hihi nou dan moet je Quinn nog niet hebben, die is ook zo lekker lui. hij ligt en draait maar kruipen niks wat daarop lijkt. Ach maakt mij niet uit, hij komt er wel Muriel truste
EGO BERICHT*** Nou meiden even mijn eitje kwijt hoor... Vandaag teamdag gehad, en een collega met de ambulace weg gebracht. Bij het quad rijden (50cc) heeft ie een bocht verkeerd gepakt en een ruggewervel gebroken en een verdraaid.... (voor de kenners, L1&L2) Helemaal platgespoten, MRI, en de rug gezet. HIj schijnt het hele ziekenhuis bij elkaar te hebben gegild en alles hebben laten lopen. Wat een pijn moet die gehad hebben... En dan eigenlijk nog het "ergste" zijn moeder zei doodleuk aan de telefoon dat hij niet moest denken dat ze hem 6 weken ging verzorgen... En zijn vader bleef toch echt tot 6 uur werken eer hij hem kwam ophalen uit het ziekenhuis... Die jongen was een ieniminierandje weg van totaal invalide zijn... Het is dat mijn collega's hem 45 minuten stabiel hebben gehouden op die quad, want anders had de schade nog erger geweest. Je weet natuurlijk niet wat er in het verleden gebeurd is, maar mijn moederhart kan dit gewoon niet begrijpen Sorry als het verhaal een beetje onsamenhangend is... ik ga nu de avond afsluiten geloof ik want ik ben er behoorlijk van in de war, meer als ik verwacht had eigenlijk. *** Einde Ego Bericht***
Jemig zeg! Kan me voorstellen dat je er helemaal van onderste boven van bent! en wat een rot reactie van de ouders zeg, belachelijk! Meis dikke knuf en hopelijk knapt je collega weer goed op!
Wat een gekken, die ouders! Kun je je echt niet voorstellen he (nu helemaal niet meer). Wat een knappe kinders allemaal al zeg! Geweldig die foto van Martijn. Thije doet ook nog niet veel hoor, hij kan rollen en een beetje zitten. Verder heeft hij twee tanden (maar daar heeft hij zelf niet zo veel voor hoeven doen).
Morge Pfff nou de nacht goed slapen is mooi al weer verpest. Heb vaancht bijna geen oog dicht gedaan met Quinn. Ben er 6 keer uit geweest en ben echt helemaal gebroken. Ben bang dat dit een hele lange vermoeide dag gaat worden Ik ga nog even snel aan de koffie enzo en dan maar eens de dag laten beginnen. Meiden een fijne dag gewenst en tot vanvond denk ik.
Nou de volgende is ziek, Piet heeft nu het zelfde als ik de afgelopen dagen had. Goed besmettelijk dus
Morgen, jeetje Morrighan wat een verhaal! Die ouders zijn echt gestoord. Dat maak je toch niet tegenover je kind. Al is het alleen al uit plichtsgevoel... belachelijk! Dees, succes vandaag meid! En weer een zieke.. pff beterschap. Alle andere meiden met zieke kids en zieke mannen en die zelf ziek zijn ook beterschap! Vandaag laatste echte werkdag met de kids. Snif... gelukkig zie ik ze na de vakantie weer terug hihi. Dan zitten ze weer bij mij in de klas. Wat ik wel heel vervelend vind is dat de klas waar ik 6 weken voor mijn verlof heb gezeten en na mijn verlof elke maandag- en dinsdagmiddag daar hoor ik dus niets meer van. En mijn duo die heeft volgens mij ook niet aan mij gedacht qua bedankje. De ouders daar zijn enorm attent naar mijn duo toe, maar ik krijg geeneens een bedankje.. wellicht vandaag nog, maar ik betwijfel het zeer. Terwijl ik toch ook heel wat voor ze heb gedaan.
Goedemorgen Op het advies van Daphne en Dees heb ik martijn gisteren rond 19.15 uit bed gehaald. dat vond hij niet leuk! eerst in badje gedaan, toen beneden in de box laten spelen, een flesje en rond 20uur weer naar bed. Hij kwebbelde nog tot 20.15 en daarna sliep hij door tot 22.45 toen at hij zowat een hele fles op. En daarna weer de gebruikelijke 6 uur vanmorgen. Toen heb ik hem beneden pap uit een bordje gegeven en nu ligt hij weer in bed. Ik ga hem er zo uithalen, ik moet gaan werken en hij gaat naar opa en oma. Met een beetje geluk komt Jons vandaag thuis. Gwen: hahaha ik kan echt niet wachten om Mika en jou te zien! Martijn loopt zo vooruit (een heel klein beetje) Muriel: hoe is het met arm po(e)kkie? hee maar jullie Hes zit al, dat kan martijn dus helemaal niet. Vind Hester de bewegende dieren ook niet leuk? Martijn wil het liefst de beestjes pakken zoals de kippen en konijnen, de rest interesseert hem geen bal, die bewegen niet genoeg. Och het konijntje, het is vandaag 20% korting bij lief! dus als je een pasje hebt kun je een nieuwe halen, anders laat maar weten haal ik er 1 voor je ik heb een pasje. Dees: ik hoop dat je een goede nacht hebt gehad. onee dees ik lees dat het een bagger nacht was, moest je er voor jezelf 6x uit of voor Quinn? wordt het hoesten al ietsje beter met de puffers? wanneer moet je weer terug komen bij de arts? Tamara: jezus wat erg! wat een rare mensen, dat is niet normaal hoor! Daphne: niet leuk als ze je vergeten! hee en ga je met de klas mee naar volgend jaar dat is handig, dat lijkt me erg leuk. Ik ben het gewend, we krijgen hier nooit een bedankje. van de 12 klassen die ik heb (x 30 leerlingen) heeft er welgeteld 1 leerling 'Bedankt voor de leuke lessen" gezegd. dat was het Maar bij julie vind ik dat wel wat anders, jullie hebben een klas veel vaker dan wij dat hebben, een bedankje was in jouw geval toch wel op zijn plaats geweest! HEEEEEE REGEN IS NIET DE BEDOELING, HET HOORT ZONNIG TE ZIJN!
morgen! Morrighan, dat is zeker niet leuk van die ouders, tja ik kan me er ook niks bij voorstellen! Dees, beterschap met Piet. Muriel, ik hoop dat het knuffeltje op de boederij is, zou echt zonde zijn anders! Roelie, tuurlijk zeggen we niks op hyves! Petra en Linda, ben blij dat jullie het leuk hebben gehad en dat het hondje terug is Petra, wow wat is Martijn lenig! Hier wel een ok nacht gehad. Voor de rest baal ik dat het "pas" woensdag is want ik ben echt toe aan weekend.
holy Morrighan.. wat zal jij gescchrokken zijn. Maarre.. wat zijn dat voor ouders joh? Woont hij nog thuis? Als ik die verhalen hoor heeft mams "geluk" en zal ie niet morgen thuis zijn of wel.. pfff want hangt je leven dan soms aan een gouden randje he.. Peet, ah dan is Martijn al wel een stapje verder. Mika staat alleen zo stil. Vraagje. Zit hij ook wel eens op ellebogen en knieƫn en gaat ie dan heen en weer? En dan van die vage geluidjes erbij? zo van "ahuuu ahuuu ahhuu" haha Muriel, tis te hopen dat je haar konijntje terug vind. Was ze er erg aan gehecht?
hmmpf wil nog zo graag ff mijn bedje in.. maar Mika ligt alweer te gieren hiero.. daarnaast komt er zo iemand voor de ketel, en straks Spike naar de trimsalon brengen.. hmmpf.. Lang leve de "rode duivels" op komst.. ben er altijd zo brak van.. Hier heb ik Mika maandag trouwens voor het eerst in de buggy gezet met wandelen. meneer had het prima naar zijn zin haha.. af en toe achterom kijken van.. hey mams.. ben je er nog wel?
goeiemorgen allemaal! Morrighan: nee, daar moet je inderdaad als ouder niet aan denken dat er mensen zijn die zo reageren als hun kind een ongeluk heeft gehad:s Echt belachelijk.
Goeiemorgen, Tamara, jemig wat een rare ouders. Beseffen ze wel hoe ernstig het was? Kan me voorstellen dat je moederhart er van moet huilen. Daphne, inderdaad jammer dat die ouders daar niet aan denken. Hier ook al een kleinigheidje voor juf. Helaas heeft Angelus volgend jaar een andere juf. Maar die zal vast net zo lief zijn. Peetje die martijn, leuke pose zo in zijn box. Maar jemig wat doet en kan Estrella dan nog weinig zeg. Zelfs rollen doet ze niet, ze heeft het 2 of 3 keer gedaan en dan nog niet eens bij mama thuis maar bij opa en oma. Morgen toch even op noemen bij het CB, want ja in mijn achterhoofd blijft die 'stomme' rug. De jongens waren ook heel snel met alles. Rollen, schuiven of kruipen, nee dat doet ze dus niet. Maar ze heeft vannacht wel weer heerlijk doorgeslapen tot 7.30 uur JEEEEEEEHHHH. Echt ik hoop dat het zo door blijft gaan. Hahaha wat ze trouwens wel goed kan, is met haar voeten haar speeltje pakken en dit zo aan haar handjes geven, net een aapie. hihihi Peetje vanaf 16.30 uur gaan slapen voor de nacht is zeker vroeg van martijn, gelukkig werkte de tips en heeft ie vannacht goed geslapen. Debby, sterkte meid en goed dat je naar je ouders ben gegaan. Zo kan je toch van Ryan genieten. Dees, beterschap voor Piet.
Mogguh Hier ook belabberd geslapen, heb de halve nacht wakker gelegen en het deel wat ik wel geslapen heb had ik de meest verschrikkelijke nachtmerries...pfff wat emoties met een mens kunnen doen Hier gisteren niet echt gepraat, was er ook veel te moe voor eigenlijk, maar wel een oprecht excuus gekregen voor het tjsa euh...verwaarlozen is het goede woord denk ik? van mij en de woorden : ik hou echt van je...dat was wel fijn, maar liefde is een werkwoord, geen zelfstandig naamwoord en als zijn gedrag niet veranderd betekenen die woorden ook niets. We zullen zien, nog even doorbikkelen en dan hebben we vakantie. Over vakantie gesproken, ik denk er aan nu ik lees over Hessie en haar knuffel...ik had in Blijdorp een superleuk paars kipje voor Jens gekocht...maar die ben ik dus de volgende dag ook verloren Mocht iemand in Blijdorp komen of iemand kennen die daar komt....? Ik ga de boeken weer in, heb mijn achterstand bijna bijgewerkt Beterschap voor alle zieke mama's en zieke kindjes!
Zoals beloofd aan Gwen...effe showen met mijn mooie cadeau (was voor trouwdag, geboorte Vincent, 30 geworden dit jaar)