November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    bah Ilse balen dat je weer zo slecht heb geslapen! Maar wel super dat Angelina al zo lekker doorslaapt!

vraagje aan de moeders die ook alweer ongesteld zijn. Ik ben dus sinds 2 dagen weer ongesteld, maar heb het gevoel dat het met stralen eruit komt :oops: Als ik onder de douche sta loopt het langs de benen.. moet ieder uur/2 uur de tampon verwisselen, want dan voel ik het er al weer langs heen gaan.. is dat normaal zo erg de eerste keer?

2. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    eindcontrole VK? heb ik helemaal niet gehad :eek:

3. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
  4. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    debby veel plezier met het vastzetten van jullie datum! en succes bij de KA!

5. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Mascha beterschap!

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik weet het niet Gwen, ik vloei sinds gisteren niet meer. Heb 6 wk gevloeid dus van mij mag het nog wel even wegblijven.

7. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    tis ook niet vloeien van de bevalling (hoop ik) maar echt ongesteld.. :( gelukkig had ik nog tampons en maandverband in huis.. :)

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Gwen bij mij is het eigelijk normaal, temisnte zoals ik gewend ben.
    Anders misschien even je ha bellen erover?

Maria: als je kan je onderzocht worden bij de vk.
    Ik heb het daaronder wel even na laten kijken omdat ik zolang last heb gehad.
    Mn bloeddruk is gemeten en alles was in orde
    Maar volgens mij is het over het algemeen een gesprek hoe alles is verlopen

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @Gwen, bij mij was het ook weer zoals daarvoor, ook gewoon 5 daagjes en dan nog 1 dag heel weinig.

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    eindcontrole vk kan je zelf aangeven of je dat wil, maar het is meer een eindgesprekje.

ik heb het ook niet gehad, ze is nog een x op kraamvisite geweest gewoon voor de lol :)

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Hmm ik heb ook nog heel veel last gehad van mn hechtingen, misschien niet verkeerd als ze er even een blik op werpen idd.

12. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ja, bij mij is VK ook een keer langsgeweest op kraamvisite :)

ben net ff aan het zoeken gegaan op google, en het is blijkbaar normaal dat de eerste 1-2 keer meer is dan normaal. Wel moet je je ijzergehalte in je bloed in de gaten houden las ik.. dat kan je toch niet zelf testen?

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Mascha: jeetje, wat vervelend meid! Heel veel beterschap!! En rustig aan, wij lopen niet weg ;)

Dees: ik heb het even nagekeken en wij hebben 2 Avent flessen met maat tot 260, en nog 2 kleintjes tot 125. Laat me maar even weten of je nog interesse hebt. Wat heerlijk dat Quinn zich goed heeft gedragen. En ik vind het al een heel gedoe met de auto, laat staan met de trein! Maar wel lekker dat het zo goed is gegaan!! Hoe was het trouwens bij de osteopaat? Of had je dat al gezegd en hebben mijn hersens me weer in de steek gelaten :oops:.

Ilse: dat is wel heel vervelend dat je niet kon slapen van de pijn! Hopelijk kan de therapeut van je moeder iets voor je betekenen, want dit is ook niets! En lekker dat Angelina zo goed heeft geslapen, hoop dat dit zo blijft!

Esther: inderdaad...ups en downs horen erbij. Maar hopen dat Vincent vannacht wel weer lekker doorslaapt! Succes bij de vk!

Melina: stoere jongen hoor die Vangelis!

Daphne: zie dat jij ook naar de ka bent vanochtend! Hoe is het gegaan? Wij mogen vanmiddag, dus dat verhaal volgt nog...

Muriel: wat zielig van Hester, is ze verkouden of zo dat ze niet lekker was? Of kwam het gewoon spontaan eruit? Hester is dus wel blij met haar cadeau :)

Gwen: ook ik ben weer ongesteld, maar niet erger dan eerst volgens mij. Maar ik hoor hetwel vaker hoor, dat het de 1e keer weer erger is. Ik had wel veel last van een soort slijm/stollinkjes of zo die eruit kwamen. Sorry voor het vieze verhaal...en volgens mij kan je je ijzergehalte inderdaad niet zelf meten...

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Mijn ijzer was na de bevalling ook te laag. Heb nog van die vieze tabletten moeten slikken. Kan het daaran liggen dat ik zolang gevloeid heb?

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo, het gemeentehuis is geregeld. We gaan trouwen op 31 oktober 2008 om 14.00 uur. Ik zal het direct in de agenda zetten :).

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    NOVEMBERMAMA'S 2007

AGENDA

Dafje~ 27 december 10:00 uur ka Fenna
    Debby~27 december 14:15 uur ka met Ryan
    1 januari: HAPPY NEW YEAR!
    Serafijntje~ 2 januari 11:10 Nynke eerste keer CB
    Sammie2~ 4 januari 11:00 uur Back in Shape cursus
    Debby~ 8 januari 11.10 uur CB 1e vaccinatie
    Maria~8 januari 14.20 uur eindcontrole in zkh
    Gwendolyne ~ 8 januari MRI-scan
    Butterflymom~ 9 januari 8.45 uur CB 1e vaccinatie
    Dafje~9 januari 9:00 uur CB 2e vaccinaties
    MissyM~ 10 januari 10:15 check up in het ziekenhuis
    Serafijntje~ 10 januari terugkomavond Samen Bevallen (met babies)
    MissyM~ 14 januari CB
    Muriel~ 14 januari 10:15 uur eindcontrole VK
    Debby~ 15 januari 14.40 uur naar gyn nacontrole
    Gwendolyne ~ 15 januari weer werken!!
    Sammie2~ 16 januari 10:05 uur 1e vaccinaties CB
    Maria~16 januari Eva CB 9.30 uur + 1e vaccin?
    Gwendolyne ~ 16 januari uitslag MRI-scan
    19 januari MEETING Amersfoort
    Joldeg~ 23 januari Angelina CB + 1e vaccinaties
    Muriel~ 24 januari 16:10 uur Hester CB + 1e vaccinaties
    Gwendolyne ~ 25 januari Mika CB 3e vaccinatie
    Joldeg~ 27 januari Terugkomdag Samen Bevallen
    Stasia~28 januari 09.45 2e vacinaties CB
    Gwendolyne ~ 29 januari KA controle
    14 februari: Valentijnsdag!
    Sammie2~ 14 februari 10:50 uur 2e vaccinaties CB
    Debby~31 oktober 14.00 uur trouwen!!

Meetinglijst zaterdag 19 januari-Amersfoort:
    Serafijntje
    Roelie
    Melina (vruchtensappen)
    Daphne
    Petra (muffins)
    Blondie
    Ilse
    Stasia
    Muriel (eventueel),
    Esther (eventueel)
    *10 dames*

17. Niet meer actief

Goeiemoggel!

Zo da's lang geleden dat ik hier ben geweest.....had er gewoon geen tijd voor...en eigenlijk ook even niet zo'n behoefte..

Hier ook gezellige kerstdagen achter de rug! Gelukkig niet zo druk als sommige van jullie !

Kerstavond zijn mijn schoonouders geweest, lekker gegeten en cadeautjes uitgepakt. Esmay heeft haar eerste kerst kerstbal gekregen van opa en oma en een vreselijk schattig pakje van babymexx, maar da's nog veeeeel te groot... :)

Van ons heeft ze een muziekmobiel voor boven de box gekregen van winnie the pooh! Ze vind hem helemaal geweldig, ligt er steeds aandachtig naar te kijken, en geluidjes te maken!

Ze doet het sinds afgelopen zaterdag echt helemaal geweldig! Ben zooooooo trots op haar en ben nu echt keihard aan het genieten!
    Ze lacht heel erg veel als ze wakker is, zo lief :D Kan haar wel opvreten... ;)

Ze eet goed, drinkt nu eindelijk met regelmaat meer dan 100 cc, want daar bleef ze op hangen...Ze krijgt nu 6 x 120 + 4 schepjes...en dat gaat gewoon met het grootste gemak op :confused: Geen krampjes meer, nog wel een beetje verkouden, maar ook dat gaat de goede kant op gelukkig!

Zo da's wel ff genoeg over mijn meisje ;)

Even 1 reactie;

Debby en Arnoud gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk !!

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jen, wat heerlijk om te horen dat Esmay het zo goed doet! Ryan heeft trouwens ook zo'n Winny the Pooh mobiel boven de box en vindt het ook helemaal geweldig :).

19. Niet meer actief

Ik heb mijn eerste menstruatie ook alweer achter de rug, maar dat was appeltje eitje...2 dagen redelijk veel (maar dat ben ik niet anders gewend) en 1 dag bruinverlies, daarna was ik er alweer vanaf...

Maar ja, ik heb dan ook 6 weken gevloeid van de bevalling... :confused:
    Nu weer bezig met de 2e stip van de pil en na de volgende menstruatie kunnen we ook weer eens kijken of we nog weten hoe "het" moet...
    De zin is in ieder geval wel weer aanwezig! Maar aan rubbertjes hebben we beide zo'n grote hekel dat we nog even geduldig wachten!

Zou je je ijzer ook niet met zo'n thuistest kunnen testen? Ze hebben tegenwoordig bij de drogist zoveel van die thuistests...

20. Niet meer actief

Jij weet als geen ander hoe het voelt om nu eindelijk heerlijk te kunnen genieten van de kleine!

Begrijp me niet verkeerd; ik was natuurlijk al übergelukkig met mijn meisje, maar als ze zo iedere keer iets mankeren zijn ze toch niet helemaal zichzelf...

En da's nu wel het geval en ze is zo'n vrolijk meisje! Ze maakt ook volop geluidjes als ik tegen haar praat....*smelt*

Is toch nog veel leuker als ze zich zo goed voelen?! Vind je ook niet?

Deel Deze Pagina