Zo zijn de traphekjes trouwens geworden.... Als ze allebei dicht zijn (naar links achter de muur zit de hal naar de voordeur en de foto is vanuit de woonkamer gemaakt), dan kun je dus nog wel van het hele trapgat gebruik maken. Er gaat zowel een trap naar beneden als naar boven vanuit de woonkamer.
Pfff ben Fenna a la carte aan het geven, maar echt eten ervan doet ze niet... de hele dag overigens al niet... ze is ook de hele dag al aan het mopperen... word er niet goed van... Slapen en dan uit bed en ze is alleen maar vrolijk als je d'r bezighoudt en anders is het mopperen... en met eten.. pff half broodje, beetje fruit en alleen maar kreunen en mopperen... pfff
Welkom in de wereld van de mopperende baby's haha.. Klinkt héél herkenbaar. Maar dan al 9 maanden lang Wow Wencke, dat zijn nog eens getallen! Hoe heb je dat gedaan?
Tjonge, dat mopperen hangt echt in de lucht denk ik. Hester was ook vandaag weer een enorme knorrepot. Precies wat je zegt, als mevrouw vermaakt wordt is alles prima, maar zodra je haar neerlegt, breekt de spreekwoordelijke pl**r*s uit.
Angelina heeft vandaag ook dr dag niet, vooral omdat ze onwijs moe is. Ze slaapt dus heel veel en als ze wakker is ligt ze te mopperen en te huilen. Erg gezellig *not*
Zoooo lekker druk dagje gehad, nadat Melinda over kruidvat begon gelijk gaan kijken, oef erg leuke dingen dus even goed ingeslagen. Moest toch nog rompers hebben en een slaapzak dus kwam mooi uit. Roelie gelukkig is het uitstrijkje mee gevallen! Muriel jemig heftige brand zeg! Die nynke zeg, ik moest eerst we lachen maar denk als je daar staat dat je wel raar staat te kijken zeg. Hier geen spijltjes die eruit kunnen. Zie er ook niet zo de nut van in, ja dat je kindje dus op onderzoek uit gaat hihi Mopperkindjes, ohw balen zeg, dat werkt echt zo op je zenuwen zeg. hier gelukkig geen last van. Linda yeahhhhh een tandje!
Groeit toch al aardig he? Al flink meer dan bij Blijdorp! Pff.. ben je jarig en dan zit je alleen... Jeroen kwam thuis pakte wat broodjes, wat worteltjes en kaas en ging er weer vandoor. Als het goed is gaat hij vanavond de airco van onze auto repareren met zijn broer, maar grote kans dat het niet lukt, want ze hebben een gereedschapje nodig wat ze dus niet hebben.. ze gaan het proberen te maken, het gereedschap dus... met snijden en lassen... hmm.. klinkt lekker onsamenhangend volgens mij... maar euh... ik hoop dat het lukt voor de vakantie, want in de hitte is het niet leuk om zonder airco te rijden... zeker niet met Fenna..