November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    och hou op.. die heb ik al wel twintig keer ontvangen via hyves.. :rolleyes:
    en hoe lief ze ook zijn.. sorry, maar niets voor mij :)

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik ben er dus wel ingestonken en dacht dat het katten waren. Al snapte ik al niet waarom ze 1wk oude katten wegdeed. :(
    Ik ben ook zo'n makkelijke prooi :'(

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    ***GROOT EGOBERICHT***

Even een teken van leven....het gaat hier nog steeds niet echt goed. Ik ben toch maar doorgegaan met de medicijnen en heb het maatschappelijk werk afgezegd. Ik wil eerst de medicijnen proberen en later denk ik de psycholoog. Ryan logeert deze week bij mijn schoonouders, omdat ik het allemaal niet meer aan kon. Dat klinkt echt verschrikkelijk als ik het zo teruglees, en dat is het voor mij ook. Maar ik moet even aan hem denken en ervoor zorgen dat zijn mama eerst weer iets beter in haar vel komt te zitten en goed voor hem kan zorgen. Dat gaat nu "gewoon" even niet. Gewoon is het niet, maar goed....genoeg "gezeurd". Ik houd me nog steeds even van afstand....SORRY!

Gwen...mocht je tijd hebben, ik zou heel graag nog even met msn met je praten.

4. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Esther en JP: gefeliciteerd

Maria: lekker vrolijke banner :)

5. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Debby: dikke knuffel voor jou

6. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    lees je bericht nu pas Deb, ik kom even online ;)

7. Helaas Maria, de kids zijn er niet.. ze hebben illegaal vrij gekregen. Wat veel ouders in dank afnemen :)

Maar als ik echt niets kan regelen (heb nog 1 optie: de buuv) dan neem ik d'r inderdaad gewoon mee. Dan moet ze daar maar slapen, is niet anders.. Gelukkig kan ze het nu met aardig weinig slaap af.

8. maria, jep mail

9. We gaan ervandoor, tot morgen denk ik!

10. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik zit nu aan mijn avondeten. Martijn at zijn groenten maar half op en wilde geen kwark. ik dacht even in bedje en dan geef ik hem straks de rest. Hij slaapt al sinds 16.00!

snap er niks van, maar laat hem maar.

Blondie: lief van je! ik kom binnenkort weer eens naar jou, want ik heb bijna vakantie. nu werk ik 5 dagen dus was het een beetje moeilijk.

Gwen: ik kijk er wel naar uit hoor! moet ik trouwens een cmapingbedje meenemen naar ju? denk het wel he?

Maria: iiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!

Debs: wat klote meid! heb je nu minder last van de bijwerkingen? ik hoop het voor je. als er iets is dan laat het weten hoor!

Esther en JP: GEFELI!!

Daphne: ja moeilijke, ik zou eventueel afzeggen. ik weet niet hoe lang je moet werken? sals het de hele dag is lijkt me het geen doen. Tenminste martijn slaapt ergens anders slecht. en kan ze niet een extra dag naar het KDV? of gaat ze niet naar een KDV?

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Even een speciaal berichtje:

Ilse en Gwen: bedankt voor jullie luisterende oren! Jullie zijn toppers!!

12. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Peetje, ja is wel makkelijk.. ik heb er geen.. en misschien een badring ofzo haha.. kunnen de druktemakers samen badderen hahaha

debby.. ur welcome! ook jij bent een topper!

13. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    even heel snel:

Melina wil je mij alsheblieft nog dat wordt document over scholen sturen?

thanx!

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nog even een klein teken van leven. Het is hier ups en downs hoe ik me voel met de buikgriep. warm koud, honger misselijk. Geen pijl op te trekken.
    Morgen blijf ik thuis en PIet brengt Quinn naar het kdv.
    Ik ga zo buiten nog een peukje doen en duik ik mn bedje in. Ik zit nu al bijna te slapen.

Deb dikke knufffffff.

Verder heb ik echt even geen idee, dus ik sluit af voor vandaag, meiden truste alvast

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Net infoavond gehad. Onze directeur heeft in 2 uur tijd even triljoen informatie over ons heen gespuid.
    Was echt TE VEEL info.
    Daarna even hapjedrankje om het jaar af te sluiten.

Over de schoolkeuze. Ik neig er naar om Eva naar mijn school te doen. Aan de ene kant niet leuk voor haar, maar aan de andere kant, en dan ben ik maar een racist, ik wil haar niet naar een zwarte school doen waar het merendeel buitenlandse kindjes zijn.
    Onze school is een 'gewone' school. Dus geen dalton/montessori/jenaplan/vrije school etc.
    Modern jaarstofklassensysteem met andere woorden.

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    De scholen die hier vlakbij huis zitten zijn dus een zgn zwarte school en een montessori. Ik ben zelf erg anti-montessori, dus daar gaat Eva niet naar toe.

17. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Grappig om hier alle afwegingen over schoolkeuzes te lezen. Wij kregen laatst al een brief van de gemeente, dat we ons moeten gaan oriënteren enzo. Toch gaan we dat niet doen en gaan we er maar gewoon vanuit dat we voor die tijd in Canada zitten, dan valt er niks meer te kiezen ;) En als het onverhoopt toch anders loopt, dan hoop ik maar op een plekje ergens op een school, komt vast wel goed ;)

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Hihi, gelijk heb je Esli.

19. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    En noem me maar eigenwijs, maar ik zou haar in NL dus waarschijnlijk juist wél naar een 'zwarte school' doen, liever dan naar een witte school.

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Nounee. Ik heb ingevallen op zwarte scholen en het is daar niet leuk. Echt niet. Mij niet gezien.
    Ligt natuurlijk ook aan de wijk. Zwarte scholen staan vaak in achterstandswijken en het is toch wel een type mensen.
    Nu wil ik niet iedereen over een kam scheren.

Nu is de school waar ik op werk wel het andere uiterste. Ik werk namelijk op de kákschool van evh.
    Hoewel dat langzaam ook een grijze school aan he worden is. En dat is wel goed. Er moet verschil zijn.

Maar een klas met alleen 4 NL kindjes vnd ik persoonlijk niks.

Deel Deze Pagina