November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oja eerste cadeautje vandaag: volle luier :)

Ik had van Jeroen zaterdag al wat gehad, was erg nodig... een nieuwe ladyshave en een fohn.

2. Nou Melina ik ga maar eens een melding maken voor mishandeling :)

Nee serieus, je voelt je dan ook zo vervelend he?

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Bleegh voel me inderdaad moe en futloos, nog maar 1,5 dag en dan is het weekend.

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38

Het uitzicht van waar ik nu werk op de 14e.

5. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Dapnhe en Rachel, VAN HARTE!
    Hmmmm das nog eens lekker cadeautje van Roelie :)

Oef, das aardig onhandig geweest, Melina. Hoe krijg je het voor elkaar?! :) De grapjes over mishandeling zullen waarschijnlijk straks je oren uitkomen ;)
    Hahaha, ook al zo'n draaikont die Vangelis!

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :oops: :oops: :oops: :oops:

Hmmppfff..... ZO had ik het nog niet bekeken.... OEPS....

:oops: :oops: :oops: :oops:

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Oneeeee........ Een blauw oog, wat erg Melina, dat is echt superirritant.... en dan ook nog al die grapjes die er vast over zullen worden gemaakt :(

Waar kijk jij precies over uit, eigenlijk, ik herken het niet, is het in de Sloterdijk-omgeving?

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Watertand watertand watertand watertand....

Mmmmmmmmmmmmmmmmm wat een lekker verjaardagscadeautje, Roelie, wou dat ik al bijna jarig was....

9. Roelie, die is inderdaad erg smakelijk :)
    Ik vind trouwens jouw avatar zo leuk! Echt supercute!

10. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    :({|= :whistle: =D> \:D/ :({|= :whistle: =D> \:D/ :({|= :whistle: =D> \:D/

Daphne en Rachel, van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen! Het is vandaag dubbel feest op het novemberforum!

:({|= :whistle: =D> \:D/ :({|= :whistle: =D> \:D/ :({|= :whistle: =D> \:D/

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik zit naast wtc, dus dat zal wel iid sloterdijk zijn, mexx gebouw zie ik.

Geen grapjes gehoord, er werken hier amper mensen (volgens mij geniet iedereen buiten van de zon) en ik heb een hele hele dikke laag make up op donker grijs.

12. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik zoek iets......

Mijn motivatie om te gaan studeren :)
    Jemig wat ben ik aan vakantie toe zeg!

13. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Kijk anders ff of het naast mijn motivatie om te werken ligt :oops:

14. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik heb trouwens gewoon heel veel zin om morgen lekker te gaan werken...erg he ik ben momenteel liever op mijn werk dan thuis :oops:
    Komt vooral door Niels die helemaal hard aan vakantie toe is en me momenteel het bloed onder mijn nagels vandaan haalt en alle energie uit me wegzuigt :(

Zaterdag is er trouwens braderie, de dierenwinkel gaat ook buiten staan met een stand (leuk leuk) en Lars mag 's ochtends een paar uurtjes met me mee om te helpen flyeren...:D

15. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Misschien zijn ze zich samen aan het verstoppen? :D

16. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    ... of naast mijn motivatie om aan mijn proefschrift te gaan werken. ;)

Dag lieve meiden! :) Hier ben ik weer even. Het is de afgelopen dagen wat stil geweest van mijn kant en dit zal waarschijnlijk de komende tijd ook zo blijven. Sinds afgelopen maandag heb ik mijn proefschrift weer opgepakt (na een goed gesprek met mijn begeleider in Nijmegen) en dit gaat me de komende maanden heel veel tijd kosten. Zo veel mogelijk vrije uurtjes wil ik er aan besteden, dus dit zal zeker ten koste gaan van mijn forumtijd. Helaas pindakaas! Ik probeer zoveel mogelijk op de hoogte te blijven van jullie wel en wee en ook nog regelmatig een berichtje te posten. Ook hoop ik nog af en toe te meeten, want ik vind het erg leuk om jullie ook in real life te ontmoeten. Maar de tijd die ik aan het forum besteed, zal ik moeten minderen dus mijn reacties zullen minder frequent en minder uitgebreid zijn. Voor nu wil ik vooral Roelie een dikke knuffel geven en voor de rest van de meiden veel liefs!

Hier gaat alles prima. De ontwikkeling van Nynke gaat met sprongen vooruit en ik sta er iedere keer weer van te kijken wat ze nu weer kan. Afgelopen zondag waren we bij mijn schoonouders en toen ben ik me rot geschrokken. Nynke lag te slapen (in een houten spijlenbedje) op de slaapkamer van mijn schoonouders. Toen ik even naar haar ging kijken, vond ik een leeg bedje. Ik hoorde wel gebonk, maar ik zag haar niet. Het gebonk werd harder en Nynke begon te huilen: ze lag onder het bed van mijn schoonouders. :confused: Toen zag ik pas dat ze 2 spijltjes uit haar bedje had gedraaid en door de opening naar buiten zal zijn gekropen. Vervolgens is ze dus onder het grote bed getijgerd. Pfoe, dat was even schrikken. Gelukkig had ze zich niet bezeerd - behalve dan dat ze met haar hoofdje tegen de lattenbodem van het bed aan het bonken was. Ik heb de spijltjes weer terug in het bedje gedaan en hoopte dat het een eenmalige gebeurtenis was. Voor de zekerheid had ik het bedje zo verschoven (tegen de muur), dat ze er niet meer uit zou kunnen kruipen als ze de spijltjes weer zou losdraaien. Maar ik ging er eigenlijk vanuit dat het een toevalstreffer was geweest en dat het haar niet nog een keer zou lukken. Maar toen ik even later weer ging kijken, had ze opnieuw die zelfde 2 spijltjes eruit gehaald en nu had ze er eentje in haar mond. :( Dit bedje is dus niet meer veilig voor haar en ik heb mij schoonvader gevraagd of hij de spijltjes wil vastlijmen. Thuis hebben we ook een bedje waarvan 2 spijltjes losgedraaid kunnen worden. Gelukkig heeft ze dat nog niet ontdekt, maar ik vrees dat dat ook niet al te lang meer gaat duren. :(

17. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik moet vanmiddag een uitstrijkje laten maken...sjees wat zie ik daar tegenop zeg....dat gedoe down there hoeft voor mij niet en bovendien lijkt het me enorm pijnlijk, ik zat tijdens de bevalling met toucheren al tegen het plafond dat vond ik nog erger dan een wee :(
    Pfffff ben gewoon nerveus...:oops:

18. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    :confused: Die schoondochter van me is een snelle zeg! Wat een doerakie ;)

Succes met je proefschrift. Zal je wel missen, maar het is tijdelijk, toch? En kwam jij ** juli (weet het ff niet uit mijn hoofd) ook nog naar Gwen?

19. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ik denk trouwens dat ergens een hele grote stapel motivatie in een hoekje ligt te verstoffen ;)

20. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Nynke :confused: :confused: :confused:
    Jee wat zul jij geschrokken zijn zeg! Dat bedje is idd niet veilig! Hier bij mijn bedje ook 2 spijlen die los kunnen maar die heeft René acuut vastgelijmd (nadat we midden in de nacht wakker werken van gepiep...Jens was spijltjes aan het ronddraaien :))
    Goed dat je je proefschrift weer oppakt, hoe lang ga je er nog mee bezig zijn denk je?

Deel Deze Pagina