Goedeavond meiden, Terug van vakantie. En oh wat hebben wij het heerlijk gehad. Helemaal bijgekomen en ontspannen. Lekker genoten van elkaar en van het mooie weer. De grieken onder ons: "wees trots op jullie land. Wat een gastvrijheid en wat een mooi land. Het was de eerste keer maar zeker niet de laatste keer". Heel veel cocktails op en raki en ouzo natuurlijk. Lekker excursies gedaan en met mijn rug ging het allemaal heel goed. Merk wel dat ik vandaag heb gereisd maar kan al veel meer met mijn rug. Dus dat wordt dinsdag weer werken. Daar zal mijn baas ook blij mee zijn. Vanaf dit punt stroom ik weer in. Als er bijzondere dingen zijn gebeurd wil iemand mij dat dan even PB'en alvast bedankt. Ik ga nog even voetbal met mijn mannetje waar ik ontzettend veel van hou kijken en dan heerlijk vertrekken naar dromenland en dromen van een zon overgoten kreta waar wij allebei nu al heimwee naar hebben. Trouwens ons land heeft er weer twee asielzoekers bij We zijn assoiciaal bruin geworden. Heel veel liefs en ben blij dat ik weer terug ben want heb jullie toch wel stiekum gemist. KNUFFELS LINDA
Oh heerlijk dat jullie zo genoten hebben van het land en van elkaar! Dat moet echt genieten geweest zijn! Ook lekker dat je rug weer meewerkt. Kortom erg geslaagd allemaal dus Enne, tuurlijk heb je ons gemist
Hey Linda, Fijn dat je er weer bent. Nog beter om te horen dat jullie het zo lekker hebben gehad! Goed zeg dat je rug weer aan de betere hand is! Doet me goed om te horen meis. Dikke knuf (had ik even zin in) Heb je gemist hier hoor!
Hoi Dames, FF een stomme vraag maar vanaf wanneer beginnen baby's met hun eerste woordje? Fayenne zegt sinds vandaag MAMA als je het zegt zegt ze je na. en het is niet 1x voorgekomen nee ze herhaald het steeds! Ook als je het niet voorzegt.
Nou ik neem mijn woorden terug dat Quinn zo gezellig was, hij is een drama met slapen. Zolang hij bij je zit is het goed, maar als hij in bed ligt is het na 10 min schreeuwen tot en met, is het huilen niet erg, maar dan komt die klote hoest er nog eens bij waardoor hij zowat stikt, dus kan ook niet zeggen laat hem huilen.
Het duurt nog wel even voor ze het bewust zeggen met het idee dat jij ook echt mama bent... zo zegt Fenna steeds ettie... en nou heet mijn moeder hetty, dus die is helemaal trots... maar slaat dus nergens op.. helaas
Linda, welkom terug! Fijn dat je zo genoten hebt. Rachel, Angelina ligt ook regelmatig mama te roepen, maar heeft daarbij niet door dat ze dat zegt hoor, het zijn gewoon makkelijke klanken. Soms is het wawa, soms mama, soms baba Maar t klinkt wel leuk natuurlijk Oh en heb ik gelijk ook ff vraagje..vanaf welke leeftijd kregen jullie kindjes tranen?
oef dat heeft Quinn al een tijdje, zal ik eens moeten opzoeken wanneer het was. Heeft Angelina nog geen tranen?
Nope! Ik heb nu in totaal 2 keer een enkel traantje bij haar gezien, maar als ze huilt is dat dus nog steeds zonder tranen. Ik dacht dat dat nu intussen wel eens zou moeten zijn, maar ze houdt t nog steeds droog..
Ik zou eigenlijk ook niet weten wat voor tijd erbij staat wanneer het zou moeten zijn. Hier soms echt van die dikke krokedillen tranen
Heb even zitten googlen en lees dat ze vanaf 6 weken ofzo al met tranen zouden huilen. Nouja, zij dus niet...
Vroeg je je dan inene af Ilse? Nog niet bij het cb aangekaart? Vraagje dat me dan te binnen schiet, is ze wel eens verkouden geweest?
quote van internet: In de eerste weken huilt de baby zonder tranen. Na 3 tot 5 weken zul je zien dat hij gaat huilen met tranen, het kan zijn dat één oogje nog droog blijft, deze zal snel volgen.