Lieve mede-mama's, Ik lees nog steeds mee, maar heb nog geen energie om te reageren, sorry! Het gaat heeeel langzaam een beetje beter (lijkt het), dus ik hoop dat deze lijn zich voortzet! Ik hoop snel weer lekker met jullie mee te kunnen kletsen! Liefs, Debby
Zo best een leuk pakket. Een Nubby lepel. allemaal recente leesboekjes. 2 pampers en met een kortings bon van 10 Potje sudocreme, nog meer kortings bonnen. Ja ikke is blij Heb me trouwens een kortingsbonnen van pampers Van lekker leven heb ik er nog 2, van een vriending 2 bonnen gehad, 10 korting heb er nog eentje in mn mail van 12.50 en dan nu weer eentje Volgens mij moet ik even gaan inkopen voordat ze allemaal verlopen zijn. Ga nog even een peukje doen buiten, want ik hoor Quinn wakker worden. Misschien tot zo anders tot uhhhv vanmiddag ergens
Kan er in de agenda geen poll gemaakt worden voor wanneer we naar het dolfinarium gaan? Het is idd wel een leuk pakket van felicitas, alleen had ik er totaal geen zin in dat ze langskwamen
Ze heeft intussen teruggebeld, ze had een paar collega's gebeld (ze vond t zelf namelijk ook wel bijzonder dus is gaan rondbellen) en die kenden het geen van allen Uiteindelijk is ze bij een ka in Leusden uitgekomen ofzo en die had een antwoord. Heel sporadisch komt het voor dat een kindje dit heeft, dan zitten de traanbuisjes aan 1 kant dicht geloof ik. Dan hééft ze dus wel traanvocht (als ze dat niet zou hebben zouden haar ogen chronisch dicht zitten), maar komt het er op een andere manier uit. Het gaat als t ware weer naar binnen en dan komt het via neus of keel eruit. Dat verklaart ook waarom haar neus altijd dicht zit met 'hard snot' zeg maar, doordat het traanvocht blijkbaar via haar keel naar buiten komt. Bizar verhaal hoor, hebben wij weer Het is niet ernstig, ze heeft er duidelijk ook geen last van. Vaak gaat het over als kinderen ouder worden, dan komt er meer druk op te staan en gaan ze alsnog over. Ze heeft het in elk geval doorgegeven aan ons cb en op onze volgende afspraak (16juli) zal het nog even besproken worden. Ik ken het, ze had mij zelf al gepb'd voor m'n kaartje Angelina houdt dr brood meestal ook niet binnen, vindt ze schijnbaar gewoon nog niet lekker. Heb dus geen tips voor je, ik probeer het gewoon een dag later nog een keer. Fijn dat je je al ietsje beter voelt en weer ff je gezicht laat zien. Knuffffel!
Ik ga NU lekker op babybezoek bij mijn dinnetje! Even Naomi bekijken tijdens mn lunchpauze. Ik heb toch geen ene moer te doen hier... dus dan maar even lekker weg! Mijn dinnetje voelt zich supergoed en het was een snelle bevalling, dus die kan de hele wereld al aan (en dus ook al wel vroeg kraambezoek, haha). Laters!
Ooooo leuk baby'tje kijken...veel plezier, Muriel! Brood gaat hier echt als een tierelier, joh...vanmorgen bijna een hele boterham met boter en een beetje pindakaas Hij eet sowieso al een grobbekuiken: halve boterham appelstroop, halve peer, soepstengel en een hele courgette. Gisteren dus. Ben benieuwd wat hij vandaag weer gaat wegwerken Deb, denk ook aan jou, meis.
Esther heb jij ook gehoord van die bom in de achtertuin? Brood... haha Fenna doet dat met de korstjes, ze vind het soms lastig om ze erin te houden, dan gaat ze ook met de handjes het weer terugstoppen. Ik duw hem steeds weer terug, want ze probeert er wel op te kauwen. Na soms wel 10 keer is het gelukt om hem echt weg te werken Dus wat ik gewoon doe is terug duwen. Maar dan dus omdat ze hem per ongeluk eruit gooit. Als ze het expres doet dan hoeft ze gewoon niet meer en gaat ze ook mopperen, dus dan houdt het gewoon op. Die slaapzak van de kruidvat heb ik ook gehaald gisteren. Hij is lekker dun en ideaal. Ze heeft er vannacht in geslapen. Ging perfect.
Ilse, fijn dat het nu wel duidelijk is wat het is. Toch wat ik dacht dan... Nou je hoeft je dus geen zorgen te maken. Ben benieuwd wat ze er verder over te zeggen hebben op het cb de volgende keer.
Fenna eet ook belachelijk veel op een dag... bord pap, hele boterham met beleg, soepstengel, 200 gram groente met bakje yoghurt.. Vind het echt knap dat ze dat allemaal wegstouwt..
ik krijg die banner niet op de goede datum... hij telt heel raar.. als ik haar geboortedatum intyp krijg ik 0 dagen...
Quinn eet op een dag 4 flessen en de laatste is een 210+7 plus bambix de eerste fles is ook een papfles potje fruit al is het de laatste dagen weinig en groente sja, is nog steeds drama en dan krijgt hij nog een halve soepstengel aangeboden, waarvan maar weer een halve van opeet. Broodkorstje doe ik ook wel eens, maar dat vind hij weer niet zo op dit moment.