November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Het is de moeder van een vriend van ons....best ver dus.

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Nou ik ben bijna klaar met mn scriptie. Ik zoek alleen nog iemand die een stukje wil lezen op geloofwaardigheid...

Gisteren naar SATC geweest. Leuk.

Melina! Wat een hork die vrouw zeg. Ik weet het het geen vergelijking is, maar ik krijg dus constant te horen. Ja en waar ben je mee bezig en je bent zo mager.
    Afgelopen zaterag op een bbq ook, ik zat gewoon rustig een broodje te eten en iedereen zat zich ermee te bemoeien.
    Ik ben erg blij met mn figuurtje hoor. Maar al dat commentaar hoeft van mij niet.

Tari. Wat lief je nichtje!

Beterschap aan alle zieken.

Oh enne....jullie zijn nu toch wel voor Spanje he?

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik wil wel voor je lezen, hoor!

Enneh.... ik heb Spanje in de poule op mn werk Europees Kampioen laten worden, dus mijn zegen hebben ze :)

4. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Haha, ik dacht dat jij Spanje eruit had gekickt in jouw poule ;)

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Had ik ook. Maar goed als ik moet kiezen tussen Dld, Rusland, Turkije of Spanje is de keus snel gemaakt in mijn geval.

6. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    halleeeeeee

ik ben er ook weer, heb al 3x hier op de site gezeten en elke keer als ik net wilde gaan posten kwam er iets tussen. de 1e twee klassen proefwerk zijn binnen en die heb ik gelijk nagekeken. morgen ben ik vrij. Jons is zojuist vergeten dat hij een afspraak bij de psycholoog had, de sukkel! Ik ben spulletjes aan het zoeken om de wc in te richten en af te maken. Misschien dat ik vanavond even naar de ikea ga.

alle zieke mama's en baby's beterschap!

7. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    pfffff ik word hier zo moe van, Jons moet gewoon altijd overwerken. nu belt hij op dat hij hopelijk voor 6 uur thuis is (dat betekend bij hem waarschijnlijk niet) en dat hij morgen vaan 3 dagen naar Rouamont moet (fra of zwitserland, ik weet even niet waar)

en hij zou me helpen met proefwerken nakijken.

7 juli gaat hij een week naar het buitenland en de week daarna een week op vakantie met een stel vrienden. zit ik weer 2 weken alleen.

had hij maar een andere baan......................

8. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Op vakantie met een stel vrienden? Kunnen jullie dan ook niet mee?
    Lijkt me helemaal niet leuk als hij al zo vaak voor zijn werk weg moet en dan ook nog eens alleen op vakantie gaat.

9. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Maria: ja ik ga ook duimen voor Spanje :)

10. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ja we mogen wel mee, mar hij gaat in liechtenstein op een berg zitten, in een muffe berghut met een grote slaapzaal. allemaal kanslozen, en vrijgezel. En dan gaan ze daar zitten zenden.

daar hebben martijn en ik gewoon niks, je kunt er maar 1x per 2 dagen docuhen.....:(

die berghut wordt gesloopt (het is een restaurant) en dit is het laatste jaar dat ze nog kunnen gaan. de andere nerds gaan 3 weken, jons 1. Maarja dan heb ik dus de hele week geen auto

11. Maria, voor wanneer moet dat gecheckt zijn en hoeveel pag?

Nou de pukkels worden er meer en meer, ik zat Fen ook al pukkel te noemen gisteren... :)

Oja, en ik hou de agenda gewoon bij hoor, dus vrees niet, het komt goed hihi. Dus voor nieuwe afspraken... pleur maar in het gastenboek.

Which reminds me:
    Esther en Jean-Paul gefeliciteerd! Doen jullie nog iets speciaals vandaag?

12. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Dan kun je inderdaad beter thuis blijven ja.
    En als je ergens naar toe wil gaan, bel je taxi Linda maar, die zit toch maar thuis te zitten ;)

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Oeps ja, vergeten. Gefeliciteerd Esther en JP! Op naar de 333!

Dafje, zsm. De sessies zijn er 12. Het is 1 sessie per pag maar omdat ik groot geschreven ehb lijkt het meer. En het is in blokjes geschreven. Het lijkt heel veel maar het is eigenlijk niks.

14. Wil wel kijken hoor... als je me vertrouwt tenminste ;) alleen op geloofwaardigheid?

15. Vandaag bleek dat ik vrijdag moet werken, ik ging er al een soort vanuit omdat dat de laatste dag voor de vakantie is en alles uit het lokaal moet omdat in de vakantie de vloeren in de was worden gezet, maar ik had zoiets van dan kom ik wel ff helpen, alleen mijn ouders zijn al op vakantie dan en mijn schoonmoeder is al anderhalve week ziek dus ik heb geen oppas... Kan d'r moeilijk meenemen.. ze moet ook slapen.. wat moet je dan?

16. Leuke banner trouwens!

Die van Melanie vind ik ook al zo lekker vrolijk :)

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Gewoon meenemen? Vinden de kids leuk hoor!

18. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Esther en JP.. gefeliciteerd met jullie trouwdag! Heb je nog een mooie ketting/hanger uitgekozen?

Enne Maria, van mij mogen ze winnen hoor.. al heb ik nu ook wel een zwak voor Rusland. Zolang Dld of Trk maar niet wint.. :rolleyes:

Peetje, ik zou daar echt niet tegen kunnen als Patrick zo vaak van huis zou zijn.. Vind het knap dat je jezelf goed red met Martijn saampies! Maar.. je hebt een leuk uitje in het vooruitzicht in Casa Lammersen :D

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik ook hoor Peetje. Ik flip al bijna als Rob weekend weg is.

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Oproepje van mijn buurvrouw...

FW: FW: Help ME AUB! Geen doorstuur mail..please help!

FW: Help ME AUB!

Alstublieft.

Over een maandje heb ik weer zo veel jong.

JE MOET WEL VLUG ZIJN ANDERS ZIJN ZE ALLEMAAL WEG.

Hallo allemaal

Ze zijn nog geen week oud , en ik kan ze niet allemààl houden...
    De kleintjes mogen weg voor 3 euro per stuk en als het echt moet verkoop ik de moeder ook wel, voor 20 euro.

Laat je hart spreken en adopteer er eentje, aub.

klik effe op de link voor een foto...
    Groetjes*******

http://i105.photobucket.com/albums/m233 ... 48_000.jpg

Deel Deze Pagina