November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Hahaha denk dat er een foutje in de agenda staat, want we waren zaterdag al 3 jaar getrouwd (begin van de zomer).Maar desalnietemin, hartelijk voor alle felicitaties! :D
    En ja, Gwen, ik ben goed verwend met een mooie hanger...zal binnenkort ff showen :D

Voor de rest even een snelle knuf voor die het nodig hebben en ik hoop morgen weer ff wat uitgebreider te reageren. Ben kapot....vandaag de hele dag een congres gehad in Zeist.

Knuffffffffff

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goeiemorgen,

Hier een goeie nacht gehad, jeeeehhh Estrella heeft heerlijk doorgeslapen.

ben eens helemaal de eerste 's morgens........

Maar niets te vertellen, hahaha nou dat schiet op.

Meiden fijne dag vandaag.

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen meiden
    Oef ik heb geslapen als een blok zeg. Ik heb Quinn maar 1x gehoord en dat was alleen maar omdat hij gillend wakker werd en toen stond Piet al bij Piet. Piet is er 5x uitgeweest en ik heb niks gehoord. Nou dat gebeurd me nooit. Vanmorgen niet eens mn wekker gehoord. Ik zal het wel nodig gehad hebben.

Piet is nu Quinn naar het kdv brengen, raar idee hoor, alleen thuis. Maar voel me gelukkig wel beter. Heb het nog wel bloedje heet, en het rommeld van binnen. Dus nog een dagje uitzieken en dan denk ik dat ik morgen wel weer kan werken.

Scholen: IK heb me er nog eigenlijk helemaal niet in verdiept. Vind het eigenlijk ook wel heel lastig waar we goed aan doen. We moeten maar eens gaan kijken. Al lijkt het nog wel heel ver weg.

Jen hoe is het met jou meis?

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Applaus voor Estrélla!

5. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Schoolkeuze lijkt mij ook nog zo ver weg. Maar een beetje inlezen kan natuurlijk geen kwaad.

Joepie, zou Estrélla het dan vanaf nu snappen dat doorslapen FIJN is?

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik orrienteer me alvast wat scholen betreft en ga pas over 1 jaar of 2 kijken. Dit omdat er in 2 jaar tijd best veel kan veranderen, maar qua soort onderwijs wil ik wel al geinformeerd zijn.

morrighan je heb pb.

hier wel een ok nacht gehad, ben alleen zo ontzettend moe de laatste tijd, kom geen stap verder. Bah.

7. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Morgen meiden, hier ook een heerlijke nacht gehad...
    Had wat moeite om in slaap te vallen door de warmte, maar verder heerlijk geslapen!

Hier gaat ie weer helemaal goed qua buikgedoe, gisterenavond weer gewoon gegeten en het is allemaal binnen gebleven!

Morgen dus eindelijk weer lekker werken! Alhoewel lekker, op de een of andere manier ging vanmorgen ineens de knop om van zorgen maken naar onbezorgd genieten van mijn meisje....Zo raar, was er gewoon super emo van...Ineens het besef dat zo'n kleintje eigenlijk wel een heel groot wonder is!

Het liefst zou ik nog een paar weken thuis zitten.... :)

@Melanie; Wow heerlijk meid! Eindelijk een heerlijke nacht voor jou! Hopenlijk is nu het kwartje gevallen voor Estrella !

@Dees; Ook weer aardig opgeknapt dus, gelukkig maar! Nog even lekker uitzieken vandaag !

Scholen; Pfoe, daar ben ik eigenlijk nog helemaal niet mee bezig....Denk dat het hier een gewone openbare basisschool gaat worden, maar heb me er nog niet echt in verdiept...

Esmay ligt nu heerlijk te pitten, straks een fruithapje en dan even de stad in...Even wat kleren wegbrengen naar een kledingreparatie zaak....

3 weken geleden een broek gekocht waarvan de naad nu al los komt en van de week een topje waarvan het stiksel loslaat....Erwin heeft afgelopen zondag een sliding gemaakt met honballen en zijn broek daarbij goed gesloopt, dus daar moet een lapje op... :)

En dan nog wassen/ strijken en een beetje poetsen hier....
    Lekker druk dagje dus!

8. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    goeiemorgen allemaal,

Hier lekker onrustig geslapen.
    Hou een vocht vast overdag en dat moet er s nachts dan uit. Dus dan heb je een lief kindje wat altijd doorslaapt maar dan moet mama een keer of 5 per nacht eruit om te plassen.
    Zometeen naar het CB en daarna ga ik lekker op de koffie bij Peetje.

Fijne dag allemaal :)

9. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Hé dat is fijn te horen, Jen! Goed dat de knop om is! Nou, eh...genietse dan maar ;)

Pfff daar ben je lekker mee, Linda! Kan je nog niet doorslapen....Heb je trouwens nog een buikfoto? Ben heulemaaaal niet nieuwsgierig, hoor :oops:
    Veel plezier bij Peetje!

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Mijlpaal: Vangelis kan uit een rietje drinken zelfstandig :)

11. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    applausje voor Vangelis

12. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Heb nog geen buikfoto's, vind dat ik er nu niet uitzie :(

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Je ziet er prachtig uit, maak zaterdag wel mooie foto's van je!

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ben ook wel benieuwd naarje buik hoor Linda!
    Wel balen dat je nu in de nacht voor je zelf eruit moet.

Hier druk bezig met Quinn zijn kleren uit te zoeken, en op mp te zetten. Ben ik foto's aan het maken is mn camera leeg :( hoe irri.
    Wist ook niet dat ik zoveel zooi had zeg, pfff, ga maar gauw verder anders komt het nooit af

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Pokkie-puk op de rug gezien...

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant

En samen met papa (en H's eerste tandje beetje zichtbaar)

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Gelukkig zijn de meeste pokken al weer aan het indrogen! Ik was begonnen met tellen, maar het zijn er in ieder geval meer dan 200, en ik las ergens dat het dan echt 'meetelt' als waterpokken-aanval en dat de kans op herhaling dan iets minder klein is, dan wanneer ze er minder zou hebben gehad.

Nouja, duimen dan maar, want het is volgens mij zo rottig, al die jeuk voor zo'n kleintje...

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Moet er gauw weer vandoor, want mn koffie roept, samen met ATWT.

Tot later!

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Even snel een berichtje van mij. Ik ga vanmiddag met Ryan naar mijn ouders. Arnoud brengt me even weg en ik denk dat ik daar tot zaterdag blijf. Op deze manier kan ik Ryan toch bij me hebben en heb ik iemand die me kan helpen in de verzorging van Ryan. Ik heb daar ook internet, dus zal misschien nog wel even laten weten hoe het gaat.

20. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Agossie, arme gespikkeld beertje :(

Goede zet, Debby! Hoop dat je daar je rust vindt en lekker veel kan kroelen met Ryan.

Deel Deze Pagina