Wel frappant dat de 5e ziekte eigenlijk vooral voorkomt bij kinderen ouder dan 1 jaar. Maar goed.. kan ook de 6e ziekte zijn, dat ik de koorts over het hoofd heb gezien, want ze zweet toch al gauw, maar het echte zweten begon pas op de dagen dat ze echt veel pukkels had..
ik heb een dillemma gisteren lag martijn er al vanaf 16uur in met als gevolg wakker om 4.30 s nachts. Nu ligt hij er weer al vanaf 16uur in, wat nu? ik heb al 2x gespiekt, maar hij slaapt diep. zo kan ik hem ook niet in bad doen. Dit is echt een verkeerd ritme, overdag wil hij niet slapen en haast niet eten. wat zouden jullie doen, wakker maken of niet? Linda: oooooh gelukkig is ie terecht! dat zal ff schrikken zijn geweest. reese al lekker in bedje? ja ze zijn idd heeeel verschillend
Ik zou proberen het ritme te doorbreken idd, maar dan is het nog de vraag of hij alsnog niet wakker wordt rond 4:30 uur...
Peetje, weet helaas niet hoe te helpen met Martijntje. Reese was dus inderdaad zo moe dat ie deze rit wel in slaap was gevallen in de auto
gewoon kruipen kan hij niet vooruit, maar zo wel een beetje! (sorry kon het niet laten, ik ben zo trots)
Tering wat een acrobaat die Martijn ! (nou ja zeg.....ik type; t e r i n g, maar dan zonder spaties....krijg je blegh !) Hoef je toch geen sorry voor te zeggen?!
hahhahaha ja ik vind de site wel erg hoor, je mag echt veel dingen niet zeggen en de stomste dingen wel
haha Peet, Patrick en ik liggen dubbel hier. Ik liet Patrick de foto zien.. Mika en Martijn zijn echt tweeling hoor.. Mika doet dus hetzelfde.. maar wat hij ermee wil bereiken.. Laten we ze vanaf nu de m&m's noemen Ben zo benieuwd als die twee straks samen zijn..
Whahahahah geweldige foto! Piet moest 2x kijken of hij het nou goed zag! Geweldig! Ik zou martijn wakker maken om een uur of 8 flesje geven en dan weer op bed doen. Dit denk ik vol blijven houden om het ritme weer te door breken. Hier lekker Quinn in bad gedaan en ligt nu lekker te slapen, maar voor hoelang? Ik ga morgen weer gewoon werken, ach en dan ben ik er weer 3 vrij dus mag niet zeuren.
Waaaaaahhhhh wat een vetcoole foto van Martijn! Wauw wat heb ik dan een suffe dochter daarbij vergeleken, hahahaha. Ze heeft vandaag voor t eerst (als een schildpad zo langzaam) achteruit gekropen/schoven, terwijl ze vooruit wilde. Toen ze eenmaal vast zat rond de tafelpoot, werd ze ver-schrik-ke-lijk gefrustreerd.
Was vandaag met H naar de kinderboerderij, maar dat was nog niet erg aan haar besteed... Helaas zijn we onderweg H's knuffelkonijntje van LIEF verloren Ik ben zojuist nog de ronde gauw gaan fietsen die ik vanmiddag heb afgelegd, maar geen roze konijn meer te bekennen Hopelijk hebben ze hem bij de boerderij gevonden, ik heb ze maar even gemaild. Zonde hoor....