November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Hier trouwens vanavond tegenovergestelde. Ze is na de voeding van half 6, om half 7 gaan slapen. Meestal slaapt ze dan een uurtje en gaat er dan rond 9 uur weer in. Maar nu slaapt ze nog steeds. Wij gaan zo zelf ook naar bed en ik laat haar maar liggen. Met het risico dat ze dan vannacht weer wakker wordt, maar dat is dan maar zo. Ben benieuwd...

2. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Dafje, mijn eerste gedachte was ook muggenbulten toen ik de foto zag!

3. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Euh Ilse dat berichtje bij bv had hier gemoeten ging niet helemaal goed (over Ka36)...hoe moet je een quote van 't ene topic in een ander topic plaatsen?

4. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Oh haha, ik snap 'm al, ik was al verbaasd dat je in dat topic schreef... ;)

Het berichtje even kopieren en dan via [ quote ] tags er zelf even een quote van maken?

5. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik heb geen idee zal het wel eens proberen ;)
    En ik schrijf niet mee bij bv (helaas) maar ik lees daar wel hoor, zeker het topic met de bv foto's vind ik erg leuk en mooi om te zien!

6. :) Jeroen heeft de klamboe goed gehangen, dus ben benieuwd of er nog bij komt morgen... arm meisje.. hadden we dat eerder bedacht was haar veel bespaard gebleven... :(

7. meiden ik ga naar bedje.. hopelijk een zoemvrije nacht dan maar ;)

8. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Heb je evt iets van after bite ofzo? Of talkpoeder of azijn ofzo? Ik zit me momenteel ook te verbijten om niet te krabben, verga van de jeuk..

Ik hoop dat het inderdaad muggenbeten zijn, erg vervelend maar wel onschuldig.

9. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    good morning!

Nou ik had hem even laten huilen (zielig maarja) en toen sliep hij gelukkig. Nu heeft ie om 6.00 zijn papje gehad.

Jons is gisteren thuisgekomen om 00.30uur. hij is vandaag vrij dus wel gaan wat leuks doen met z'n 3en want ik ben ook vrij.

Melanie: spiegel je niet aan Martijn hoor, volgens het CB hier is hij extreem vlug (omdat hij ook extreem ongeduldig en dwingend is) ze hoeven pas met 9 maanden te rollen. Estrella kan heel goed zitten dat kan martijn nog geen 2 sec. ik denk dat gewicht ook meespeelt. martijn is 68cm en 6820gr dat beweegt iets makkelijker.

Maria: jij schreeuwt niet hoor, tenminste ik vind van niet. Jons vind ook dat ik hard praat zal wel een lerarenkwaal zijn. Maar ik snap niet hoe ze daarbij komen, ik merk het bij jou niet.

Daphne: schetige foto! wbt muggenbulten, ik heb er nu ook 15 ofzo :( dus het is er wel het weer voor. jeukt het ook? Ik heb ook een hor voor het raam, gewoon zo'n klitteband hor, zelfde als melanie lee sik op de volgende pagina ;)

Melanie, Ilse: bedankt voor jullie tips, ik heb hem uiteindelijk maar laten huilen (15min) en toen sliep hij. volgens blondie was ik al ee ontaarde moeder hahahahaha

10. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Rachel & Daphne.. heppie beursdeej! :({|=

Melanie & Tamara, succes bij CB!

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen,
    Hier een prima nacht gehad, geen een keer eruit gehoeven! Joepie!

Vandaag leker mn dingetjes doen en lekker wandelen.

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag

Rachel en Daphne Gefeliciteerd!

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Daphne :Gefeliciteerd met je verjaardag! \:D/

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Rachel: gefeliciteerd met je verjaardag! \:D/

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen allemaal maar weer...

Nou, Turks feestje is hier helaas uitgebleven...

@Daphne: ziet er idd uit als muggenbultjes, hoop dat dat het is!
    En zoals volgens mij Melanie al zei: er zijn ook van die handige klamboes die je gewoon over het bedje spant, met elastiek.
    Voor campingbedjes alleen voor de bovenkant, voor open ledikantjes tot aan de bodem. Superhandig en geen mug die daar raad mee weet!

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Maria; he wat vervelend dat zo'n gerucht de ronde doet over jou. Ik zou er ook flink van balen, vooral ook omdat je er dan volgens mij zelf ook heel erg op gaat letten als je praat.
    Nou, mij is het ab-so-luut niet opgevallen dat je hard zou praten, volgens mij is dat gewoon een uit de hand gelopen kindergrapje geweest....

Is je RT opdracht nu al bijna klaar tot in de finesses?

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hier lekker weer vrij vandaag, een rustig weekje.

AL mn afspraken zijn afgezegd, omdat ik helaas allemaal dinnetjes met kids heb die de waterpokken nog niet hebben gehad, en wil liever niet het risico lopen dat H ze besmet.

Helaas is H erg sjaggerijnig de laatste dagen: zeiken zeiken zeiken om het minste of geringste...
    Da's wel jammer, maakt de dag wat minder leuk...
    Dit ken ik helemaal niet van haar, hoop maar dat het iets tijdelijks is...

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Melanie: succes bij het CB vandaag met Estrella

@Tamara: Sterkte met Cailan's prikjes vandaag! Arm kind :(

19. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Hey postmonster Muriel.. check je berichtenaantal.. dus nog een reden voor een feestje vandaag :)

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Rachel en Daphne, Gefeliciteerd!

Wij komen ook al om in de zwangere, de afgelopen maand 2 bevallen en er zijn er nog 3 onderweg!
    Echt een zwangerenepidimie.

@Linda, wat goed dat je weer bent goed gekeurd, fijn!

@Daphne, ik geef Vangelis nu ook al de wat pittigere dingen. Hij wil bijna geen potjes meer en prefereert vers eten!

5 x per dag is wel vaak, maar moet bekenen dat wij het ook wel vaak aan elkaar laten weten. Ik denk wel 5x per week, 5x per dag zou ik ongeloofwaardig vinden en me twijfels zetten bij het feit dat het zo vaak gezegd zou worden (snapt iemand het nog hihi).

@Daphne, Vangelis heeft die bultjes ook (echt precies hetzelfde, alleen dan op ze armen en benen), ik denk gewoon muggebulten hoor!

Deel Deze Pagina