November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ohw Debby, dat is inderdaad een nare ervaring zeg. Tjee, wat een effect dan, 1 zo'n pil. Lijkt me heel raar om je zo te voelen. Maar is het geen bijwerking die er 'gewoon' bij hoort? het kan zijn dat je even aan de medicijnen moet wennen. Oh, ik zie net dat Muriel dat ook al schreef en ik lees net dat je daarop antwoordt dat je dat nu niet aankan. Als het voor jou niet goed voelt, moet je het inderdaad niet doen. Ook zonder medicijnen kom je er wel. Ik hoop dat de maatschappelijk werker iets voor je kan betekenen. Wat fijn dat je daar maandag al terecht kunt.

2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Tja, ik heb ze net ook bij de prenatal zien staan... 100 euro per stuk. :confused: Ik denk dat we eerst eens gaan bestuderen of het ook anders kan (lekker eigenwijs), zeker omdat we volgend jaar al niet meer in deze woning wonen en mijn man een creatieve handyman is. ;)

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ze zijn online goedkoper te bestellen! Scheelt geloof ik zo'n 15 -20 euro p.s.

4. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    wow mooie foto's Muriel!

euhm.. vwb scholen.. hier hebben ze best een behoorlijk aantal scholen in verschillende vormen zag ik. Bij ons op de hoek is een openbare school. Zelf heb ik eerst op een jenaplan school gezeten en werd toen een klas hoger gezet, toen we gingen verhuizen kwam ik terug op een andere school en werd daar weer terug gezet omdat ik bij mijn leeftijdsgenootjes moest zitten.. Zo frusti vond ik dat (ja, kan het me nog herinneren) Dus wat dat betreft sta ik wel achter die jenaplan. Je wordt als kind dan enorm gestimuleerd vond ik. Ik vond (toen nog wel) leren erg leuk. Een klas lager was geen uitdaging meer voor me. Dus ben er nog niet helemaal uit.. Mika lijkt me ook ene leergierig ventje. Hij wil al zoveel, maar kan het nog niet.. eerst maar eens zien hoe hij ontwikkeld denk ik.
    Daarnaast vind ik die school dichtbij ook wel aantrekkelijk. Scheelt een stuk rijden/lopen/fietsen. En dus ook flexibeler qua ophalen etc.

5. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Oh, dat scheelt behoorlijk wat. Bedankt voor de tip!

6. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Nou Esmay is weer aardig in het gareel ;) Ze wilde alleen haar groente net niet, maar ik denk dat dat te danken was aan het feit dat ze simpelweg te moe was....(en dat is mama's schuld..... :( )

Ben de stad weer ingedoken en een winkel binnen gelopen waar ik normaal nooit kom! En jawel; Ik heb een passende spijkerbroek gevonden! Wel maat 44......... :cry:

Heb ook meteen iets gekocht voor een bruiloft die we volgende week hebben. Ze hebben namelijk de volgende dresscode; Black and White...

Nu heb ik best veel zwarte en witte kleding, maar dat zijn allemaal van die basis dingen...Dus nu een leuke top gekocht en een gave ketting voor erbij....

En ook nog een leuk paar bruine pumps op de kop getikt...in de aanbieding!

Ikke weer blij ! :D

7. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hoi hoi

Ik heb zojuist een gratis bord gekregen vanblue band voor martijn, jullie ook? met een bon erbij voor een gratis kuipje boter. Ik vond het wel een leuke verassing.

Hier wilde martijn de hele middag niet slapen op het KDV, alweer. Hij ligt nu in bedje en wij gaan zo de wc behangen. op hoop van zegen want we hebben het nog nooit eerder gedaan.

Muriel: aaah arme Hessie, geef haar maar een dikke knuffel!

Wencke: ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo lyrisch ben van de vrije school, het niveau ligt vaak lager dan bij een reguliere school.

Melina: ik begrijp je argument voor een gewone school,maar zo gaat dat in het latere leven ook. op je werk kun je ook niet altijd doen waar je zin in hebt en wanneer je er zin in hebt. Ik denk persoonlijk dat kinderen op zo'n jonge leeftijd sturing nodig hebben, ze zijn nog niet in staat om zelf te kunnen beredeneren wat goed en belangrijk voor ze is, en plannen lijkt me ook moeilijk voor zo'n kleintje. ik ben erg conservatief qua leren betreft.

Debby: dat duurt 2 dagen, ik voelde me steeds bezopen, trillerig en zweten, daarna werd het beter. Debby het is echt niet de bedoeling dat je stopt meid, het wordt snel beter hoor! na een dag of 2 zijn de bijwerkingen weg en na 2 weken zit je op een piek, dan heeft het het meeste effect en zo blijft het dan ook. dit komt misschien heel hard over: je kunt wel naar een natuurarts gaan voor je vermoeidheid, maar je vermoeidheid is niet lichamelijk. als je de depressie niet aanpakt blijf je moe. Sorry meid, maar ik zeg liever iets wat je kan helpen dan dat je met je mee praat verder de put in.

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Deb, ik sluit me helemaal aan bij wat Petra zegt: nog even doorbijten en dan ga je er hopelijk gauw juist profijt van hebben. Heel veel sterkte!

9. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Debby: dat stonede gevoel hoort er inderdaad bij maar als jij je er niet lekker bij voelt zou ik het er met maatschappelijk werk over hebben. Je hoeft ze niet tegen je zin te pakken. Sterkte.

Serafijntje: mooie ticker heb je

Peetje: ja, hier ook zo'n bord gekregen

Roelie: ik weet niet of jullie een abbo hebben op truckstar maar ik sta er deze maand in ;)

10. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    oh Serafijntje, ben trouwens wel regelmatig in orpheus geweest. trouwens nog niet in de nieuwe zaal.. lijkt me leuk een keer te gaan kijken. heb je nog nagedacht een keer vóór 17 juli af te spreken? maandag, woensdag of een weekend?

11. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    heb ff half uurtje mama-tijd.. dus, iemand online? ff kletsen..
    Mika was vannacht weer onrustig. Ontroostbaar.. *gaaaaap*
    Hopelijk slaapt ie vannacht wat meer/langer
    Morgen issie alweer 9 maanden.. *slik*

12. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Alvast gefeliciteerd met Mika zijn 9 maanden.

(het kan trouwens zijn dat Franske straks op Mika's verjaardag geboren wordt, ik ben 24 september uitgerekend ;) )

13. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ah dat zou een leuk "cadeautje" zijn! en hoef jij niet over tijd te lopen :)

14. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    is er niemand online om ff te kleppen?

15. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    he gwen ik ben er ff, omdat de behang banen even 10 min in moeten trekken. dadelijk kijken of we ze op de muur krijgen, het leek makkelijker dan het is

16. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    hey twinmama!
    je bent dus ook druk met verbouwen.. zit er een beetje vooruitgang in?

17. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Gwen, ik vrees dat het op korte termijn niet gaat lukken. Ik kan momenteel alleen op de dinsdagen, donderdagen en vrijdagen. De weekenden zijn ook steeds druk bezet omdat familie en vrienden ver weg wonen en afspraken dus meestal in het weekend worden gepland. Maar gelukkig ben jij op een donderdag jarig, dus dan ben ik zeker van de partij! \:D/ Jij bent dus in de oude zaal van Orpheus geweest. Mijn bezoekjes aan Orpheus dateren juist van na de verbouwing, want ik woon nog maar een paar jaar in Apeldoorn. Ik vind het wel grappig dat iedereen het nog steeds heeft over de "nieuwe" zaal, terwijl ik nu toch al voor het derde jaar een abonnement heb in Orpheus en de "oude" situatie nooit heb gekend. :) Maar ik laat het je wel weten wanneer er weer eens een vriendenavond is, dan kunnen we misschien samen een avondje naar het theater. ;)

18. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Dames, ik ben er vandoor. Wij zijn het hele weekend weg (naar mijn schoonouders) dus ik ben pas maandag (of later) weer online. Goed weekend allemaal! :)

19. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Peetje: Ja ik heb ook een bord gekregen. Vond het ook wel een leuke verassing. En het is ook nog een leuk bordje.
    De wc behangen? Normaal is zoiets toch betegeld?

Serafijntje: Leuke nieuwe banner.

Jen: Fijn dat Esmay alweer bijna in het gareel zit. Als Deniz erg moe is krijg ik er ook geen groenten in hoor. Meestal wordt het dan gewoon een fles.

20. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    prettig weekend!

Deel Deze Pagina