Morgen,... Fenna heeft nog meer pukkels maar het is geen waterpokken, ws de 5e ziekte. Ze heeft ook verhoging, maar geen koorts nog.. Misschien gisterenavond, maar heb het niet meer opgemeten. Tja, wat schieten we daar mee op? Kind heeft er niets aan en ik kan me alleen maar drukker gaan maken, ze is iig goed warm. Ze zweet de hele dag zich het apezuur, en 's nachts ook. Hoop voor haar dat het snel weer over gaat.. Stasia, veel te laat, maar alsnog fijne vakantie.. de rest: vanavond kom ik weer ff meebabbelen/reageren! Nu hop op de scooter naar het werk! Doeg!
Morgen meiden.... Ik laat het goede er maar van af, want zit nog steeds ziek thuis.... Kreeg gisterenochtend een spontante buikgriep, heb vannacht geen oog dicht gedaan. Echt alles komt eruit, zelfs een glaasje water..., had gisterenavond ook flink oplopende koorts. Binnen een uur van 37,8 naar 39,9....... Lag te rillen en te zweten in mijn bed... Heb er zo ontzettend de balen in dat ik nu nog niet kan gaan werken, schaamde me kapot dat ik vanmorgen weer moest bellen dat ik nog niet kom....Zit al 2 weken thuis nu.... Kijk het vandaag nog even aan en anders morgen even naar de HA, want mijn medicatie heeft dus ook totaal geen zin op deze manier... Goed, ik kruip maar weer onder mijn steen (lees; in mijn bedje) hopenlijk kan ik wat slaap inhalen en voel ik me vanmiddag wat beter... @Debby; Weet niet hoelaat jij je afspraak vandaag hebt, maar heel veel succes en sterkte!
Morge meiden, Met mn vriendin viel het gelukkig allemaal mee, het was een HO STOP van haar lichaam. Ze moet rustig aan doen. HIer weer een rot nacht gehad, maar dan eentje niet door Quinn maar door mijzelf. IK ben de hele nacht misselijk geweest, en vanmorgen stond ik arm in arm met de pleepot Hopelijk trekt het snel weg, want anders geen werken dus. Jeetje hoop zieke beebs zeg. Meiden beterschap voor jullie kleintjes!
Morgen meiden, hier weer een klote nacht. Ze maakt er volgens mij een potje van. Maar alhoewel vorige week heeft ze ook niet zo veel vast eten gehad, omdat ze het weigerde vanwege een zere mond. Gisteravond had ze wel weer goed gegeten, maar goed heeft dus nog even nodig denk ik. Laatste schoolweek, heerlijk. Ze zijn nu de hele week om 12.15 uur uit. Vanaf volgende week kan ik het 's morgens eens wat rustiger aan doen. Debby, succes meis vandaag. Laat je me even weten hoe het is gegaan? Dees en Jen beterschap.
Goeiemorgen meiden, Heb alles gelezen maar even geen tijd te reageren. Jammer dat Nederland heeft verloren, maar de russen dede het beter. Ik vind echt dat NL er een potje van heeft gemaakt en zat me op te vreten op het moment dat de journalist het even wilde gooien op de dood van het kleine meisje. Alsof ze het dan daarop kunnen schuiven dat ze slecht hebben gespeeld
Nou ben nu helemaal belabberd, het is onwijs aan het door zetten, alles doet me pijn, voel me hondsberoerd, en ben 1 met de wc Straks is schoonmoeders zo lief om Quinn even mee te nemen, zodat hij nog wel even lekker naar buiten kan. Ik duik de bank op met een deken, en hou het denk ik even voor gezien voor vandaag.
He bah Dees & Jen... jullie moeten ook niet zo veel zoenen samen... Nee.... flauw.... heel veel beterschap meiden!
Ik ga vanavond - als het goed is - naar SATC the movie, met een dinnetje dat over 3 dagen is uitgerekend Maar hopen dat die kleine beeb zich nog even rustig houdt als we daar in Tuschinksi zitten, whahahahaha!
rustig hier... bah baal zo van mezelf, gister waren we ergens op visite zegt die vrouw ben je zwanger van de 2e Zo dik is me buik toch niet
Nouja, dat zeg je toch sowieso niet? Dat moet iedereen toch onderhand wel weten, dat een zwangerschap niet iets is, waar je naar vraagt, maar wat iemand zelf vertelt?! Hoe goed ken je haar? Vind dat wel ver gaan, hoor, superlomp. En volgens mij heb jij niet eens een dikke buik, belachelijk.
blehhhhhh wat voel ik me .. nou vul dat zelf maar in. Alles in mn lijf doet zeer, voel me slap licht in mn hoofd. Gelukkig is er nu wel wat drinken er in gebleven. 2 kopjes slappe thee en een half beschuitje. Piet de schat komt eerder naar huis, ik ben namelijk zo bang dat ik Quinn laat vallen ofzo. Nou duik maar weer even op de bank onder mn deken, misschien tot vanavond anders tot morgen Melinda ohww rot opmerkingen zijn dat he!, ik gooi er altijd achteraan ja heb een olifantendracht, weten ze mensen niet waar ze kijken moeten Ja ben er nu echt vandoor, bengin weer gek in mn hoofd te worden