Wasmiddel is altijd hetzelfde gebleven... neutral... ehm eten niets bijzonders erbij gedaan... wat ons wel opviel (mijn moeder en mij) is dat ze hele kleine pukkeltjes op haar kin heeft, maar das totaal anders dan die grote pukkels en we hebben het idee dat dat van de zwitsal snoetenpoetsers komt. Sinds mijn moeder die gebruikt, 2 weken terug heeft ze ineens uitslag daar en dat wordt alleen meer.. Dat moet nu weer gaan afnemen, omdat wij geen zwitsal hebben.. dus kijken of het minder wordt nu ze niet meer bij mijn moeder komt...
ja maar die pukkels zitten toch overal als het door de doekjes komt zit het niet op haar arm hoor Echt ik ben het met maria eens, ziet er verdacht veel uit als muggenbulten, probeer daar eens wat tegen doen, en wie weet. soms is de oplossing/antwoord zo dichtbij en simpel, hihihi
Zo lijken het inderdaad muggenbulten, maar van dichtbij niet echt... zitten op die van haar gezicht een soort puntje.. maar vind het wel extreem veel bulten voor een mug, ze heeft er denk ik wel 30 totaal.
ja als ze krabt kom er een puntje op en als je dan weer per ongeluk krabt doet het verrotte zeer, hahaha (hoezo eigen ervaring)
ja nee, die van haar mondje zijn ook totaal anders dan de rest.. dus denk niet dat dat in verband staat inderdaad.. maar we zouden het eens kunnen proberen, de klamboe weer helemaal dicht.. wel met risico dat ze hem weer naar binnen trekt.. ik wilde hem juist weer weghalen, omdat ze steeds de hele klamboe naar binnen trekt en dan er bovenop of eronder gaat liggen...
of klamboe die je over het bedje spant (je hebt ze ook voor de kinderwagen, die kunnen ze volgens mij niet naar binnen trekken
maar goed, muggenbulten ... ze zitten wel op de blote plekken zeg maar.. dus wie weet... toch effe de klamboe sluiten... en die krengen blijven natuurlijk een week zitten ofzo... wel typisch dat het pas vanaf vorige week dinsdag is... en sindsdien meer wordt en daarvoor had ze nergens last van.. blijft vissen..
krijg meteen die eind tune van de telebubbies in mijn hoofd; het zonnetje straalt, het zonnetje lacht teletubbie zeg maar dag. dada
wie weet er een leuk kado voor een jongentje die 3 jaar word. Zefanja word namelijk 30 sept. 3 jaar maar vind het moeilijk om een leuk kado te verzinnen. Tja kinderbijslap maand dus wil ik binnekort het kado kopen.
Daf, ik heb momenteel ook een stuk of 12 muggebulten, allemaal sinds gisteravond. Dus kan best, dat het er veel zijn, ik vermoed dat ik er over een weekje ofzo ook wel 30 zal hebben. Ik vind het inderdaad ook wel op muggenbeten lijken. Peet, is het geen optie om hem nog even op te houden, of gaan jullie zelf al naar bed? Angelina heeft ook fases dat ze absoluut niet wil slapen en alleen maar huilt als ze in bed ligt. Dan hou ik haar gewoon maar op en probeer het een uur later nog een keer.