Ik heb ook heel veel van vlinders, vind het altijd erg mooi, heb in de kleuterklas ook een thema gedaan over vlinders De data staan in de agenda, wil iedereen aangeven of je kan. Misschien worden het alsnog hele andere data, omdat er dan misschien meer kunnen, maar dat kunnen we altijd nog bekijken. We zitten natuurlijk met de vakanties iig..
Fenna probeert tussen het brood eten door haar tenen in haar mond te stoppen wat uiteraard niet lukt met haar spreidbroek, maar ze komt een heel eind
Als haar mond leeg is pakt ze d´r tenen gaan ze richting haar mond, zodra er een broodje in zit, laat ze ze weer los
Lekker snugger van die mensen zeg... een bommetje vinden op het strand en dan voor de sier in je tuin leggen Ben je mooi klaar mee, met dat soort buren!
Ben even lost waar jullie het nu over hebben? *edit* Aha, ik zie net dat Eva's pic inderdaad verdwenen is!
Oja, dat wilde ik nog zeggen.. hihi was het alweer vergeten.. Hij begon ineens te roken die bom, toen hebben die mensen er water overheen gegoten, maar daarna begon hij weer te roken toen hebben ze maar even naar de politie gebeld
Ja, dan ben je toch niet helemaal normaal, als je zo denkt? Lekker even een bom schoonspuiten in je voortuin