November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Roelie, heb je wel eens een uitstrijkje gehad? Ik nog nooit....zie er ook best tegenop, want ik kan binnenkort de uitnodiging voor het bevolkingsonderzoek verwachten **beef beef**

2. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Dan ga ik vanavond wel eens zoeken in die stapel :)

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wat een boef die nienke zeg! Ik moest stiekem wel erg hard lachen, onder het bed kruipen hihi.
    Succes met het proefwerkschrift, het is even doorbijten waarschijnlijk................

Mijn motivatie is ook ver te zoeken...................................

4. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Eh nee....
    Ik kreeg vorig jaar de oproep al (30 jaar he dan ben je aan de beurt) maar toen was ik zwanger dus dan hoeft het niet. Nu moet ik dus wel en misschien valt het best mee, maar ik weet dat het allemaal erg gevoelig is daar beneden (dat zei de vk ook al vanwege de hevige pijn en bloedverlies bij het toucheren) dus ik zie er echt tegenop. Aan de andere kant vind ik het belangrijk genoeg om te laten doen dus ik moet even door de zure appel heenbijten...Ik hou me maar voor dat het hooguit 5 minuutjes duurt :(
    Maar jij had toch ook al zo'n last bij het plaatsen van het spiraaltje toch?
    (en daarom durf ik die dus niet te laten zetten :oops: )

5. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ja, precies dat spiraal deed zo bizar veel zeer dat ik er nu ook erg tegenop zie. Alhoewel het toucheren totaal geen pijn deed (mja, ik had dan ook direct al 10cm ontsluiting :()

Overigens ben ik nu helemaal happy met het spiraal en heb er totaal geen last van. En nog steeds niet ongi :D

6. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    hahaha vanavond pas? ;)

7. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Eh ja ik kom er gewoon eerder niet aan toe erg he :oops:
    Straks eten, om 1 uur de auto in, Jens naar mijn moeder brengen, naar de huisarts, weer naar huis, Jens in bed, kids uit school plukken, koppie thee met ze drinken, aan het eten beginnen (we eten vroeg omdat Jens mee-eet), wasje wegvouwen, eten, afruimen, kinderen in bad en bed, beestenboel doen en dan is het ook al gauw half 8...de dagen vliegen echt om :(

8. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik ging zelfs met volledige ontsluiting nog tegen het plafond heb echt geschreeuwd zo zeer...helemaal toen ze tijdens een wee een vinger erin hield om het laatste randje weg te masseren, als ik overeind was gekomen had ik haar echt van het bed af gemept wat een hel vergeleken met de weeen en persen enzo....
    Nou ik laat het je vanmiddag weten maar als het drama is ga ik het natuurlijk niet zeggen he, dan durf jij straks niet meer :)

9. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik geloof dat ik even een luier moet gaan verschonen jeminee wat een stank...

10. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Esther, ik ben inderdaad van de partij op de verjaardag van Gwen. :) En wilde jij nog een keertje naar Apeldoorn komen om samen te gaan wandelen met de kids? Je bent van harte welkom! (We kunnen via pb wel iets afspreken.)

Roelie, veel sterkte vanmiddag. Een uitstrijkje is inderdaad niet prettig maar de pijn is maar van heeeele korte duur (1 seconde: het moment dat er wat slijm wordt afgeschraapt voelt als een prikje), dus daar ben je ook weer snel vanaf. Ik durf niet meer te zeggen hoe lang ik nog bezig zal zijn met mijn proefschrift. Ik roep al jaaaaaaaren dat het "bijna af" is. :oops: Mijn onderzoek is reeds afgerond en 95% van de teksten zijn geschreven. Maar de redactie van de hele tekst (in totaal honderden pagina's) gaat me nog vreselijk veel tijd kosten. Ik heb het veel te lang laten liggen en ik moet er echt weer even inkomen. :( Bovendien heb ik wat moeilijke dingen voor het laatst bewaard.

Dames, ik zal het goede voorbeeld maar gaan geven... ik ga weer aan de slag. ;)

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Waaaaaaaaaaaaat..... NYNKE! :confused:

Wauw, die is ondernemend zeg! :confused:

Tjonge, wat zullen jullie geschrokken zijn, en dan ook nog verstopt onder het bed!

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik heb nog wel wat motivatie over....

*STROOIT WAT MOTIVATIE ROND*

(of bedoelden jullie geen motivatie om lekker te gaan wandelen, winkelen of een terrasje pakken? :oops:)

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Overigens vond ik het uitstrijkje reuze meevallen hoor, zoals Serafijntje al zegt... het is echt 1 seconde dat je iets voelt en misschien hooguit 1 minuutje dat je met die fijne eendenbek ligt...

Maar goed, ik heb zooooooo vaak dit soort fijne onderzoekjes moeten hebben in mijn jongere jaren (was bijna doorlopend ongesteld vroeger), dat ik ook al wel e.e.a. gewend was.
    Maar maak je er maar niet te druk om, hoor, gelukkig is het voorbij voordat je er erg in hebt.

Ik vond het spannender om op de uitslag te wachten eigenlijk...

14. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    berichtje 2900 :oops:

Ik heb wel de motivatie gevonden om lekker te lunchen :)
    Heerlijk vers krentenbrood met een plakje kaas hmmmmmmm....

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    lekker ik eet een ciabatta duitse filet, ook erg jammie!

uitstrijke? waarvoor is dat eigenlijk?

16. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Mag je gratis en voor niks laten doen als je 30 bent, leuk he ;)

17. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik ga uitloggen, ga me ff wassen en opfrissen, spulletjes voor Jens inpakken enzo...
    Tot vanavond (oh nee dan moet ik mijn motivatie vinden!)

18. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Holy Serafijntje.. wat zal je geschrokken zijn.. volgens mij zitten er bij Mika's ledikant geen spijlen los.. ga gelijk maar eens checken vanavond.

Heb ook een Deryan travel cot gekocht. Vind het wel een ideaal ding en makkelijk mee te nemen! Hebben meer dames hem hier?

Roelie, sterkte! lijkt me ook 10x niets.. maar ja, tis beter voorkomen dan genezen he..

enne.. als iemand nog wat motivatie over heeft.. stuur ff wat hierheen.. :rolleyes:

19. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ik heb dus nog ff uitstel :D

Deel Deze Pagina