@Esther: was ik nog helemaal vergeten te zeggen... wat een mooie ketting (en een mooie ring!). En die foto's van V zijn echt geweldig. Zijn bietjes favoriet?
Esther, mooi sieraden hoor. Roelie leuke banner! Vind ze zo lekker vrolijk. Linda, super dat franske al goed ligt. Hoe gaat het nu met je bekken, blijft het een beetje stabiel?
@Daphne: als ik jouw verhaal zo lees van de pukkels van Fenna, doet het me toch denken aan een allergische reactie op t een of ander. Als t tenminste geen waterpokken zijn. Heb je niet een ander wasmiddel oid gebruikt of andere zeep etc.? Zit het vooral op haar gezichtje of juist overal? Want in dat eerste geval zou t iets in haar eten kunnen zijn... Ik zou gewoon even naar de HA gaan, als t zo blijft, denk ik. Heeft ze er last van? Krabbelt ze er aan?
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee MORGEN TWEE JARIGEN, zie ik! Time to partyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! 8) \/ 8) \/ 8) \/
Daphne ik dacht het zelfde als Muriel klinkt eerder meer als een allergische reactie op iets, maar goed als ze er verder weinig last van heeft.
De huisarts zei het destijds tegen mij ook, dat Lars het nog een keer zou krijgen en dat die kans nog vrij groot was ook, zeker als ze eenmaal naar school gaan. Gelukkig (nog) niet gebeurd Gek genoeg heeft Niels, onze ik-krijg-altijd-alle-virusjes-knul ze (nog) niet gehad...afkloppuh! Dafje ik ga ff je topic kijken.
Hahaha Linda last van een dubbele dosis vergeetachtigheid! Daphne, onze trouwringen zijn van behandeld titanium en 14kt geel goud. Gemaakt door een edelsmid. Als we 'em in witgoud wilden laten uitvoeren, ging het een beetje boel erg over budget. Muriel, alles is favoriet bij deze kleine hongerbeer...dus ook bietjes
Nee hoor.. ben er... Zonne-allergie... zou ze die dan niet eerder moeten hebben opgelopen, ze heeft inmiddels al een maand of twee een lekkere bruine tint (na de laatste vakantie in mei)... Zal ff een fotootje plaatsen
oooooooooooh shoot me! martijn wil niet slapen, hij is er al 4x uitgeweest. hij ligt maar met zijn ogen dicht te krijsen maar is doodop. niks helpt, op zijn rug leggen niet. fiep wil hij niet. eruit en dan terug leggen werkt ook niet. laten huilen doe ik nu maar ik zit al 10 min in nhet gekrijs tips iemand?
Nou dat was even spannend. Het beeld was stuk. Hmm zonne-allergie dat zou kunnen natuurlijk. Maar iets wat ze gegeten heeft. Of inderdaad wasmiddel. Je kunt het zo gek niet bedenken eigenlijk. Wat een mooie sieraden kwamen er voorbij. Ow peetje, ROb vroeg of Martijntje zich aan het opdrukken was? Hij vond het een vette foto! Pff ik zit met iets heel stoms. Ik sprak net de collega van wie ik de kinderen krijg, en bij de kinderen gaat het gerucht dat ik in hun oren schreeuw. Nou ik praat misschien hard maar ik zou nooit in iemands oor schreeuwen.Waar halen ze dat vandaan? En de ouders zeggen het dus ook denk ik... pfff heb ik weer. Ik heb e