och arme H. Het ziet er enorm pijnlijk uit... hopelijk gaat het snel over! Goeie beslissing Deb! En wees blij dat je ouders hebt waar het zo kan! Dees, geslapen als een blok.. heerlijk! was je er waarschijnlijk wel aan toe. Beterschap verder met alles! Jen, fijn te lezen dat het iets beter gaat! Maar jee, wel verstandig om nu weer te gaan werken als je net zo afgemat bent geweest? Melanie, ah lekker doorgeslapen! Hopelijk zet de trend zich voort! Blondie, kom op met die foto haha Esther, hoe gaat ie bij jullie eigenlijk? applausje voor Vangelis! Kunnen jullie kids eigenlijk al uit die tuitbeker drinken? Mika zit iedere keer hélemaal onder.. Hier een bagger nacht.. Mika is sinds gisteren weer aan het hoesten geslagen.. en dan dus de hele nacht door.. arme ziel.. de kat werd er waarschijnlijk ook onrustig van, die heeft de hele nacht de trappen op en af lopen rennen.. grrrrr Ik ga zo maar eens naar de oppas bellen hoe t met Mika gaat.. hij had wel weer iets verhoging..
Hallo meiden Ik heb al een tijdje niet zo actief meer gepost, eigenlijk alleen maar berichtjes over dat het zo goed gaat enzo...maar ik denk dat het nu wel tijd wordt om te vertellen hoe het werkelijk gaat... De waarheid is dat het hier al een hele tijd niet meer goed loopt tussen René en mij en de climax is (nog) niet bereikt, maar het is hier wel degelijk crises. Ik wil niet teveel uitweiden over het hoe en wat, maar ik kan zelf de conclusie trekken dat er weinig tot geen liefde meer aanwezig is bij René voor mij, het trieste is dat het andersom juist wel aanwezig is. Ik heb me de laatste maanden uitgesloofd, doe alles om het hier leuk en gezellig te maken, om het hem naar de zin te maken op ieder gebied...omgekeerd krijg ik niets terug. Ik denk dat de druppel wel moederdag was, ik kreeg van Lars en Niels een leuk zelfgemaakt kadootje maar René had niet de moeite genomen om namens Jens iets voor me te doen...ik ben daar nog steeds verdrietig om het was mijn eerste moederdag met Jens en voor mij bijzonder. Het is heel kwetsend om dan te moeten horen dat er geen tijd voor was...Tijd die ik met vaderdag wél gemaakt heb en voor René een lang gekoesterde wens in vervulling heb laten gaan. Ik heb namelijk voor hem een box gekocht met alle James Bond films, iets waarvan ik wist dat hij dat heel graag wilde hebben...al heb ik wel getwijfeld om het te doen. Het was mijn laatste inspanning, ik heb hem daarna ook verteld hoe ik me voelde, hoeveel verdriet ik had...het opende zijn ogen denk ik wel, maar hij doet verder niets. Gisteravond na de zoveelste ruzie opnieuw gepraat, het is zo gek dat ik beter zie dan hem wat zijn ware gevoelens zijn...ik confronteer hem ermee, dat als je echt van iemand houdt je tijd maakt, je diegene graag verrast, dat je luistert, dat je diegene je onverdeelde aandacht geeft...en dat ik niet meer geloof in zijn liefde voor mij omdat ik die dingen niet krijg. Niet 1 keer heeft hij gezegd dat ik het mis had, dat hij wel degelijk van mij houdt...alleen maar dat idd na 13 jaar de vonken er niet meer afvliegen. Het doet ontzettend pijn en ik ben enorm verdrietig want ik weet nu niet hoe de toekomst eruit ziet. Ik weet gewoon niet waar ik aan toe ben en ik weet niet meer wat ik moet doen, ik kan iemand niet dwingen om van me te houden. Zo staat het er hier dus voor. Ik weet niet wanneer René weer thuiskomt, ondanks het verdriet van gisteren heeft hij niet de moeite genomen me vandaag te bellen...ook mijn verdriet doet hem niet zoveel denk ik of hij weet gewoon niet hoe te reageren. Voorlopig ben ik niet op het forum, ik kan niet langer doen alsof het allemaal wel goed gaat terwijl het helemaal niet zo is en ik kan ook even niet reageren, ik ben mezelf helemaal niet momenteel. Ik ben gebroken, intens verdrietig en aan de andere kant ook heel nuchter, als dan echt het einde in zicht is dan wordt het tijd dingen te gaan regelen. Zo ver is het nog niet maar ik zie het die kant wel opgaan. Voorlopig ligt mjn aandacht even alleen bij mijn kinderen en werk, momenteel de belangrijkste dingen. Dikke knuf voor jullie allemaal.
jeetje Roelie, zit met open mond je verhaal te lezen. Je schreef wel eens dat het even niet boterde tussen jullie. Maar dat het zo diep zat had ik niet ingeschat.. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er voor past om het alleen maar eenrichtingsverkeer te laten zijn.. maar als het dan ook nog eens niet tot hem doordringt als je er wat van zegt.. lastig! Vind het erg lastig om hier wat op te zeggen aangezien ik de situatie niet (her)ken. Maar wil je wel alle sterkte wensen in deze situatie. Ik hoop dat je uiteindelijk de beslissing maakt waar je jezelf het beste bij voelt en wat uiteraard het beste is voor je gezinnetje! dikke kus!
Oh arme Roelie! Wat een vreselijke situatie waar je je in bevindt. Die onduidelijkheid en je onbeantwoorde gevoelens. Dat grijpt je naar de keel. Ook een knuffel van mij!
Ik weet even niet wat ik moet zeggen, aan de ene kant ben ik totaal geschokt aan de andere kant had ik het ergens wel voorgevoeld. Tja ik weet t echt even niet, sorry. Wil je wel even veel sterkte wensen en een dikke knuffel geven!
Jemig Roelie, ik schrik me te pletter van je bericht! Ik wil heel veel zeggen maar eigenlijk weet ik het ook weer niet. Hopelijk komen jullie eruit, wat er ook uit mag komen. Ik denk aan je meis een hele dikke knuffel. Hopelijk zien we je weer verschijnen als het allemaal wat rustiger is.
Gwen, het blijft kwakkelen met Mika en z'n hoestjes en verhogingen? Al wat gehoord van de oppas? Hoe bevalt de oppas eigenlijk? Hier gaat alles prima met Vincent, hoor. Lief dat je het vraagt. De verhuizing verloopt wat minder soepeltjes. Het wordt nu zeker een week later. De vloerbedekkingsmeneer (+ marmoleum en schoonloopmat) is zijn afspraak niet nagekomen. En zonder vloerbedekking kunnen we niet veel andere zaken regelen
de oppas bevalt wel goed. Al twijfel ik of ik dit tot aan de basisschool zo wil. Met vakanties en ziekte van haar kant zit je altijd met een probleem. Heb hem nu dus bij 2 KDV's op de wachtlijst gezet. Verder heb ik het idee dat hij daar minder aandacht krijgt dan op een KDV, en meneertje kennende heeft ie die wel nodig.. Daarnaast kwam ie vrijdag met een über-volle luier thuis.. vond ik toch iets te veel.. En ja, we kwakkelen maar door. Hoest was op zich al tijd geleden, maar hij heeft regelmatig koorts/verhoging. Opbouw van de weerstand denk ik maar.. Maarre.. verhuizing? heb ik iets gemist? Of van je werk?
Jeetje Roelie, wat een naar bericht ! Heel veel sterkte meid ! Weet verder eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen...
Goedemiddag dames, Muriel, Ah arme Hester. Ze zit idd goed onder de pukkels. Dees, Gaat het weer een beetje? Oh lees net dat het alweer wat beter gaat. Debby, wat fijn dat je bij je ouders kan blijven. Dikke knuffel. Linda, Jeetje balen dat je er nu voor jezelf 's nachts uit moet. Jen, ook alweer aan de betere hand lees ik. Gwen, Ah arme Mika alweer verhoging en hoesten. Jeetje wat vervelend dat hij met een erg volle luier thuis kwam. Hier komt het ook eens voor op het KDV en ik heb er melding van gemaakt sindsdien iedere keer een schone luier voor ze naar huis gaat. Roelie, Meid heel veel sterkte ik hoop dat jullie er samen uitkomen. Dikke knuffel. Melina, zou ik alsjeblieft ook dat document van scholen kunnen krijgen. Esther, Balen meid dat de man zijn afspraak niet na is gekomen. Hier gaat alles zijn gangetje. Net even een stoelverkleiner gehaald bij Prénatal. Fayenne kan nu ook vol trots in haar stoel zitten haha. Zal is een foto plaatsen van Fayenne in haar stoel.
Roelie meis heel veel sterkte in deze verwarende tijd. Ik heb altijd een luisterend oor voor je klaar hoor meis.
Wat een snoes is Fayenne. Echt een blije baby in haar stoeltje Gwen, betreft inderdaad een verhuizing van kantoor. Wij blijven nog een paar jaartjes zitten waar we nu zitten. We moeten eerst maar eens vlees op de botten krijgen (financieel gezien) met de zaak
Jeetje, Roelie, ik heb je stuk met een brok in mn keel gelezen. Wat ontzettend rottig allemaal... en zo naar dat Rene zijn gevoelens niet goed naar jou duidelijk kan maken en dat jij daardoor alles hardop moet zeggen. Ik kan niks anders zeggen dan dat ik jou en jullie heel veel sterkte wens met het uitzoeken van 'hoe nu verder' en jullie een hele dikke digi-knuffel geven xxxx
Gossiemikkie Roelie. Wat een vervelend bericht. Wat een onmacht zeg. Dat jij er voor wil vechten en dat er niks bij Rene uitkomt. Maar jij bent een sterke vrouw, dat lees ik wel. En ik hoop dat jullie er toch samen uit kunnen komen. Je verdient het. Heel veel succes en het sterkte met het oplossen. Ik ben er voor je als er iets is. Debby, wat goed dat je naar je schoonouders gaat! Kussie! Ik denk elke dag aan je. Ik post heel bewust niks omdat je daar expliciet om gevraagd had, maar weet dus dat je in mijn gedachten had. Pokkie. Wat zie je er snoezig uit!\ En Fayenne, wat ben jij een lekker ding zeg. Vrijdag word ik geopeereerd aan mijn vinger. Klinkt heel dramatisch maar het is gewoon een kleine ingreep op de poli. Ben benieuwd of de pijn daarna weg is. HIj zei wel dat het gevoel in het topje kan verdwijnen. Dat neem ik voor lief. Liever geen gevoel dan 24 per dag pijn.
Zo he he, eindelijk alles uitgezocht en op mp gezet. laat de biedingen maar beginnen Quinn zn kamer helemaal uitgesopt, dus die kan zo lekker thuis komen Quinn kan 24 juli al terecht bij de longarts, vind het eigenlijk best snel. Ahwww arme H, helemaal onder de pokkepukkie's. Heeft ze er veel last van Muriel? Die Fayenne, lekker smoeltje in de stoeltje . Is maar goed dat Quinn niet thuis is Maria. auwts nog steeds zo last van je vinger joh, wat gaan ze nou precies doen dan? Hopelijk ben je er nu eindelijk eens van af, want hoelang loop je hier nu al mee? Dat zou ik ook voor lief nemen hoor, dan maar geen gevoel dan pijn. Wens je in iedere geval succes! Gwen, Mika ook weer aan het tobben, balen joh!
Hoi meiden Bedankt allemaal voor de lieve reakties. Melanie volgens mij probeer jij mij mobiel te bellen (0227....?) maar lang leve het wonen op de zeebodem, ik heb bijna geen bereik. René komt iig vanavond thuis wellicht word er nog gesproken, ik wacht af. De zomervakantie komt eraan en tot die tijd maak ik zeer zeker geen beslissingen, na de afgelopen drukke tijd hebben mijn kinderen vooral een heerlijke vakantie verdiend en die laat ik niet verpesten door een papa en mama die het niet kunnen vinden.
Oh ja nog 1 verzoekje, willen jullie alsjeblieft niets hier over op mijn hyves zetten? Ik deel het met mijn cyberdinnetjes (en een lief dinnetje wat stiekem meeleest maar familie en collega's hoeven het niet te weten