Leuke woordspeling (waarschijnlijk per ongeluk?): de lepels zijn hier dus ook letterlijk groen en geel (en oranje ).
Dank je wel Debby, ik ga morgen gelijk even kijken. **Serafijntje bekent: zij is dol op korting. ** Ik had er zelf al niet meer aan gedacht. Hebben jullie deze traphekjes ook gekocht?
Weet iemand of het wat uitmaakt wat voor yoghurt/kwark je aan je kindje geeft? Ik begrijp wel dat ik geen gezoete yoghurt moet kopen, maar ik bedoel: mager of vol?
Wat gezellig Stasia, voor de 1e keer echt samen gegeten. Kan Deniz al goed zitten in zijn tripp trapp? Gelukkig dat het inmiddels weer beter met hem gaat. En wat heerlijk dat jullie weer naar Turkije gaan. Waar gaan jullie precies heen? Op familiebezoek of vakantie?
Dafje, wat leuk dat jullie maandag naar het theater gaan. Er lekker even tussenuit met z'n tweetjes! Ik hoop dat het jullie goed doet. Naar welke voorstelling gaan jullie? Wij gaan ook graag naar het theater. Afgelopen jaar zijn we (vanwege de komst van Nynke) maar een paar keer geweest, maar voor het seizoen 2008-2009 hebben we alweer een abonnement genomen. Nu nog een (vaste?) oppas zien te regelen.
Voor melk zeggen ze altijd 'volle melk voor halfvolle kindjes en halfvolle melk voor volle kindjes'. Misschien geldt dat ook voor kwark/yoghurt?
Serafijntje: Ja sinds Deniz zelf kan zitten gaat het perfect in de tripptrapp. Wij gaan naar Icmeler (een plaatje naast Marmaris). Wij gaan voor 12 dagen en mijn ouders gaan mee maar dan 8 dagen. Dit keer gaan we echt op vakantie. We zijn in maart naar zijn familie geweest.
Heb mijn fotoalbum binnen, via die site met die kortingscode. Hij is echt super geworden en de teksten staan er goed op. Tamara bedankt hoor! Enne mocht iemand nog een keer zo'n code krijgen en er niets mee willen doen, ik hou me aanbevolen. Scheelt me toch wat geld en met 3 kleintjes. Dan kan ik voor ieder een eigen album maken. Heb het nu samen in 1. Ben er zo blij mee, net een klein kind dat een kadootje heeft gekregen. hihihihi
Wij gaan naar de "Ashton Brothers" Dit stond in de omschrijving: Een voorstelling van de Ashton Brothers heeft alles: acrobatiek, goocheltrucs, cabaret, mime, variété en muziek. Dit alles gebracht met een razende dynamiek en verbluffend vakmanschap. De Ashton Brothers is het succesverhaal van vier jongens die elkaar ontmoetten op de Kleinkunstacademie en samen een unieke mix van genres wisten te creëren. Een mix die hun bracht tot op het prestigieuze Edinburgh festival. Halsbrekende acrobatiek en ontluisterende acts in een bizarre sprookjeswereld: in het kort samengevat is dit een show van de Ashton Brothers. Ook hun nieuwe voorstelling Charlatans. A medicine show zit weer vol met verrassingen. Zo zijn er waanzinnige acrobatische momenten, een dans met rolstoelen, een tapdansact met een twist, een goochelact met onverwachte gevolgen en ook weer prachtige zang. De woorden die Trouw bij hun vorige programma slaakte, lijken dus ook nu volkomen op hun plaats: Laat u verrassen door deze avond topamusement. En met een grote glimlach komt u weer buiten.
Oja, yoghurt en kwark, magere yoghurt en kwark wordt gezegd. Maar ik geef Fenna volle yoghurt, ze is toch niet dik en echt dik wordt ze er ook niet van. Het eet alleen gewoon veel makkelijk, omdat het niet zo van de lepel druipt, omdat het gewoonweg dikker is. De kwark doen we wel mager, want dat is gewoon dik, dus dat maakt niet uit.
eh hier krijgt Estrella gewoon wat er op tafel staat ook het toetje. Ze lopen het er nog echt wel af en dan moet je ze bij voeren om beetje vlees er op te houden.
Melina moest ook lachen om jou verhaal van de slippers, heerlijke ochtend dus. Angelus heb ik naar de peuterschool gedaan toen hij 2 jaar was. En dat leren delen, komt vanzelf wel. Het hoort eenmaal bij de 2 jaar fase. Ook hier met Zefanja heb ik die fase ondanks dat hij dus een broer en een zusje heeft. Daar ontkom je niet aan hoor. Zefanja kan eindelijk pas 13 aug. naar de psz. Heb vandaag al bericht gehad van het ministerie van onderwijs ivm een keuze voor de basisschool. Pfff gaat hard, daar ben ik nog helemaal niet aan toe, hij is mijn kleine knulletje.
Over dat aanmelden op school trouwens. Dat zou ik gewoon eens navragen bij de school waar je je kind zou willen inschrijven of bij een aantal scholen in de regio waar je woont, dan weet je hoe lang de wachttijd is en of die er uberhaubt wel is. Bij ons is het zo dat je ter plekke nog kunt inschrijven en dat je bij wijze van spreke morgen je kind op school kan brengen. Maar bij andere scholen heb je 2 jaar wachttijd, dus gewoon informeren, het is in elke regio anders en ook binnen de regio per school weer verschillend.
hier kan je ze ook meteen ter plekke in schrijven, maar hier in het dorp zitten dan ook 4 scholen. Maar ja de keus is er al, dat scheelt weer. Hij gaat natuurlijk naar dezelfde school als Angelus. Word alleen al weer met mijn neus op de feiten gedrukt dat dan al naar school gaat. Al hoewel ze hadden het over het schooljaar 2008/2009 eh hij word pas in sept. 2009 4 jaar.
Lekker aan de klets meiden. Hier weer gewerkt, heb alles wel gelezen maar is even niks blijven hangen geloof ik. Morgen een drukke dag, eerst naar de ha, dan Quinn naar schoonmoeders brengen, dan naar mn werk, ga ik met een collega in kopen doen bij de ikea, daarna dingen regelen en dan begint mn avond dienst. Dus misschien dat ik er pas in de avond ben en anders zaterdag ofzo Meiden wens jullie truste
Goedmorgen meiden! Hier weer wel bekende rot nacht gehad. Dus vandaag de schouders er maar onder en gaan met die banaan. Ben dus verder niet online vandaag, dus meiden allemaal een fijne dag gewenst. Toedels