vrouw. Melanie, kreeg gisteren ook kippevel toen ik het zag bij hart van nederland. Oh wat erg dat hij alleen maar aan zijn vrijwaring denkt en dat die weer niet op vakantie kan. verder weet ik het even niet meer
Esther: maar wel heel knap dat je gestopt bent met roken. Peetje: wow, jullie hebben echt al veel verbouwd, dat vind ik een hele prestatie. Daarom wilde ik per se een huis waar ik niet veel aan hoefde te doen, kan niet zo goed tegen de troep en stress van verbouwen. Serafijntje: haha, hier ook de lepeltjes meteen oranje en hier zijn ze ook bijna helemaal wit als ze uit de vaatwasser komen. Jen: heb een vriendin die bij cz werkt en daar ben ik ook verzekerd, ik vraag het wel aan haar of het vergoed word.
Ik heb ook osteopathie gehad.. ieder voor zich, maar voor mij nóóóit meer. Werd er zo beroerd van als wat. heb het nog lang volgehouden onder het motto "het zal wel even doorbijten zijn" maar helaas...
Dat kan ik me goed voorstellen....ze geven ook aan dat het na een behandeling tijdelijk wat erger kan worden.. Maar wel heeeeeeel vervelend !
jeej, we gaan maandag fijn uit met zijn tweeen! Weer eens even quality-time met zijn tweeen. Das lang geleden. Begrijp me niet verkeerd, Fenna is geweldig en ik wil d'r nooit meer kwijt, maar tijd met zijn tweeen komt nog weinig voor en als we met zijn tweeen zijn is er nog het forum of ben ik moe, of Jeroen is moe en dan zitten we als zoutzakken onderuitgezakt op de bank en komt er geen zinnig woord meer uit... Maar nu gaan we maandag eens even lekker uit, naar het theater.
Serafijntje (en misschien anderen): de traphekjes zijn NU in de aanbieding bij de Prenatal (Euro 25,99)
En dan hebben jullie ook nog eens extra de stress van de verbouwing er bovenop... Wij hebben de laatste tijd wel meer dat we beetje sjago tegen elkaar doen dan voorheen idd.. en dat is niet iets dat de relatie ten goede komt.. Ik ben alleen al geirriteerd als het huis niet netjes is. Als ik bijvoorbeeld maandag thuiskom en de tafel en andere delen van het huis staan 'vol' (tussen aanhalingstekens, want echt vol is het dan niet natuurlijk, maar voor mijn gevoel dan) met rommel dan denk ik al meteen, jij bent de hele dag vrij geweest en dan kan je niet eens even de troep opruimen in huis? Terwijl Jeroen wel de wc's heeft schoongemaakt, de kamer heeft gezogen, etc. Maar alles waar ik dan op let is de dingen die niet gebeuren natuurlijk. Wel onredelijk van mezelf dus. En als ik dan vrolijk ben is Jeroen vaak moe, wat hij nu toch wel vaak is, omdat hij dubbel werk moet doen op het moment omdat zijn collega er een maand niet is.
Melina: Lekkere ochtend. En die slippers hihihi lig hier helemaal in een deuk. Melanie: Jaa gefeliciteerd met Estrellas 1e tandje. Hihihi moest wel lachen om jouw verhaal van de school hoor. Gwen: Het gaat weer wat beter met Deniz. Hij rochelt niet meer tijdens het ademhalen dus ik heb het idee dat het wel werkt. Peetje: Yep we gaan weer naar Turkey. Hier ook die nuby lepels die helemaal verkleurd zijn. In het begin ergerde ik me er groen en geel aan. Maar ja je kan er toch niets aan doen denk ik. Daarstraks voor de 1e keer echt samen gegeten. Deniz vond het helemaal geweldig. Eerst Denz een hapje en toen mama een hapje. Zo ik ga nog even lekker spelen en knuffelen met mijn mannetje. Daarna badtijd de fles en hop naar bed.