November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik weet inderdaad precies wat je bedoelt! En inderdaad, ik was ook supergelukkig met Ryan hoor, maar als hij huilde omdat hij pijn had, dan was dat zo erg....en nu is het ook een heel vrolijk mannetje! En gisteren voor het eerst tegen ons gelachen, zo lief! Ik kan niet wachten tot ik meerdere lachjes zie :).

Het is inderdaad super als ze zich goed voelen. Dan kan je gewoon echt gaan genieten! En hoef je je eindelijk geen zorgen meer te maken!

2. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hallo allemaal!

Hier leuke kerstdagen achter de rug. Ook wel vermoeiend want Deniz was 1e kerstdag sávonds en 2e kerstdag de hele dag erg huilerig. Zal waarschijnlijk van zijn prikjes van afgelopen maandag zijn geweest. Nu is het gewoon weer een tevreden mannetje wat lekker in de box ligt en volgens mij net in slaap is gevallen.

Hier lekker verwend met veel kadootjes. Zelf een pyjama, ondergoed en een internettelefoon gehad. Deniz wat speelgoed en veel nieuwe kleertjes. Ibo wat lekkere luchtje en natuurlijk ook die telefoon.

Debby: Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk.

Verder is er eerlijk gezegd weinig blijven hangen :oops:

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wat vind Ibo eigenlijk van Kerst? Ik neem aan dat hij dat niet gewend is vanuit zijn geloof?

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Eva was ook huilerig met kerst, maar dat is denk ik van de drukte geweest.

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hij is het idd niet gewend maar hij vind het wel ontzettend leuk.

6. Niet meer actief

Ik vergeet gewoon glad te vertellen over 1e kerstdag.... :)

Toen zijn we bij mijn ouders geweest, heerlijk uitgebreid geluncht (d ?)
    En we kregen van mijn ouders een kadobon om een 20 x 20 foto te laten maken van Esmay! Daar ben ik dus echt heel blij mee! Hebben we straks een prachtige babyfoto van haar!

Moet alleen nog even een afspraak maken...

7. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Goedemorgen dames,

Allemaal goed de feest dagen doorgekomen. Ik zag dat het weer ouderwets druk is geweest.

Over huwelijksaanzoeken. Mijn man ging afgelopen september 2 jaar terug op vakantie in Venetie op mijn knieen op het San Marco plein. Met een hele mooie ring met 3 briljantjes erin. Zo ontzettend romatisch. Echt een dag om nooit meer te vergeten.

:idea: Muriel ik ben blij dat het inbakeren bij Hester heeft geholpen en dat ze toch haar nachtrust heeft gekregen. Ookal is het niet zoals mama graag wil;)

:idea: Peetje Ik heb zelf geen ervaring met de voedingen. Maar het lijkt mij inderdaad niet al te best om steeds te wisselen. Zo kan Martijn nergens aan wennen. Ik zou nu gewoon even 14 dagen volhouden en dan kijken hoe het gaat. Gaat het dan niet dan gewoon een voedingsdeskundige inschakelen en zijn of haar raad opvolgen

:idea: Ilse heerlijk dat je met je dochter hebt gedouched. Wat een mooi moment had het moeten zijn. Vervelend dat de bekkentherapeut niet helpt. Hopenlijk is de fysio beter. Want zo gaat het ook niet

:idea: Voor de kerst heb ik sportschoenen en een sport outfit gekregen

:idea: Fem heel veel beterschap toegewenst. En een dikke gezondheids knuffel

:idea: Hier is het kerstlibido erg opgekrikt :oops:. Gelukkig ben ik bijna over mijn angst heen om zwanger te worden. Want als je dat in je kop hebt zitten is er geen libido te bekennen.

:idea: Myssim wat een mooie foto zeg van Vangelis. Echt een waar kerst outfit.

:idea: Debby succes bij de Kinderarts

Vraagje aan de dames die een spiraaltje laten plaatsen. Willen jullie de komende jaren dan niet een tweede. Want het is toch zo dat je als je een spiraaltje hebt de komende 5 jaar niet zwanger kan worden?

:idea: Gwen, ja van dat vloeien is normaal. Ik had het zo erg dat ik net zo veel vloeide als naar mijn bevalling. Het is grootte schoonmaak in je baarmoeder. Dit heb ik van de gyn, dus het is betrouwbaar. Bij mij is het twee keer zo erg geweest en hield het ook iets langer aan. De laatse keer was het weer normaal gelukkig.

8. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Verder wil ik me graag aansluiten bij de club van dertigers. Ik ben vanmorgen naar de sportschool geweest voor mijn fit test. Mijn Bodyage is let wel... 31 erg he :oops: :oops: :oops: :oops: Gelukkig gaan we er nu wat aan doen. We hebben samen een mooi trainingsschema gemaakt. Ik ga een keer in de week cardio/kracht training doen
    een keer in de week pilatus
    en een keer in de week bodyshape.

Ik heb er heel veel zin in en als ik me aan het schema hou kan ik mijn leeftijd uiteindelijk krijgen naar 19 jaar! Maar goed dan heb ik eerst een weg te gaan.

Tot slot lekker in de sauna gezeten. En gedouched. Heerlijk zo naar de sportschool dat kan ik iedereen aan raden

9. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Oh ja het UWV heeft vandaag ook nog gebeld en ik kreeg gelukkig een aardige vrouw aan de lijn. Even mijn verhaal verteld en ze was in shock. Ze zei ik zal u niet meer lastig vallen met vragen. Heel veel sterkte en neem de tijd. Bij de afronding van het gesprek werd het haar te veel en kwamen er tranen. Hievoor verontschuldigde ze zich, maar ik zei dat het niet uit maakte. Ik was al lang blij voor een echt luisterend oor en begrip. Over een tijdje bellen ze weer hoe het met me gaat.

Lief toch en ik hoef me gelukkig geen zorgen te maken over mijn uitkering

Zo nu even genoeg getypt ik ga ervan door en boodschappen doen. Vanavond lekker naar mijn broer in Amsterdam

p.s. Patrick heeft vandaag zijn laatste werkdag. Er is niks geregeld voor zijn afscheid dus het zal me benieuwen. Ik zal het schandalig vinden als er niets tegen hem gezegd wordt. Hij heeft immers 14 jaar voor zijn baas klaar gestaan.

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    GOED BEZIG LINDA!

Enneh... als je het toch niet volhoudt, dan is een dertiger zijn ook hartstikke leuk hoor ;)

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat lief van het UWV, Linda, gelukkig zitten er dus ook nog mensen op dat kantoor ipv robots.
    Fijn dat je je daar weer even geen zorgen om hoeft te maken.

Ik hoop dat ze Patrick nog gaan verrassen op zn laatste dag, anders zou dat toch best wel schandalig zijn, inderdaad.

Zwaai je nog even, als je in Amsterdam bent?! ;)

12. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Was trouwens nog vergeten te vertellen dat ik en mijn zus nog een leuk kado hebben gehad. We mogen een keer een dag met mama gaan shoppen en dan ter waarde van 100 euries lekker kleding kopen :confused: :confused: :confused: :confused:

Af en toe zijn die ouders van mij gewoon hardstikke gek.

13. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Linda: wat lief van de vrouw van het UWV. En fijn dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken. Enne.... jouw bodyage gaan zeker een jaar of 19 worden.

14. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo huis is hier weer aan kant. Ga nu lekker even op de bank liggen (misschien een klein middagdutje?)

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Linda, wat een lieve vrouw zeg!

Ik wacht al vanaf 12 uur op iemand die iets zou komen halen.
    Heel mn middag naar de knoppen. Gelukkig ligt Eva rustig te slapen.

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Spiraal;Je kan hem 5 jaar laten zitten idd.
    Maar mocht je eerder een kind wilen dan kan je hem laten verwijderen

Wij willen voorlopig nog geen 2de dus vandaar de spiraal, en dat ik geen zin meer heb in de pil, voel me zo veel beter zonder de pil

17. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hoi hoi allemaal,

Ben net terug van visite bij Blondie, erg gezellig! Blondie heeft mooie foto's gemaakt van Reese en Martijn samen in de box! Echt schattig samen. Martijn lachte ook nog eens heel uitgebreid! (heeft Blondie ook vast kunnen leggen)

Hier gaat het redelijk. Alleen begint Martijn nu vanaf 18.00 lang te slapen. Ik moet hem dan echt wakker maken na 4,5 uur voor de voedingen. 's nachts slaapt hij nu maar 3 uur steeds. Hij neemt zijn nacht een beetje te vroeg. Geen idee of dat vanzelf weer komt.

Hoe lang zou ik hem nog elke 4 uur wakker moeten maken? Hij doet nu wisselend 3 a 4 uur tussen de voedingen, en soms slaapt hij na 4,5 uur nog. Ik maak hem dan wakker omdat ik bang ben dat hij 's nachts dan niet goed slaapt.

Kerst was leuk maar druk. gezellig gegeten, leuke kado's, gewoon leuk!

Mirena: ik moet deze tijdens een menstruatie laten plaatsen, jullie niet?

Debby: Hee gaaf dat je datum nog vrij is!

Melina: wat schattig!

18. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Wat veel mensen niet weten van de Mirena spiraal is dat de hormonen na 3 jaar ong. uitgewerkt zijn. Het werkt dan nog 2 jaar als gewone spiraal zonder hormonen. Na 3 jaar kan je menstruatie enz dus weer terug komen.

19. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hoi meiden
    Ben weer bijgelezen!
    Alleen ff geen tijd om te reageren, het is hier weer een ouderwets gekkenhuis en Jens heeft een ongelooflijke ik-jammer-om-alles-want-ik-wil-mijn-mama dag :(
    Nog niet eens 6 weken en al zo eenkennig als was, niemand is goed alleen bij mij is hij stil...
    Maar ik zal de zwemtas inpakken, Niels moet zo zwemmen en René is weer aan het werk, die mag tot en met maandag werken weer geen weekend voor ons dus :(
    Ik ga wel zaterdagavond naar de film met een vriendin, ik wil I am Legend zien alleen nog geen idee hoe ik het ga doen met oppas als René laat thuis is dat zie ik nog wel maar ik ben hard toe aan wat leuks ;)

Meiden fijne dag!
    xxx Roelie

20. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    NOVEMBERMAMA'S 2007

AGENDA

Dafje~ 27 december 10:00 uur ka Fenna
    Debby~27 december 14:15 uur ka met Ryan
    1 januari: HAPPY NEW YEAR!
    Serafijntje~ 2 januari 11:10 Nynke eerste keer CB
    Sammie2~ 4 januari 11:00 uur Back in Shape cursus
    Debby~ 8 januari 11.10 uur CB 1e vaccinatie
    Maria~8 januari 14.20 uur eindcontrole in zkh
    Gwendolyne ~ 8 januari MRI-scan
    Butterflymom~ 9 januari 8.45 uur CB 1e vaccinatie
    Dafje~9 januari 9:00 uur CB 2e vaccinaties
    MissyM~ 10 januari 10:15 check up in het ziekenhuis
    Serafijntje~ 10 januari terugkomavond Samen Bevallen (met babies)
    MissyM~ 14 januari CB
    Muriel~ 14 januari 10:15 uur eindcontrole VK
    Debby~ 15 januari 14.40 uur naar gyn nacontrole
    Gwendolyne ~ 15 januari weer werken!!
    Roelie~15 januari 11.15 Jens CB 1ste prikken
    Sammie2~ 16 januari 10:05 uur 1e vaccinaties CB
    Maria~16 januari Eva CB 9.30 uur + 1e vaccin?
    Gwendolyne ~ 16 januari uitslag MRI-scan
    19 januari MEETING Amersfoort
    Joldeg~ 23 januari Angelina CB + 1e vaccinaties
    Muriel~ 24 januari 16:10 uur Hester CB + 1e vaccinaties
    Gwendolyne ~ 25 januari Mika CB 3e vaccinatie
    Joldeg~ 27 januari Terugkomdag Samen Bevallen
    Stasia~28 januari 09.45 2e vacinaties CB
    Gwendolyne ~ 29 januari KA controle
    14 februari: Valentijnsdag!
    Sammie2~ 14 februari 10:50 uur 2e vaccinaties CB
    Debby~31 oktober 14.00 uur trouwen!!

Meetinglijst zaterdag 19 januari-Amersfoort: