Jee Serafijntje, wat zul jij verbaasd gekeken hebben toen dat bedje leeg was. Dan gaat er ook vanalles door je heen zeg. Wat een donderstraal zeg! Uitstrijkje, hier vorig jaar gehad geloof ik. Ik zag er enorm tegenop maar viel me enorm mee, ik dacht achteraf echt zo van 'jee heb ik me daar zo druk om gemaakt?' Ik vond t toucheren vervelender overigens. Gwen, wij hebben ook de Deryan, ik vind 'm ideaal, ook als ik op visite ga neem ik 'm vaak mee. Toen ik bij Esther was met Serafijntje, heeft Nynke er ook nog even in geslapen. Motivatie? Wat is dat? Die ben ik al kwijt sinds ik met m'n studie begonnen ben en ik weet nu zeker dat ik t niet meer op tijd afkrijg, dus ben nu totaal niet meer gemotiveerd om uberhaupt nog te beginnen
Dafje: jij ook al zo'n vrolijke avatar Mijn eerste ingeving bij de foto van Fenna is trouwens ook muggenbulten. Ikke: ik vind de zwangerschap juist helemaal niet snel gaan nu, maar dat komt denk ik door de pijn en het thuiszitten. Tari: mijn bekken word met de dag erger, heb vandaag via de gemeente hulp in de huishouding aangevraagd. Peetje: ja nou ben je helemaal een ontaarde moeder, je laat je kind toch niet zomaar 15 minuten huilen 8) Daphne en Rachel: gefeliciteerd ! Melina; auw een blauw oog, maar goed dat je make up hebt dan Vangelis ligt wel lekker scheef in zijn bedje haha Roelie: gezellig werken op de braderie Serafijntje: wow das heftig dat die kleine Nynke nu al zo slim is dat ze spijltjes zelf losmaakt. Maar goed dat ze niks aan haar avontuur heeft overgehouden. Ik heb uitstel van executie voor het uitstrijkje, kreeg de brief binnen toen ik net weer zwanger was. Maar nu mag ik er 6 maanden na de bevalling aan geloven
Hier ook een travelcot, ideaal dat ding. We hebben hem vooral ook gekocht voor op vakantie, maar inmiddels hebben we hem al zovaak gebruikt! Deniz heeft ook getracht erin te slapen, alleen hij had geen zin Maar voor in de tent vonden wij het super, want hij neemt veeeeeel minder ruimte in dan een campingbedje. Nu kunnen we gewoon al onze kleren, beddengoed, handoeken en kook- en eetgerei er nog bij zetten. Dat had anders nooit gepast. Nou ik denk inderdaad dat het muggenbulten zijn. Oja, Fenna lag daarnet ondersteboven en op haar buik in bed. Dus met het hoofd naar het voeteneind Nog niet zo extreem gelukkig als Nynke, tjee dan schrik je wel zeg! Lekker vastlijmen die hap inderdaad, want je schrikt je te pletter!
Nou dat viel dus echt 100 % mee, ik zat nog te wachten op die ene seconde pijn toen ze dat ding er alweer uithaalde, 't was al klaar En nu maar wachten op de uitslag dat duurt 6 weken kan pas na de zomervakantie bellen sjeeeeessss
Hahahaha nou nee het zal wel ergens in een koelkast gedropt worden helemaal achteraan de stapel De huisarts doet dat bestuderen niet zelf he, het gaat naar een laboratorium....Stasia is er niet maar als zij het nou niet te druk heeft...
Ik zal zo Jens uit bed plukken, die lieverd was helemaal op, ook niet zo gek als je van 10.00 wakker bent tot bijna half 3 Heb net afscheid genomen van de kleuterjuf....de jongens moeten morgen nog wel naar school maar ik moet werken dus heb nu maar vast gedag gezegd en een prettige vakantie gewenst....tsjee nu duurt het gewoon 3,5 jaar voor ik die kleuterklas weer in mag....raar idee Bedacht met van de week, over 3,5 jaar zit Lars in de brugklas en Niels in groep 6 Ik voel me zo oud ineens
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah 't zijn maar een paar cellen hoor Ik heb trouwens gevraagd of ik het mocht zien, ik bedoel ik wil wel weten wat er uit me geschraapt wordt Nah valt dus weinig te zien, een beetje doorzichtig slijm op een glaasje...valt dat ff tegen
@Melina: je had het toch laatst over de Leen Bakker, waar je moeder in de buurt zou gaan wonen? Die Leen Bakker bestaat niet meer... http://www.nu.nl/news/1630074/12/Grote_ ... erdam.html
deze foto is van voor mijn deur genomen, de straat in... was eerst bang dat er een vliegtuig was neergestort ofzo!
Muriel Ik zag het net op nu.nl idd wat een brand zeg! Moet je de ramen en deuren niet dicht hebben met al die rook of valt het nog mee in de straat?
De wind staat gelukkig de goede kant op. De wijk daarachter wordt momenteel geevacueerd.... Dus misschien Melina's moeder ook, als die er inmiddels al woont!
Goedemiddag dames, Daphne, Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag. Esther, Wat een super mooie sieraden. En wat een leuke foto's van Vincent. Linda, Super dat franske al goed ligt nu maar hopen dat hij niet meer draait. Peetje, wat een super stoere foto van Martijn. Roelie, Wat een lekker plaatje haha. Melina, Jeetje balen dat je nu een blauw oog hebt. Hier bij de kruidvat hadden ze de helft niet wat in het boekje stond. Wou graag die zilveren of gouden schoentje voor Fayenne halen. Oh Melina, zo herkenbaar Fayenne ligt ook heel vaak zo in haar bedje 's ochtends. Oh jeetje Serafijntje, dan zou ik ook schrikken. Nynke is op ontsnappingstoer geweest haha. Kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent. Hier ook 2 spijlen die los kunnen maar haar bedje staat ook tegen de muur. Fayenne draait ook regelmatig aan de spijlen alleen zij zou ze er niet uitkrijgen omdat je ze lomp omhoog moet duwen. Iedereen hartstikke bedankt voor de felicitaties. Ik heb vanmorgen gewoon lekker gewerkt haha.
Sjee, avontuurlijk tiepje die Nynke! Ik zou me ook doodschrikken. Vind het zo gaaf dat je een proefschrift schrijft Serafijntje; echt heel erg knap! Kan me voorstellen hoe moeilijk het moet zijn er weer in te komen. Sterkte daarmee! JOEHOEOEOEOE, ik ben nu een dikke twee weken op dieet en vandaag moest ik weer op de weegschaal en ben tot nu toe 5,5 kilo afgevallen en bijna 9 cm rond m'n taille kwijt. Ben zo blij! Ik merkte het al wel een beetje, maar ging vanochtend toch weer twijfelen, was opeens bang dat zou blijken dat ik een halve kilo kwijt was ofzo. Heb er zo hard voor gewerkt... En ik werd ook helemaal doorgelicht, dus het is echt bijna 5,5, kilo VET wat weg is, en geen water of spieren ofzo.