Ik heb er nooit eerder bij stilgestaan eigenlijk, in een ander topic zei iemand tegen een andere mama dat ze moest opletten of de kleine nog wel tranen had. En toen dacht ik..die heeft A nog uberhaupt niet. Nee niet bij CB aangekaart, maar daar kaart ik niks bij aan, stelletje amateurs Ik heb er even een topic voor geopend bij Baby&dreumes.
Ja ze is regelmatig verkouden, althans, verstopte neus heeft ze eigenlijk constant. Hoezo? Betekent dat iets?
maar is ze wel eens verkouden geweest... snot en traanvocht komen namelijk van hetzelfde kanaal... Als dat wel zo is dan denk ik dat het verstopt is ofzo? en als ze nooit verkouden is geweest dan is er misschien helemaal geen vocht? Gis ook maar wat ofzo..
oke, dat was soort van tegelijk... maar ik weet als hooikoortspatient dat traanvocht en snot met elkaar te maken hebben... Dus wat ik zou denken is dat de traanbuisjes dan niet open zijn om de een of andere reden op de een of andere manier...
Als ze veel huilt/overstuur is, dan heeft ze echt flinke snottebellen uit dr neusje, dat komt dan echt goed los. Maar meestal zit dr neusje gewoon verstopt, beetje hard snot zeg maar (smakelijk praatje weer hihi). Maar echt snottebellen van verkoudheid enzo...nee dat heeft ze ook nog nooit gehad. Jee ik begin me nou ineens zorgen te maken. Ik heb hier nooit bij stil gestaan, dacht gewoon dat het normaal was. Maar nu ik ga rondkijken blijkt het toch niet 'normaal' te zijn. Ik probeer altijd zoveel mogelijk te kijken naar 'heeft zij er last van' en hier lijkt ze geen last van te hebben, ze is meestal gewoon vrolijk en actief enzo. Dus weet ook niet op welke signalen ik dan zou moeten letten. In dat andere topic werd het genoemd icm uitdroging, maar dat is het niet, ze drinkt én plast genoeg.
ja dat wordt inderdaad genoemd als één van de feiten waar je op moet letten bij uitdroging... Ik zou toch eens informeren bij de ha..
ik denk niet dat het een ziektebeeld is, maar meer iets wat medisch niet helemaal zit zoals het hoort..
Ja ik denk dat ik t binnenkort eens bij de ha voorleg, kijken wat die zegt. Moet binnenkort toch voor mezelf, kan ik gelijk ff vragen. Bedankt voor t meedenken meis. Ik ga nu mn bedje in, is alweer veel te laat...truste!
Goeiemorgen allemaal, Linda: welkom terug ! Fijn dat jullie zo genoten hebben van de vakantie en fijn dat je rug een stuk beter is. Werk ze dinsdag Esli: Reese zijn eerste echte traantje heeft hij gelaten tijdens zijn eerste keer prikken
Zo goedemorgen, laatste keer naar school voor ik op vakantie ga... alle mubels moeten uit het lokaal, omdat de vloer in de was wordt gezet. En nog ff trakteren, dus zo nog ff taartje halen Jeroen heeft gisteren het heel laat gemaakt. Ik ging om 24:00 uur op bed en ik heb hem niet thuis horen komen... ze hebben een lapmiddel gebruikt om de airco werkend te krijgen, voor zolang als het duurt, ze moeten dus nog een keer aan de slag..
morge Linda! Ach Reese toch.. jammer dat je het moment niet beleefd hebt zonder anderen eromheen.. of maal je daar niet om?
Pfff ik kreeg vanmorgen een flinke schrik, ik kijk op de de poastbank, een rekening van 650 van t-mobile. WAT!? Gelijk terug boeken die handel Ik gelijk gebeld, ja een foutje van hun inderdaad. Ik kan geblokeerd worden maar dan moet ik ze maar even bellen, uhhh ja leuk maar als ik geblokkeerd word kan ik ook niet meer bellen, grapjassen. Maar goed hopelijk is het nu opgelost. Goedemorgen trouwens Na een onrustige avond Quinn uit eindelijk lekker gaan slapen, en ik geloof dat meneer in een sprong zit, he gezellig. Hij was vanmorgen niet te genieten, wil alleen maar tegen me aan hangen en niks is leuk en goed. Dus volgens mij heeft hij het bij de andere beebs afgekeken. Dafje succes met de laatstje loodjes op school, had je trouwens nog oppas gevonden voor Fenna? Jen meis hoe is het met jou, slaan de medicijnen al een beetje aan? en Erwin is hij al weer beter. Aauwwwwwwww loop ik net met mn kleine teen tegen de deur grlm dit is mijn dag, ik voel het hihi
Heej Muriel, me moeder heeft er wel last van gehad, ze kon de rook wel heeel goed zien, maar verder niet geevacueerd. Ze woont er vanaf a.s. zaterdag Zondag gaan we even langs, wou in eerste instantie vragen of jij kon meeten, maar aangezien H. de pokjes heeft moeten we dat uitstellen tot de volgende x Vangelis gaat er toevallig 3 juli heen....misschien dat we iets kunnen plannen? Heej bij ons ook, wij wonen ook op de 1e etage. Grappig, wij hebben dus ook 3 traphekjes nodig. 2 voor op de 1e en 1 voor op de 2e. Ik ga morgenochtend even heb ook nog een slaapzak nodig, zijn het zomerslaapzakken, dus voor nu? Jij typt me naam trouwens heel vaak als Melinda, grappig! Ik vind Melinda ook erg mooi, alleen spreek je dat wel heel anders uit dan melina. Bij melinda leg je de klemtoon op de da en bij melina op de meeeelina . Ja Griekenland is GEWELDIG hihi mis het ook zooo erg als ik in Nederland ben Wat ontzettend fijn dat je t zo leuk heb gehad! En dat t goed met je rug gaat. Heej Rachel, Vangelis zegt ook mama, papa en eten als wij het zeggen, maar volgens mij is dit nog te onbewust? Gewoon herhalen... Dus ik beschouw het niet echt als woordjes. Soms doet hij het de hele dag en soms negeert hij ons @Dees, naja lekker dan hun maken en fout en nu gaan ze je misschien blokeren.
Hier gister avond ontzettend geirriteerd geweest door Chris, soms heb ik dat gewoon. Dan doet ie alles fout, en hij vind dat ik alles fout doe. Resultaat vroeg naar bed, dus heeeeeeeerlijk uitgerust hahaha Ik voel me net een vrouw die zwaar mishandeld word, ik zit s'ochtend een kwartier te camoufleren Ik zei nog gister tegen Chris ik heb het best goed gedaan, niemand heeft er iets over gezegd. Zegt ie ja misschien durven ze dat niet omdat je in elkaar geslagen word hahaha lekker dan.
Goedemorgen! Irritant.... ik kon de snelweg vanmorgen niet op via mn sluiproute, omdat die langs de afgebrande panden loopt. Maar in plaats van dat ze de alternatieve (vent)weg even opengooiden, hadden ze de hele boel gewoon dichtgegooid Een grote chaos van auto's die moeilijk moesten keren voor de politieblokkade die van tevoren niet was aangegeven. Stelletje ontzettende sukkels. Nu heb ik er 2x zo lang over gedaan om op mn werk te komen